Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1tl lasilliseen vettä sekoitettuna.Soodaa en olekaan närästykseen vielä kokeillut. Millaisella suhteella pitäisi sekoittaa veteen? Esim puoli teelusikkaa tmv?
Carola, mulla kanssa sama, autossa olemisesta tulee paha olo, ei väliä ajaako itse vai joku muu, sama lopputulos!
Täällä yks jolla tänään 7+0 ja viikon jo äippähousuja joutunut käyttään ku ei pysty oleen normi housuissa tai maha kipeytyy...ekalta sama homma oli mut nyt on palio isompi tuo kumpu vielä...ei enään ennen löysän hupparin allekkaan saa piiloon...saapa nähä kuin iso maha tuleeMoikka! Onko kellään turvotusta? Mulla maha sen verran turvonnut etten enää voi käyttää normi farkkuja. Siis tosi outoa että näin aikasin mahassa tuntemuksia. Mulla on aiemmin ollut istukka etuseinässä mikä kasvattaa herkästi vatsaa mutta ei sekään voi olla vielä kasvanut.
Neljättä odotan.. onhan tää vatsanahka sen verran venynyt odotuksista että tilaa on pullahtaa..
Mulla on ihan sama! Neljäs tulossa ja istukka ollu aina etuseinässä, 6-vuotias kyselly monesti miten vatsa voi olla niin iso vaik ei oo vauvaa! (Ei oo vielä kerrottu :)Moikka! Onko kellään turvotusta? Mulla maha sen verran turvonnut etten enää voi käyttää normi farkkuja. Siis tosi outoa että näin aikasin mahassa tuntemuksia. Mulla on aiemmin ollut istukka etuseinässä mikä kasvattaa herkästi vatsaa mutta ei sekään voi olla vielä kasvanut.
Neljättä odotan.. onhan tää vatsanahka sen verran venynyt odotuksista että tilaa on pullahtaa..