Mulla tänään 5+6 eli huomenna alkas JO 7viikko :O huij... Enkä meinannu varmaa masukuvia otella... Laihutusprojektista kyl tullu otettua mut nyt neki saa jäädä ainaki vuodeks..
Minäki oon yrittäny päästä entisiin mittoihin mutta enpä ehtinyt saavuttaa tavoitetta.. ei se onneks jäänyt kun parin kilon ja muutamien senttejen päähän.
Masun kasvamista täälläkin odotellaan jo innolla. Se vaan että elopainoa on vähän liikaa jo tässä odotuksen alussa joten saa nähdä kuinka pitkään menee ennen kuin täällä masu alkaa näkymään. Toisaalta ei tartteis heti näkyäkkään, mutta toisaalta ei haittaisikaan.
Meinasin sitten tosissaan itse aloittaa kuntokuurin raskauden jälkeen.
Toisaalta tässä raskauden aikana varmaan muutama kilo lähteekin/jää synnärille, kun makea ei enää maistu ja ruokahalu pienentynyt puoleen. Voi siis sanoa että mun ruoka-annokset ei ole enää jättejä vaan oikeasti normaalikokoisia.
Mun on kans iha oikeesti taas pistettävä ruokavalio kuntoon pilkulleen..en halua yhtään ylimäärästä kiloo mikä on pakko...en todellakaa halua taas alottaa alusta koko prokkista mut luultavasti siihen se menee
Ainakin täällä automaattisesti alkoi tekemään mieli hedelmiä ja kasviksia enemmän kuin lihapitoisia ruokia. Jotenkin ne meinaa kuvottaa vaikka suuri lihanystävä aina olen ollut. Raikkaat hedelmät on parhautta.
Töihin pitäisi koittaa kehittää jotain taskussa kulkevaa naposteltavaa. Taitaa olla vaan melko mahdottomuus pienten välipalojen syönti töissä.
Mun on kyl tehny mieli kaikkee mikä ei tohon mun ruokavalioon kuulu nyt on alettava vääntää sit siihen sopivaa evästä ja alettava taas rahkan mussutukseen nii ei kilot EHKÄ yllätä jos kurissa pysyy....
Mun piti aloittaa kuntokuuri ja painonpudotus (-7kg) nyt elokuusta, mutta taitaa mennä suunnitelmat uusiksi kun tuli uusi yllätyssuunnitelma. Toki terveellisesti voi elää, mutta kiloja tässä tuskin ainakaan lähdetään pudottamaan. Nyt kyllä melkoinen turvotus erityisesti iltaa kohden.
Mulla oli edellisiltana järjetön aristus nänneissä, ei pystynyt mahallaan nukkumaan. Nyt se on kyl huomattavasti helpottanut. Onko sit hyvä vai huono.. Ja sit yks oire, inhottava.. Alapää jotenkin kokoajan kostea
Itse jätin leivän kokonaan pois ruokavaliosta. Sillä lähti pari kiloa ja on pysynyt siinä. Nykyisin en edes kaipaa leipää. Vielä kun pääsis eroon pullasta =D Oon melkonen pullahiiri.. noh kun pahoinvointi pahenee jää pullatkin syömättä kun ei vaan pysty :)
"Kärsiikö" kukaan oireettomuudesta??!! Täällä mennään 5+1 ja vaikka varhaista onkin, jotenkin oireettomuus huolettaa. Ei minkäänlaisia oloja, kipuja, aristuksia, fiiliksiä....vaikea uskoa että oikeasti olisi raskaana!
Itse kerkesin ennen raskautumista pudottaa painoa ihan ruokavalio muutoksella 5kg, koitin heittää karkin ja limpparin napostelun sekä jääkaapilla kulkemisen pois. Nyt onneksi kuvottaa sen verran ettei jääkaapilla tule ravattua, makea ei maistu kuin hedelmien muodossa. Raskaus ainakin täällä on sysäys kohti terveellisempää ruokavaliota jo automaattisesti.
Mä oon ollu fitfarmin valmennuksissa nyt 1,5v ja edelleen on yks kesken...vähä tässä meni pasmat sekasin ettei oo osannu ny oikein noudattaa...kai se nyt taas pitää...
Ja hyi helv ku pitäs alkaa koht syömään nii tuli iha ällö olo..yh...eipä oo kyl tällästä ennen tullu vastaa liekkö tekee tuo kahvi ja tupakki senki..neku sais pois nii oispa kiva... Iha tomaattia,kurkkua ja kalkkunafilettä meinasin syyvä...
Eilen meinas omilla vanhemmilla tehdä syöminen tiukkaa. Ei vielä porukat raskaudesta tiedä joten vähän ihmettelivät pöydässä mun hidasta syömistä. Tuntu oikeasti että sen mitä nielaiset tulee kaksin kertaisena ylös.
Itse nukuin sellaiset 12h yöunet ja juuri lopettelin aamupalan, puuroa, hedelmä ja leipäpala ilman höysteitä.
Kahvia juon sitten vasta päivällä kupposen tai kaksi, muutoin tulee huono-olo.
Nii ja äsken ku maistoin raejuustoo nii kylläpä maistu pahalle...yh... Mitä mä nyt teen ku en aamupuuroon saa raejuustoo jos edellee tolta maistuu aamulla nyyyh....
Täällä suurin oire, mistä arvasinkin olevani raskaana on ihan jäätävä turvotus. Tuskin mennään rv10 et voi omia pöksyjä voi käyttää... Ei voinnu viimeksikään vaikka oksensin aamusta iltaan
Täällä on kyllä kans jo kunnon möhömaha Farkkujen nappia avais oikein mieluusti istuessaan. Ja pahoinvointiin tuntuu hetkellisesti auttavan jatkuva napostelu tai ähkyyn syöminen. Sitten on hetken päästä kyllä vaan pahempi olo, kun lopettaa sen syömisen. Ja mitään ei kyllä oikeastaan tekis mieli syödä, mutta kyllähän nuo sit maistuu suurin osa, kun vaan syö.