Joo tosissaan mitää kutinaa ei oo ollut, tänään oli taas verikokeita ja huomenna sitten lääkäri soittelee tuloksista.. mononukleoosia myös epäilivät, "toivottavasti" se ois sitä eikä raskaushepatoosia :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei niitä supistuksia kaikilla olekaan etukäteen. Itsellä ei ollut ekoissa raskauksissa ollenkaan ennenkö alkoi lopulliset synnytyssupistukset-ja ne kyllä tuntee harjoittelemattakin. Tällä kertaa ollut ihan muutama pikku supistus vaan pari viikkoa sitten. Toisten kohtu on siis paljon herkempi supistelemaan etukäteenkin, oletan että se myös loppupeleissä lyhentää itse synnytysaikaa useasti-kun sitä alkutyötä on jo tehty kk kaupalla?Miten te tunnistatte ne sellaset kivuttomat supistukset :O tai siis oon lukenut että kohtu kovettuu jne... mutta kun enhän mä edes tunne mun kohtua mun mahamakkaroitten alta...
!
Toivottavasti huomenna ois vika työpäivä...!voihan tätä hormonitoimintaa taas. aivan järkyttävän herkillä on! Tuli märistyä yks iltakin uutisia ja joululaulut saa aina tipan linssiin. Ei pysty itse laulamaan soittamiseni lomassa, kun alan itkeen :D muksukin hartaana silloin kun äitee herkistelee ja on rauhassa.
Ööö luulin et mun lonkkia ja liitoksia särki jo ihan tarpeeks.. Puolta tuntia ei voi nukkua pidempää putkeen kun jo pitää vaihtaa kylkeä.. Ja maha tarvii oman peiton allensa, särkee enemmän jos joutuu ns. roikkumaan. Iha ihme meininkiä! :D ensin kiroilutti, nyt alkaa kääntyä jo koomisuuden puolelle tää kehon prakailu :D