Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onks teil tullu mitää paksuu limaa alapäästä? Iha ku ois jotai limakalvoa... Ja sitku pissaa ja ponnistaa ni tulee sellanen limanen ääni pimpistä..

Hei ihanaa lukea etten oo ainut joka aivastelee aivan kamalasti en olis uksonu et sekin vois olla oire varsinkin kun sitepölyäkin on liikkeellä. Tosin siihen syön lääkkeitä. Töissä on ihan kamalaa kun alkaa etoon jos asiakkaall on vahvaa hajustetta :yuck: Repo sanoi että hammaspesu aiheuttaa huonoo oloo. Yks voi olla se hammastahna. Apteekista saa tahnaa joka ei vaahtoa niin paljon pitäis olla vähemmän pahoinvointiin herkistävä

Täällä syönnin päätteeksi vähän etova olo. Muutoin ei minkäänlaisia oireita olemassa. Mikä saa olemaan varpaillaan... Aina ollut jo tässä aiheessa hajut etovia ja tissit kipeät jajaja... Jos parin viikon päästä ei pahoinvointi ole täydessä vauhdissa niin en usko että kaikki on niinku pitää.... Vaikka toisaalta toivoisin että tässä viimesessä raskaudessa saisinkin vain nauttia vatsanpyöristymisestä ilman sivuoireita

Mua pelottaa ku tänään ollut iha hyvä olla että mikäs nyt on vialla oireiden kans on vaa nii pal luottavaisempi olo että kaikki on hyvin

^mulla on kaks edellistä raskautta ollu alkuun tosi oireettomia, vaikka kaikki mennyt hyvin. :)

Tänään plussattu erittäin vahva plussa. Pientä etovaa oloa on ollut, mutta pahimpia ovat olleet väsymys sekä alavatsan nippailut.

Mulla ku on ne kaks km taustalla ni panikoin varmaa sen takia iha pienistä :D

Täälläkin on ollu lähes oireeton päivä. Täytyy nauttia näistä oireettomista päivistä, kun koskaan ei tiedä mitä tulevat päivät tuo tullessaan. Mies on saanu jonku tosi ärhäkän oksutaudin :( Toivotaan ettei oo tarttuvaa laatua.....!

En kestä tätä pahoinvointia!! Päästiin miehen kanssa viikonlopuks lomalle, syömään hyvin ja nukkumaan. Oksensin junassa, heti hotellilla, ja sit kun päästiin syömään niin pystyin syömään pari haarukallista kunnes alko oksettaan. Tosin jo se juuston haju mikä iski nenään ravintolaan astuessa oli niin kamala että ei olis ees pitäny yrittää syödä siellä. :depressed: hieno loma tulossa.

Täällä on vasta tänään plussattu mutta oireet oli niin vahvoja että olin aivan varma raskaudesta :D Sellasta nippailua alavatsalla, selkäkipukohtauksia, kipeät rinnat ja arat nännit, paljon kirkasta vuotoa, nänneissä "mustelmat" ja vatsa ollut super löysänä ja kipeänä monta päivää. Ihan samat oireet kun viime kierrossa joka meni kesken. Toivottavasti tää vauva pitäisi kiinni!

Tuohon nukkumiseen.. Mahallaan nukun ja miehelle just sanoin että ainoa asia mitä oikeesti tuun kaipaan mahan kasvun myötä on mahallaan nukkuminen joten nautin siitä niin kauan ku voin :joyful: toistaseks myöskin melko hyvin saanu nukuttua, muutaman kerran yössä tulee herättyä joko itestään tai taaperon äänähdyksiin ja no joinaki öinä saanu tunnin ootella uudesta unta...Usein tulee sitte kerran käytyä pissallakin.
Ja tähän asti en oo päikkäreille antanu sijaa kun taapero on unilla, nyt on joutunu välillä taipumaan ja jättää omat jutut väliin ku niin väsyttäny.

Muokattu viimeksi:
Onko teillä paljon masussa tuntemuksia? Mulla lyhyitä nipsuja ollut nyt jonkin verran. Ympäri vatsaa ei vaan yhdessä kohtaa. Ja turvoksissa! Ja ummetusta! !

Mä taas en oo ikinä osannu nukkua mahallaan :D joten ei tuu tuollaa tuskaa sit...jahuu,eipä ollu paino noussu viel ylöspäin(laskenu vähän) mitä kyl ihmettelen kun en oo tosiaa syöny mitenkään"terveellisesti" tässä ja ei oo siis oksettanukaa...mut kai se oli iha normaalia et aluks voi laskee...eiköhä se koht ala kavuta ylöspäin:D mut olin kyl nii varma et varmaa on 2-3kg lisää tullu :D

Ja marppanen:kyl on masussa tuntemuksia...turvottaa ja nippailee/vihlasee välillä..ja välil tuntuu iha ku siel ois joku"möykky" toisella puolella :D mikä lie...kai se kohtu alkaa venyä nopeemmin sit ku 3 raskaus...

Mullaki iha unholassa nuo tuntemukset mitä raskaudessa tuleekaa:D sillähä tässä ny "tarkemmin kroppaa kuunteleeki":)

Mulla oli pari päivää sit samanlaisia jomotuksia, kun aina menkkojen alkaessa. Eilen ja tänää niitä ei oo taas ollut.
Maha on kyllä turvoksissa, siitä ei voi erehtyä. :D

Nukun aina mahalteen ja nyt vielä kun voi niin yritän käyttää sitä hyödyksi. Kohta sekin kuitenki hankaloituu. :)

Heippa. Kirjottelen ekaa kertaa. Kuudes viikko käynnissä täällä. Onko muilla ollut lantion/lonkam vihlomista? Mulla alkoi eilen vähän vihloa. Kait se kuuluu asiaan.. toinen lapsi tulossa. Saa90 sitä nimenomaan tulkitsee kaikkia oireita,mikä mistäkin johtuu :O

Mulla on ollu lantion/lonkan vihlomista:/ ei kivaa jos jo nyt alkaa.mut kai seki sit toisessa kolmanneksessa helpottuu...alussa taas kaikkee varmaa ku paikat venyy/löystyy...

Takaisin