Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos! Täytyy yrittää pysyä järjissään, mutta vaikka tietää ettei voi nyt tehdä itse mitään, niin silti ei voi olla ajattelemattakaan..

Kiva Summer, että kivut meni ohi :-)

Piinaavaa on kyllä sullakin Niemja, toivotaan että selviää pian ja parhain päin.

Kiitos tsempeistä ja samoin takaisin MrsBee, Heihel ja Niemja! <3 Toivottavasti harmittomasta oireilusta olisi kyse ja Niemjalla arvot olisi nousseet!

Arvo noussu 4000, nyt 17 904. Ihan liian vähä mummielestä että kaikki olis hyvin :( että tyhjennyslääkkeet sitte loppuviikosta..

Voi ei niemja! Pahoittelut, voimia jatkoon :sad001

Hulinalta taas ihania uutisia, hurjasti onnea!

Mä en ainakana vielä päässyt ultraan. Jatketaan toistaiseksi odottelua.

Onko muilla alhaista verenpainetta? väsyttää ja huimaa. Mikä sitten on syy ja mikä seuraus, jouduin töistäkin jäämään tänään pois kun ei vaan pysty. Paineet 99/41 :-( Onkohan tähän mitään apuja...

Mulla on kans alkuraskaus laskenut aina verenpaineen. :/ Itse en oo löytäny siihen apuja, ei itsellä oo auttanut nää perinteiset avut verenpaineen nostoon. Itellä on kans ollu ny tasolla 94/50... ei kovin voimakas olo.

Ja tää kuvotus, hidasta kidutusta :dead:

Ah, täällä miniannos primperania toi avun kestokrapulaan. Pystyy hetkittäin jo olemaan ettei öklötä koko aikaa :rolleyes: tosin viimeyönä sit valvoin ja panikoin et ei voi olla yhtäkkiä näin oireeton vaik koko päivän puuhannu :facepalm:

Täällä tänään yökötyksen sijaan jatkuvasti nälkä. Ehkä sitten tasainen syöminen on toiminut, mutta heti kumma olo, kun ei olekaan koko ajan paha olo, miettii onkohan kaikki ok...:rolleyes:

7+2

Olinkin just tulossa tänne kirjottelemaan et huhhuh mikä huimaus mua on tänään kiusannut! Onkin sitten vissiin ihan normaalia ku teillä muillakin on ollut...? Tänään ollu iha järkyttävä väsymys ja kiukku ni tulipahan siihen päälle sit viel tää huimauskin... Kävellä en voi ollenkaan tai oon heti maassa ja myös istualteen/makuulla tuntuu ihan ihmeelliseltä... On myös ollut hirveen paljon varsinkin tänään lisälyöntejä :sad001 Se varsinkin on niin ikävä vaiva että ihan itku pääs äsken, ei jaksa!

Terve! Minulla olis nyt rv 5+4 ja ainut oire ainainen nälkä vaikka kui söis nii aina on vaa nälkä. Duunissa ne melkein jo arvaa ja moni sanonukki että '' sä oot paksuna ku syöt kokoaika'' Tarviiko tässä vaiheessa oireita vielä ollaakaa?

Itellä on tullut jo joitakin oireita vaikka oon vasta 5+1. Mulla on ollut noin viikon ajan mahassa tuntemuksia, alkuun oli kuin menkat alkaisi ja nyt oikeastaan lauantaista lähtien pari kertaa päivässä ne kivut on todella pahat. Neuvolassa sanoivat, että on normaalia. :/ ärsyttää vaan kun töissä koskee mut ei pysty lepäämään, pelottaa että ne arvaa :D sitten hajuaisti on ihan mieletön, haistaa kaiken todella tarkasti, tälläkin hetkellä koira istuu edessä ja sekin "lemuaa" ja välillä on kamala nälkä ja välillä etoo, että tiedä sit. ja tissit on todella kipeät :o toivotaan, ettei tarvitse ruveta oksentaa :(

Mulla tällä hetkellä tosi hankalat fiilikset. On ollu aiemmin keskenmenot just ekan neuvolan ja nt-ultran välillä ja nyt siis kärvistellään lähes oireettomana tuonne 27.7. nt-ultraan asti. Aika oireettomat raskaudet olleet, joista siis 3/4 on päätynyt keskenmenoon. Toki vatsaa painaa ja kivistää välillä, mutta se on kyllä mahdollista vaikkei enää mitään kasvua tapahtuisikaan. Eilen pääsi töissä käytävällä itku kun kävin vessassa ja muistin tyhjän oireettomuuden tunteen viime raskaudesta noin viikkoa ennen vuodon alkua ja keskenmenoa. Yritän olla ajattelematta koko raskautta mikä ei kyllä ole helppoa... Onneks on pian loma!!

Mulle gyne sanoi että taaksepäin kallistunut kohtu voi aiheuttaa koviakin kipuja alkuraskaudessa.

Mulla oli viime raskaudessa alhaiset verenpaineet ja voimakasta huimausta. Neuvolasta silloin suosittelivat lisäämään suolaa ruokavalioon. En tiedä auttoiko suola vai aika mutta jossain vaiheessa huimaus helpotti vaikka verenpaineet pysyivät matalina.

Tsemppiä kärvistelyyn Nyytikki! Onneksi oireettomuus itsessään ei vielä merkkaa mitään! Toivottavasti kaikki hyvin ja aika ultraan sujahtaisi nopeasti :)

Tsemppiä Nyytikki, varmasti vaikeat ja pitkät viikot edessä tässä. Voimia jaksamiseen, uskotaan hyviin uutisiin! Oliko sulla tutkittu vielä noita keskenmenoja, onko mitään syytä niihin löytynyt?

Täällä suht ok olo tänään, mutta kappas, puolet lounaasta tuli melkein samantien ylös :( Pitää opetella syömään näköjään vähemmän kerralla, vaikka ruoka maistuisikin..

Rv 7+3

Tällä viikolla on tullut otettua 1-2 tunnin päiväunet joka päivä ja silti väsyttää. Puuh!

Terve! Minulla olis nyt rv 5+4 ja ainut oire ainainen nälkä vaikka kui söis nii aina on vaa nälkä. Duunissa ne melkein jo arvaa ja moni sanonukki että '' sä oot paksuna ku syöt kokoaika'' Tarviiko tässä vaiheessa oireita vielä ollaakaa?
Miul on sama juttu! oon rv 5+4, eikä oikein muuta ole ku nälkä! Kyl mieskin jo alkaa oppii et jos nälkä tulee ni sit ei uskalla kysellä mitää ku antaa vaa ruokaa vaimolle ja äkkiä :D
Välil tosin kun töissä on ollu vähä kiirettä ni on meinannu tulla heikotusta/huono olo, mut se on menny sit myös nopeesti ohi ku on pysähtynyt ja muistanu ottaa vähä rennommin :)

Onneks en ole ainut kellä ei ole muita oireita. Tänää tosin alko etoo päikkäreitten jälkee ja nappasin banskun naamarii ja hetken about puolen tunnin päästä alko helpottaa :)

Mulla oireina tissien armoton kipuilu. Ja tottakai mies siten tuon tuosta tökkii niitä, jos mä tirvasen sitä nokkaan, niin se menee kai raskaushormoonien piikkiin?

Pissalla juoksen ja nyt tänään on ensimmäinen päivä kun ei ole niin pahasti ällöttänyt. Tähän mennessä 2 vkoa ollut ällötystä pitkin päivää, pahimmillaan aamuisin ja iltaisin. Tosin nyt ollaan lomalla molemmat joten mies on mahdollistanut mun päiväunet.

Mun mahaa juilii myös, mutta se on tuttua edellisistä raskauksista (tää on kolmas) mun kohtu on taaksepäin kallellaan ja "kasvukivut" on välillä hyvinkin repiviä.

Nyt on ensimmäinen raskaus miss mulla ei ole ollut veristä-/tuhruvuotoa. Mutta jotenkin sitä joka kerta wcssä käydessä tarkistaa paperin. Ärsyttävää.

Nannaa, nuo lisälyönnit on hirveitä, mullakin niitä tulee joskus enemmän, joskus vähemmän. Ilman raskauttakin :(

Takaisin