Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos nyt päättää että tilanne ei mee niin pahaks.. voisko se onnistua? :grin
Mua hiukka ahistaa kun olen työharjoittelussa.. vielä 2kk jäljellä ja pitäs pystyä olemaan
että saan tarvittavat opintopisteet. Ja mun työ on raskasta.. ja käsittelen aineita välillä jotka ei oo hyväks.
enkä tahtois esimiehelle kertoa.. :shy:

Mä vetelin viime yönä 10h unet!! Luulis olevan univelat nukuttu ja JOSPA tänää ei väsyttäs enää nii paljon..toivon todella nii sais jotain kotonaki aikaseks... Keli vaa taas näyttää nii huonolta ettei paljo pihalle Taija tänäänkään olla asiaa..kyl vois päästä nii pääsis purkaa energiaa nuo ipanat ja iteki haukkaa happee.

Onko muilla ollu lämmöt koholla?
Mulla on nyt 4 vai 5 päivänä alkanu lämmöt kohoon 37 asteeseen aina iltaa kohti. Aluks luulin että oon oikeesti kipeeks tulossa.

Ja tissit. Voi luoja mä en kestä tätä kipua! Vaikkei isot munkit olekaan niin sattuu aika hemmetin paljon ympäri vuorokauden. :banghead:

Mullakin muuten loppunut makeanhimo ihan täysin, luulin että oon vihdoinkin saavuttanut jonkinlaisen itsehillinnän, :wink mutta se johtuikin sitten raskaudesta, hyvä juttu kuiten, pysyis vain laughing7laughing7

Minulla taas nälkä on vaan kasvanut ja roskaruoka maistuu. Ja nännit ovat todella arat. Itse olen toistaiseksi pelkästään tosi onnellinen kun aistin jotain oireita raskaudesta. :)

Voi väsymys on kyllä ihan mieletön! Ja menkka kipua on nyt muutaman päivää tuntunu. Tisseistä en huomaa mitään mutta oon miettiny vaikuttaakohan imetys vielä kun tää taapero käy sen pari krt päivässä siinä rauhoittumassa :p

Täälläkin vaivaa armoton väsy. Pitäs jaksaa ompeluhommia tehdä ku työkaveri tilas pari jumpsuittia vauvalleen.. mut kun ei silmät pysy auki.. :O

Täällä tänää ollu tunteiden vuoristo rataa.
Muutama viimenen tunti kyl nii hatutusta ja ärtyneisyyttä ettei mitää rajaa :( sit ku mietiskelee/muuta nii meinaa vaa alkaa itkettää :/ iltapalaki jäi välistä ku ei vaa pystyny menee iltapala pöytään...no yöllä on sit nälkä :( saap ollaki aamuu asti.

Voi kyllä täälläki ollu sellanen itku/kiukku ilta ilta että.. Mutta onneks osan voi aina laittaa hormonien piikkiin. Huomisesta toivotaan parempaa päivää!:smug:

Siis mua itketti eilen kans ihan kaikki asiat, tosi raskasta!

Kärsiikö kukaan muu uniongelmista? Mua kyllä väsyttää.. mutta eism. viime yönä heräsin pissalle enkä saanut enää unta... valvoin pari tuntia keskellä yötä ja tottahan se kostautuu nyt aamulla ja pitäis pirteänä jaksaa lähtee töihin.

Mä täällä riennän näköjään vastaamaan sulle joka ketjussa.:D
Mutjoo, oisinkohan salaisella puolella eilen just valittanu ku väsyttää mut iltaisin ei saa unta ja aamuisin herää aikaisin pissalle ja sit ei taas saa unta. Päivällä sit kamala työ et silmät pysyy auki, varsinki ku sitä kahviakaa ei saa enää kitata paljoa..

Mä kyl nukuin taas melkein ku tukki,mitä nuo ipanat ny yks meinas herätä 1 aikaan ja toinen heti 6... -.- onneks mies sentäs niitä nukkuu takas laittaa..joku vaihe menossa pojilla selkeesti :(
Maha on heti aamusta ku hirvee pallo ja ei oo edelleenkään yhtään nälkä(vaikken sit yöllä käynykää syömässä) :O kai se jotai ois pakko syyä... Ahistaa vaa tää maha et mitä hittoo...ei yhtää kivaa :(
No toivotaan et tästä tulis parempi päivä...

Mä oon kyl kahvia kitannu ihan liikaa :( :( ee vaa tunnu luonnistuvan vähentäminenkään vaik kovasti yrittäny :(

Minä en juo kahvia ollenkaan :) mutta teetä menee. Jostai syystä raskausaikana en kestä maitoa niin oon joutunut teestä jättään maidon pois ja meinaa tee maistua kitkerälle.. saattaa loppua teen juontikin.. ainakin edellisessä raskaudessa jouduin jättään teen pois pahoinvoinnin vuoksi.

saa90 mullakin meinaa ruokahalu kadota.. ja tosta mahasta että alkaahan se aika pian näkyä kun on useampi lapsi ennestään.. saa nähdä miten itelle käy kun tää on kuitenkin 6. laps ja 7. raskaus.

Ahaa tollasesta en oo kyl kuullukaan et rupeis näkyy aiemmin ku on useampi lapsi ennestään :O no voee... Millä viikoilla sulla aiemmin ruennu näkyy? En mä ny iha uskonu et 6 viikolla jo alkas tällee pömpöttää ja turvottaa :( yritäppä tässä ny peitellä sit...eipä paljoo huvita salillekaa lähtee ja"tiukkaa" paitaa vetää päälle.. x( telttoja lähettävä hommaa mut milläpä niitäkää hommaat.. :/ eli 4 seinän sisällä kökkimistä... Blaah.. Oonpas taas positiivinen :D

En muista nyt tarkkaan mut oiskohan ollu rv8 kun alko viimeks pullottaa maha.. tarkistabn kuvista illalla kun pääsen töistä..

Toki ihan alussa menee varmasti turvotuksen piikkiin masun pömpötys :) Mut kun on useampi raskaus takana paikat on valmiiks venyneet ;)

Mulla ei tarvis alkaa mahan näkyä kun vasta puolen välin jälkeen taas :D
Nykyinen työ loppuu elokuun lopussa ja pitäis viä puoleksi vuodeks sen jälkeen yrittää keksiä työpaikka... :bag: kukaan ei varmasti palkkaa jos kertoo olevansa raskaana. Tai jos se näkyy.

Nii no turvotusta mäki oon kyl veikannu et on aika paljonki,vois vaa hävitä... :) ahistavaaa...
En nimittäi todellakaa halua et tutut viel alkaa mitää luulla.ja sehä tässä kans ahistaa ku just saanu sen -20kg tiputettua nii iha varmaa kaikki tutut kyl huomaa jos alkaa maha pullistua/turvota yhtään ja sit tulee kyselyitä :( eli siks ei ny hirveesti huvittas tuttuihin törmätä..."onneks" on työtön nii voi kotona kökkiä... Ei tää maha kyl vieläkää mikää pieni ollu ennen raskauttakaan.ei kai sitä"pyykkilauta"mahaa saa ikinä ku on raskauksia takana...

Mulla on tänään rv4+0. Sen kunniaks otin masukuvan jotta on lähtotilanne mihin verrata. =D

Silläkin on vaikutusta kuinka pitkä aina edelliseen raskauteen on.. minä olin 8kk sitten raskaana mutta raskaus keskeytettiin rv19+4. Mut oli jo ihan kunnon pallomaha..

Takaisin