Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ensimmäinen oksennus, vk 5+1 , turvotusta on vaikka edellisestä vielä kilot tallella nii jotenki enemmä ku aiemmin, tiiä sitte mistä johtunee, voi olla huonosta ruuastaki.
 
Noniin. Rv 6 alkoi ja samalla pahoinvointi ja turvotus tulla tupsahti kuin yhdessä yössä :0
Hyvän vaateshown sain aikaan tänään reissuun kun lähtöä tehtiin kun hupsista vaan, eipä oikeen farkut enää sovikaan niin kun ennen. Äitiysvaatteita ostin jo kun kirpparilta kivoja löysin mutta eihän niitä nyt vielä....?!
Ja se väsymys...
Turvotuksesta vielä :D mahtaa työkaverit ym kohta olla ihmeissään kun tammikuussa aloin salilla käymään ja ruokavaliokin sen mukainen, painoa vähän putos... Että mitenkäs sitten kävikään kun tuohan turpoo ku pullataikina :D Sali avaimen laitoin tauolle kun yksinkertaisesti ei jaksa. Väsymys! Työ on fyysisesti raskasta ja reippaan kävelylenkin heitän päivittäin kun raitista ilmaa on saatava. Vielä pari vko sitten innoissaa hikoilin salilla porrastreeniä, nyt hyvä että jaksaa kotiin kahdet rappuset.
Josta pääseekin siihen jo miettimääni ongelmaan, että mitenkä sitte vaunujen kanssa! Nuo raput. Ei hissiä. Enkä tasan jätä vaunuja mihkää yleisee varastoon...
Että näin.
Nyt laivalle rauhottumaan:D
 
Muokattu viimeksi:
Viikko 6 alkoi täälläkin ja öllötys tuli sen mukana. Olen kieltämättä hieman helpottunut, koska pelkään keskeytynyttä keskenmenoa niin paljon. Vielä pitäisi jaksaa 2 viikkoa varhaisultraan.
 
Pikkuinenmyy täälläkin yöpahoinviointi ja päivän mittaan kuvotus. Yöllä tuo haittaa mullakin nukkumista ja päivällä ei tuu mieli juuri mitään syödä. Vesi tuntuu olevan yksi pahimpia pahoinvoinnin laukaisijoita. Pitää vaan juoda mehuja :) Ja hirveä makeanhimo!
Joo, tässä on tosiaan voitu viikko pahoin. Nyt kuitenkin oksentelu alkaa olla historiaa, vaikka kuvotus jatkuukin. Kaikkein pahinta on julkisillä liikkuminen nykyään varsinkin vkl-iltoina (olen vuorotyössä) ja kun joku joka on ottanut alkoholia ja haisee viinalle, niin meinaa oksu tulla. :yuck: Näin ystävän kavereineen kaupassa lauantaina, ystävä oli selvinpäin, mutta kaverit ei. Oli pakko poistua nopsaan paikalta, etten olis oksentanut siellä hyllyjen välissä. :grin Juopuneet ihmiset on tän raskauden ällöttävin ja etovin haju.
 
Siis eikös hikoilu voi olla yks oire?? Onneks oon aika paljon yksin töissä kukaa ei näe yäk :p hiki ei mun mielestä haise miltään paita vaa märkä kainaloista :p viime syksyllä aloitin siivous hommat ja en sillo viä hikoillu näin paljoa vaikka isojaki taloja siivoan ^^ pitää kattoa aina minkä paidan laittaa ettei kovin näy hih :D
 
Mullakin on tuota yökuvotusta ollut kahtena yönä. Viime yönä heräsin kuvotukseen. Nännit arat mutta pahin rintojen arkuus hieman helpotti. Oireita on kyllä ihmeen vähän tai ne vaihtelee kovasti päivittäin. Testi kuitenkin näyttää vahvaa kahta viivaa :) Kunpa selviäisin ilman oireita ensi viikkoon koska menemme anoppilaan pe-su ja emme halua missään nimessä vielä kertoa asiaa. Äitienpäivänä voisi sitten kertoa... :') Olisi siis hyvä, että aamukahvi maistuisi normaalisti viikonloppuna vielä. :'D
 
No niin.. nyt se turvotus vaihtui väsymykseen ja huonovointisuuteen.
Lähdin töissä pariksi tunniksi pois kun huono olo iski.
Ruokailuvälit pidettävä lyhyinä tai heikko-olo iskee. Nyt nukuttu päiväunet ja syöty.Takaisin töihin. .
 
mulla on päivittäin tosi kovia vatsakipuja, välillä kipu on vaan toisella puolella. Ihmeellistä juilimista, en edes osaa selittää, millaista kipu on, häiritsevää kuitenkin. Välillä hieman pelottaa onko nämä ihan normaaliin alkuraskauteen kuuluvia. Pahoinvointia on ajoittain mutten oksentamaan ole joutunut. Töissä oireet ovat aikalailla häiritseviä, kun pitäisi keskittyä. Onko monet joutuneet jäämään sairauslomalle jo alkutaipaleella pahojen raskausoireiden vuoksi?

nyt 5+3
 
Hmm mulla oli vissiin ovis tuolloin maanantaina womanlogin mukaan ja alkuviikon ajan tullut valkovuotoa nytki mutta oike super paljo pyyhkiessä.ja kakkos asialla käydessä.:rolleyes: ja nyt oli iha kirkasta veri hyytymä pieni pala mukana..mitä lie on toiv ei menkat taas ala en odota niitä yhtään kun haluaisin niin olla jo raskaana !! :( en yhtään muista kun ekaa odotin millasii oireita oli alussa muutaku sen että makasin sängys pari ekaa viikkoo ku oli kauhia väsy..ja sillo plussasin heti..menkkojen alkamis viikko parin viiko päästä..toiv toi valkovuoto kirkas sellainen ois vaa iha alkuraskauteen liittyvää/kuuluvaa ^^

aa korjaus valkkarii tulee ny kaikil kerroil.
 
Muokattu viimeksi:
Onko ihan normaalia, että yhtäkkiä tissit ei olekaan enää yhtään kipeät ja arat? Ihmetyttää kun se oireilu alkoi hiipua ja hävitä, tänä aamuna kuin olisi poissa kokonaan. Silti testiin piirtyi kaksi vahvaa viivaa, todella vahvoja. Pitäisikö silti olla huolissaan oireiden vähäisyydestä?
 
Hmm mulla oli vissiin ovis tuolloin maanantaina womanlogin mukaan ja alkuviikon ajan tullut valkovuotoa nytki mutta oike super paljo pyyhkiessä.ja kakkos asialla käydessä.:rolleyes: ja nyt oli iha kirkasta veri hyytymä pieni pala mukana..mitä lie on toiv ei menkat taas ala en odota niitä yhtään kun haluaisin niin olla jo raskaana !! :( en yhtään muista kun ekaa odotin millasii oireita oli alussa muutaku sen että makasin sängys pari ekaa viikkoo ku oli kauhia väsy..ja sillo plussasin heti..menkkojen alkamis viikko parin viiko päästä..toiv toi valkovuoto kirkas sellainen ois vaa iha alkuraskauteen liittyvää/kuuluvaa ^^

aa korjaus valkkarii tulee ny kaikil kerroil.

Kirkas ja runsas valkovuoto viittaa enemmänkin ovulaatioon.
 
Mulla ei oo ollut ollenkaa rinnat arkana, ei ollu ekastakaa paljoo. Hyi vitsi toi vihlonta alakerrassa oikee rasittaa. Ei oo ollu pahoinvointii parii päivää... tiiä sitte
 
Mä täällä vollotan koko ajan jostaki :grin Nytki katon vaihdokkaita ja itkeä tihrustan. Huh huh.
 
Muaki ärsytti vloppuna meidän koiran kitinä ja ulina ku muutettiin joutu vessaan et miehet sai kannettua tavaraa lavalle :p vaikka sillä oli kissaki kaverina vessassa silti kitisi ja mäkös siitä hermostuin yli kaiken ku yleensä en hermostu siitä nii paljoa :)
 
Takaisin
Top