Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös on iskenyt jatkuva nälkä. Vaikka ois just syönyt kunnon aterian, niin heti on nälkä. Eihän tässä voi koko ajan olla syömässä... Vararikko iskee :D Uutena oireena myös kuvotus. Ei ihan selkeää pahoinvointia, mutta mieletön kuvotuksen tunne aika ajoin. Toivottavasti tää ei tästä ylly pöntön halailuun asti.

Jotenki todellisempi tää raskaus kun on kaikki oireet, vaikka nää onkin iha kamalia.

Hampaiden harjaus ei pian onnistu! Vaikka ei muuten vielä okseta niin vatsalaukku kiertyy rullalle ku hampaita pesee..:sick006

Mites teidän nukkuminen onnistuu? Mulla melkein ainut hyvä on selällään, vaikka normaalisti en tykkää ollenkaan.

Mulla alko oireet heti kun sain plussan testistä. Ensin alko hirvee pahaolo. Kaikki hajut voimistu ihan hirveiksi ja laatta lensi 2 kertaa. Sen jälkeen pari päivää aivan hirvee kuvotus kokoajan, mutta nyt on helpottanu.

Nyt kun on ollu ihan suht hyvä olo ja oon pystyny liikkuun ja käymään salilla, niin aivan pohjaton nälkä on iskeny... :) yleensä oon syöny aika säännöllisesti, mutta nyt oon antanu itelleni luvan syödä sitä mitä tekee mieli. Kompensoi niitä päiviä kun ei pysty syömään mitään..

Marppanen, nukkuminen on ollu täysin normaalia. Tosin päikreihinkin riittää paukkuja vallan mainiosti :)

Mä joudun hakemal hakee asennon missä on hyvä olla se hiukan vaihtelee, joko selällää tai oikeal kyljellä mut ei missää nimessä vasemmalla

Täällä vasta 4+4, joten en odotakaan vielä toviin kummempia oireita. Ainoastaan iltaisin väsyttää enemmän ja palelee, välillä huono ruokahalu mutta ei kuitenkaan huono olo. Ensimmäisen odotus meni melko oireettomasti alusta loppuun ja toivon yhtä helpolla pääseväni nytkin :)

Mä pystyn nukkuu iha hyvi.kylellää yleensä aina nukunki nii ei haittaa vielä....

Mulla on ollu hyvin vähäoireinen päivä tänää ja heti sitä miettii kaikkein pahinta. Pitäis vaan osata nauttia ja olla stressaamatta mut vaikeeta se on!

Mul on mahasekasi iha koko aja ja ruoka ei sula ollenkaa, joku ihme ruuansulatushäiriö?

Päikkärit iltapäivällä virkistää kummasti. Mä nukkuisin nyt muuten ihan hyvin (en tosin yritäkkään mahallani kun selkä on sökö), mut unet on ihan sekopäisiä! Viime yönä tapasin naisen jonka oksentelu oli jatkunut vuoden synnytyksen jälkeen :wacky:

Te ketkä olette aiemmin imettäneet, ehkä tajuatte, kun mulla on nyt oireena semmonen rintojen vihlonta. Ihan niin kuin silloin kuin maito alkaa herumaan :)

Just mietin ihan samaa, tuntemukset samat, mut maitoa ei vaan tule. Onneks.

Takaisin