Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kutia, haha! Hauska oire :joyful:

Mitenkäs teillä tuo hajupuoli? Tässä huomasin, kun olen aamupäivän pyykänny, miten rakastankaan huuhteluaineen tuoksua! Voisin vaan nuuhkutella sitä pulloa :facepalm: sama tapahtu esikoisistakin, olin hulluna kaikkiin ihaniin tuoksuihin!

kyllä hajuaisti on herkistynyt täälläkin! saatan yhtäkkiä alkaa nuuhkia, että mikä täällä haisee ja toiset ei haista mitään :bag:
ja huuhteluaineet ne tuoksuu niin hyviltä :smug: mikään haju ei ole vielä saanut kuvotusta onneksi aikaiseksi!

Asiasta taas kukkaruukkuun, mutta onko teillä ollu sellasta perhosia vatsassa-tunnetta? :) täällä ajoittain tulee sellanen olo, vähän niinku jännittäis muttei sitte kuitenkaa.. ei se kauaa kestä, aaltoilee :p

Kyllä Rimpula mullakin on parikertaa tullut sellanen "hitsi vie" -tunne vattanpohjaan :happy: on tää jännää kasvattaa uutta ihmistä sisällään!

Ja kyl rasvottuu iho&hiukset ihan sikana :|:( murrrr.... Saana varmaa laitettava lämpee viel et pääsis hiet pois... Blääh...

Saman huomasin ku amorous03, suihkussa huomas arat tissit...
Hampaiden pesu on ihan tuskaa, alan kakomaan lähes välittömästi..:/

Mites muilla, pömpöttääkö? Meinaan mulla ei oo esikoisen(1v5kk nyt) jälkee sellasta päivää ollukkaa ettei olis pömpöttäny. Kävin fysioterapeutillaki nyt keväällä eikä sielä mitään huomattavaa erkaumaa ollut eli ei siinäkään syytä. Varsinki syönnin päälle aina jäätävä turvotus/pömppis ja nyt ku ite tietää että on raskaana ni pakko yrittää peitellä enempi. Tähän asti ei oo haitannu yhtää vaikka oonki huomannu välillä että toiset kattoo mahaa sillä silmällä :hilarious:

Täällä oireet alkoi melko nopsaan. Viikonpäivät on etonut kiitettävästi, eritoten jauheliha tökkii (fiksuna tein ison satsin lihapullia, joita on riittänyt syötäväksi kaikille muille useammaksi päiväksi). Paha olo hellittää ainoastaan syödessä ja pidempään vaakatasossa ollessa. Kumpikin ratkaisu kuitenkin pidemmän päälle aika mahdottomia/ei-toivottuja :D Muita oireita on väsymys, rintojen aristus (ei läheskään niin paha kuin edellisessä) ja löysä vatsa.

Tämä väsymys tuli kyllä jotenkin yllätyksenä. Hermot menee entistä herkemmin. Mahaa on vihlonu ja ollut sellasta menkkamaista kipuilua... aina vessassa käydessä pelkään että tulee verta. :sorry:

Jahs, täällä oliki erikseen tälläne oire-ketju. Kirjottelin tonne toiseen ketjuun. Täällä kahvi ällöttää, väsyttäny on jo pari päivää :sleep011 alaselkää särkee niin ku ois menkat..

Vähäisiä oireita täälläkin. Turvottaa, paineen tunnetta alamahalla, rasvottuvat iho + hiukset.. Tissit ehkä hitusen aremmat kuin normaalisti. Ja väsyttää. Toki,en nyt ihan tiiä meniskö suurin osa väsymyksestä 2v:n sairasteluun = huonoihin yöuniin tällä viikolla. :joyful: Uusia oireita odotellessa...

Eipäs ku onhan noita "oireita" . mun KAINALOT on kipeet :wacky: ekassa muistan että oli sellane pieni patti kainalossa joka oli tosi kipeä. Epäilin karanneeks maitorauhaseksi. Vähän samaa on siis nyt.
Ja hajuaisti on herkempi. Yks ilta mies tuli nukkumaan käryten hyttysmyrkyltä, yöh... :nailbiting::meh:

Täällä alkoi aamu- ja iltapahoinvoinnilla ja senpä takia oikeestaan testin teinkin.. onneksi ainakin vielä lievää..osaakohan kukaan sanoa onko sillä pahoinvoinnilla tapana pahentua? Edellisessä raskaudessa etoi vain vähäsen ja kerran tuli :sick006. Väsyttää tietenki koko ajan..Mulla ollu kans maha sekasin... Edellinen raskausaika oli kohtuulisen "helppo" että täytyy toivoa samanlaista :)

Muokattu viimeksi:
Itellä tuo pahoinvointi on kyllä siitä erikoinen, että aamulla herätessä ei monestikaan ole yhtään huono olo. Mutta ootapas kun oot hetkisen ollut jalkeilla. Alkaa vähitellen hiipiä se huono olo ja voimistuu iltaa kohden. Aamuisin tuntunut muutenkin oireet kadonneen tai tosi lievinä. Tänä aamuna ehdin jo huolestuakin, että tässäkö tämä oli :wideyed: Sitten onneksi alkoi noita oireita taas esiintyä.

jonkin verran oireita tänne ilmestynyt. Iltaisin pitkälle käydessäni satunnaisia alavatsan nippailuja, rinnat herkistyny ja vatsa ruvennut toimimaan jopa liiankin hyvin :playful: (Moneen otteeseen saa rampata päivän aikana vessassa :woot:)

Rv 3+5.
-arat nännit
-väsyttää
-etoo ja on huono olo
-makeannälkä kadonnut
-repäisykipuja munasarjoissa

Pahoinvointi tuntuu voimistuvan koko ajan.. kunhan ei mene yhtä pahaksi kuin viime raskaudessa.. jouduin tiputukseen osastolle pahimpana hetkenä.

Oho, aika rajua pahoinvointia ollu.:o
Mua vaivaa unettomuus.. oon iha mielettömän väsyny mut silti tosi vaikee saada unta:/

Takaisin