Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitääpä tehdä tuo digitesti! Kiitos vastauksesta Ninni1986 :) Pieni stressihän tuossa tulee vain pintaan kun ensimmäinen raskaus oli tuulimuna ja perheenlisäys on kumminkin toivottu asia, mutta vastauksesi helpotti kyllä kummasti :)
 
Kannattaa varautua, ettei digitestikään anna varmuutta. Itsellä olis kierron mukaan nyt viikot noin 7+2 mutta digi antoi maanantaina tuloksen 1-2 viikkoa hedelmöityksestä. Sain apteekin testeistä tosi haaleita plussia niin aattelin tehä digin juurikin varmistamaan tilannetta :sour:. Meen ensi viikolla ultraan ni saa vihdoin tietää et mikä on tilanne.. mitkä viikot vai onko siellä pikku asukkia ollenkaan.
 
Mulla digitesti on kyllä suuntaa antanut, mutta ei välttämättä ihan koko totuutta kerro. 6+1 viikolla antoi vielä vastauksen 2-3, vaikka olisin tuolloin jo odottanut 3+ vastausta. Keskenmenneessä ei digitestissä nuo viikot nousseet, silloin tuli tunne, ettei kaikki ole niin kuin pitää.

Ootko auneppi monta testiä tehnyt? Onko tullut muita lukemia kuin tuo 1-2?
 
Moikka! Onko kellään turvotusta? Mulla maha sen verran turvonnut etten enää voi käyttää normi farkkuja. Siis tosi outoa että näin aikasin mahassa tuntemuksia. Mulla on aiemmin ollut istukka etuseinässä mikä kasvattaa herkästi vatsaa mutta ei sekään voi olla vielä kasvanut.
Neljättä odotan.. onhan tää vatsanahka sen verran venynyt odotuksista että tilaa on pullahtaa..
 
En oo tehny enää testejä, enkä varmaan teekään. Alle viikko siihen ultraan ni aattelin malttaa odotella sinne asti tietoa. :)
 
Mulla turvotus lähes ainoa oire, nyt 8+2. Ihan alun menkkamaiset kivut ja muut nippailut kadonneet taivaan tuuliin. Ennen varhaista UÄ:tä 7+0 ehdin jo käydä pelonsekaisin tuntein läpi mielessäni kaikki mahdollisuudet joita näiltä foorumeilta löytyy :rolleyes: vaikka verikokeen hCG arvo olikin ihan lupaava. Välillä, kun syö nopeasti, tulee muutaman sekunnin huono olo. Mutta siinäpä ne oireet.
 
Soodaa en olekaan närästykseen vielä kokeillut. Millaisella suhteella pitäisi sekoittaa veteen? Esim puoli teelusikkaa tmv?

Carola, mulla kanssa sama, autossa olemisesta tulee paha olo, ei väliä ajaako itse vai joku muu, sama lopputulos! :sad001
1tl lasilliseen vettä sekoitettuna.
 
Mun rinnat on kipeytynyt entisestään.. Heräilin viimeyönä moneen kertaan vaihtamaan asentoa kun tuntui niin pahalta rintamuksiin :( ja tää väsymys on ihan uskomatonta, on ihan patalaiska olo kun ei jaksa muuta kun nukkua ja makoilla sohvalla..
6+5
 
Moikka! Onko kellään turvotusta? Mulla maha sen verran turvonnut etten enää voi käyttää normi farkkuja. Siis tosi outoa että näin aikasin mahassa tuntemuksia. Mulla on aiemmin ollut istukka etuseinässä mikä kasvattaa herkästi vatsaa mutta ei sekään voi olla vielä kasvanut.
Neljättä odotan.. onhan tää vatsanahka sen verran venynyt odotuksista että tilaa on pullahtaa..
Täällä yks jolla tänään 7+0 ja viikon jo äippähousuja joutunut käyttään ku ei pysty oleen normi housuissa tai maha kipeytyy...ekalta sama homma oli mut nyt on palio isompi tuo kumpu vielä...ei enään ennen löysän hupparin allekkaan saa piiloon...saapa nähä kuin iso maha tulee
 
Mulla närästi edellisessä raskaudessa jossain vaiheessa kurkku...vielä ei sitä ongelmaa onneksi oo...
 
Mikään ruoka ei tee pahaa mut kun tuo yks vee vetäsee kakat ja meet peseen niin huh huh meinas äsken laatta lentää kolme kertaa onneksi pelkkä yökkäykset riitti...:sick009 onneksi on vaan pakko sillon pestä ku mies ei oo kotona :smiley-ashamed008
 
Olen rv 5+4. Nyt on oireina yöpahoinvointi ja oksentelu. Tää tapahtuu aina n klo: 01-03 välisenä aikana ja haittaa vähän nukkumista. Muuten päivällä ja illalla on etova olo ja kuvotus. Ainoa, mitä tekee mieli on kylmät hedelmät ja smoothiet.
Suklaa ja herkut, jotka muuten on maistuneet aina aiheuttaa heikon olon. Lisäksi kasvisruokaa ja erilaisia keittoja voi syödä ilman, että alkaa voida pahoin.
 
Moikka! Onko kellään turvotusta? Mulla maha sen verran turvonnut etten enää voi käyttää normi farkkuja. Siis tosi outoa että näin aikasin mahassa tuntemuksia. Mulla on aiemmin ollut istukka etuseinässä mikä kasvattaa herkästi vatsaa mutta ei sekään voi olla vielä kasvanut.
Neljättä odotan.. onhan tää vatsanahka sen verran venynyt odotuksista että tilaa on pullahtaa..
Mulla on ihan sama! Neljäs tulossa ja istukka ollu aina etuseinässä, 6-vuotias kyselly monesti miten vatsa voi olla niin iso vaik ei oo vauvaa! (Ei oo vielä kerrottu :)
 
Pikkuinenmyy täälläkin yöpahoinviointi ja päivän mittaan kuvotus. Yöllä tuo haittaa mullakin nukkumista ja päivällä ei tuu mieli juuri mitään syödä. Vesi tuntuu olevan yksi pahimpia pahoinvoinnin laukaisijoita. Pitää vaan juoda mehuja :) Ja hirveä makeanhimo!
 
Kuvottamaan alkaa, jos ei syö tasaisen väliajoin. Palelua varsinkin on iltaa kohden. Ja hirvee väsymys ku ei ehdi päivisinkään yhtään nukkua.
 
Mulla oli pari päivää ihan koko päivän kestävää väsymystä, tännekään ei jaksanu kommentoida mitään. Tänään ollu sit ihan hyvä päivä eikä oo ällöttäny. Sain syötyä ihan oikeeta ruokaakii, hirveesti ku ei oo ollu ruokahalua.

6+6
 
Mulla aivan kamala väsymys joka kestää ympäri vuorokauden. Nukkuminen ei auta mitään eikä päivällä ehdi ottaa päikkäreitä kun esikoisen kanssa touhuttava ja neljä kertaa viikossa on tanssi treenit. Nyt pari päivää olleet melko kauheita ton väsymyksen suhteen kun on järjestelty esikoisen huomisia 1-vuotis synttäreitä. Pahoinvointi ei vielä onneksi ole yltynyt pahaksi. Välillä etoo ihan kunnolla ja tuntuu että oksennus tulee mutta sitten taas välillä on ihan normaali olo.
Tämä vatsan kasvu/turvotus on kyllä käsittämätöntä. Neuvolan täti sanoi puhelimessa kun aikaa varasin että vatsa kasvaa yleensä nopeammin toisesta varsinkin jos synnytyksestä ei ole pitkä aika mutta en kyllä osannut kuvitella että ihan tällaista tahtia. Maha on nyt saman kokoinen kun esikoisesta joskus puolen välin aikaan :D että ei puhettakaan että farkkuja pukisin enää päälleni.
 
Tää turvotus /mahan kasvu on ihan käsittämätöntä. .
Tuntuu kuin ois jo lihonut joku kymmenen kiloa.
Tulis jo ultra että sais olla" ihan kunnolla" raskaana..:)
 
Tänään on ensimmäinen päivä aikoihin, kun ei ole mitään raskaustuntemuksia :inpain: ja heti iski kova huoli, että voiko ne noin vain kadota.. Mulla tuulimunassa katosi yllättäen, mutta nyt on käyty ultrassa jo ja siellä ihan sykkivä mini löyty! Kokemuksia kellään?:bored:
 
Täällä oireina ovat pieni etova olo, herkät nännit ja pienet vihlasut sillon tällön vatsassa. Nyt on siis 5+0. Esikoisestakaan ei sen kummempia oireita ollut. :)

Nona, uskon että on ihan normaalia että välillä oireet katoavat ja tulevat takaisin. Muistasin myös että ei esikoisestakaan joka päivä oireita ollut. Tsemppiä!
 
Takaisin
Top