Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi on tommonen saatanan päälle päsmäri ja terävä! Kaikki pitää huomioida ja niihin reagoida ja sit ku on viel nuori uros niin pitää egoilla ja sit olla aina ensimmäisenä äänessä. Pitäis pystyä oleen rauhallisena eikä imeä sen energioita itseensä mut ku kilahdan heti! Menee niin hermot! parempu varmaa kääntyä takas kotio ku alkaa jurppiin.
 
Mullakin hermot saa miehen lisäksi kiristymään kaks vee springeri uros. Oikea älykääpiö jos multa kysytään.

Tää väsymyskin alkaa pikkuhiljaa risoa kun kaikki kotityöt on tekemättä parilta viikolta....
 
Noni taas alko kuvotus olo :/ alkoi yöllä ja nyt taas. Pitääs tehä pian pitsaa ruoaksi saas nähä kui käy huh :p
 
Browneyedgirl, on ihan tavallista että oireiden voimakkuus vaihtelee ja ne voivat kadota täysin ja palata taas. Minulla on kahta edellistä odottaessa vaihdellut oireet hirveästi, ihan päiväksi pariksi hävinneet ja sitten taas tulleet takaisin. Olen ollut asiasta tosi paniikissa ja täällä palstallakin asiasta vaihtanut kokemuksia, todeten että näin käy muillekin... Tosin sitten voimakkaimman pahoinvoinnin aikana ehkä vko 9eteenpäin vaihtelua ei ole niin paljoa enää tapahtunut. Mutta, ei kannata olla asiasta huolissaan vaikka tiedän että se on vaikeaa. Minäkin olen nyt jo mieheltä kysellyt että mitenkäs se nyt olikaan noissa edellisissä... Huoli vaan yrittää hiipiä mieleen vaikka kuinka yrittää ottaa rennosti!
 
Kurja lukea teidän pahoinvoinneista, en voi kuin toivoa vilpittömästi voimia!

Mulla tilanne on se, ettei oikeastaan ole oireita. Väsymystä kyllä, mutta johtuu näistä uniongelmista mitkä raskauden myötä "sain". Mutta muuten ei mitään, olo hyvä ja normaali. Onneksi kävin viikko sitten ultrassa, muuten olisin nyt ihan hermoraunio...
 
Täällä pahoinvointi tuntu jo hetken helpottuvan mutta pah, pahin se on illalla kun yrittää alkaa nukkumaan .. Tuntuu että jos vähänkin on väärässä asennossa alkaa oksettaa ihan hirveästi.
Ja mulla kans tuota etten saa unta , helposti tulee parikin tuntia pyörittyä vaan .
 
Ihanaa saada vertaistukea koiraihmisiltä :)
Tuo mun toinen uros saa pojot siitä itelleen ku se omalla käytöksellään saa mut hermostumaan. Hermostuminenhan on yhtä kuin heikkoutta koiramaailmassa. Sekä ne pitää mua oikeasti hermovikaisena. Oon todella luotettava laumanjohtaja ku kilahtelen ja simputan. Mitä tästä viel tulee ku nuo ottaa sen suojeluvaiston päällensä. En haluu ees aatella.
 
Onks kellään kukkiva naama? Huomasin, tänään muutaman finnin naamassa ja pelkään sikanaan menkkoja, joiden ohi marssipäivät on vasta yli huomenna viimeistään! En muista yhtään esikoisen odotusajasta, että miten noi finnit meni.
 
Mulle on tullut viimeisen viikon aikana kolme finniä eikä yleensä tule enää edes menkkojen aikana, ennen kukki aina naama menkkojen aikaan mutta kehon tasapainottumisen myötä ei enää. Selässä myös nyt aika paljon näppyjä,se ihmetytti myös jo viime viikolla :)
 
Noni öklä olo jatkuu ja v vuotoki.yöki oli kauhia maha kipiä välillä.pyörin sängys puoleen yöhö sit sohvalle maate ja nukuin.. huh.onko ennen plussaa runsasta v vuotoa? Pakko kyl käydä täs ennen töihi menoa apteekis ja hakea uus r testi ! :)
 
Muokattu viimeksi:
Mulle on tullut isoja finnejä, sellaisia kipeitä patteja oikeastaan.
Mulla on aina ollut iho-ongelmia aknen kanssa, mutta tilanne on ollut pidemmän aikaa ihan ok. Nyt tuollaisia patteja useampi :sad001
 
Mulla on sellasia ongelmia ollut ihon kanssa, että jos on tullut finni niin se joskus "parantumisen" jälkeen muuttuu ihon alaiseksi mustaksi läiskäksi. Tämmönen vaiva alkoi, kun yläasteella seiskaluokalla sairastin vesirokon. Ja nythän on tullut kielto, ettei Buranaa sais antaa vesirokon aikana, kun aiheuttaa iho-ja pehmytkudos ongelmia.. No mitä muuta tuolloin annettinkaa, kuin Buranaa joka kohtaa..:( Nykyään finnejä tullut vain ennen menkkoja, et silleen iän myötä rauhoittunut.
 
Mulla tuntus ennemminkin, et naaman iho on parempi ku ennen. Hiukset kyllä sit rasvottuu nopeemmin.
 
14eb8005633a12bba1ef88ba748b6a16


Oireet hävisi miltei kokonaan eilen, lähinnä rintojen arkuus joka oli voimakasta hävisi sekä myös kurkun karheus ja tukkoisuus sekä yöllä kuvottavaan oloon herääminen sekä hengenahdistus aamuisin... joten olen ollut aivan hermorauniona ja paniikissa eilisen ja tämän päivän. Tässä kuitenkin äsken tehty testi 2,5h rakossa maanneesta pissasta. Testi herkkyydeltään 10. T-viiva selkeästi vahvempi kuin C ja eikös se ole niin, että T nimenomaan kertoo raskaudesta, C on se normaali viiva? Eli olen vahvasti raskaana? :)

Eilen vielä aamutesti näytti hieman haaleampaa viivaa kuin testiviiva C mutta testikin oli herkkyydeltään 25. Selkeästi siis koko ajan etenee raskaushormonien määrä vaikka oireet hellittivätkin.

On tämä kyllä raskasta, huhheijjaa, kun oireiden hävittyä iskee kauhea paniikki... ja se paniikki tuskin hellittää moneen viikkoon. Vartin päästä pitäisi soittaa neuvolaan, aamulla olin vielä varma, että en uskalla soittaa jos en olekaan raskaana.

Sanokaas siis mulle jotain rauhoittavaa, jotta pystyn uskomaan tähän, kun testikin näyttää noin? :) Kiitos, tarvitsen tukeanne! <3
 
Leuka mulla kukkii...Normaalisti ennen menkoja tulee pari finniä mut nyt on koko leuka täynnä tollasta pientä näppyä ja siellä täällä jokunen muuallakin kuin leuassa.
 
Mulla on iho oikeastaan aika samassa kunnossa kuin ennenkin. Ei oo ikinä ollut parhaasta muttei kyllä pahimmastakaan päästä.
Selkään tulee kyllä nyt helpommin finnejä!

Onkohan ihan normaalia kun mulla tuntuu välillä tuola alakerrassa semmoisia vihlaisuja? Oon kyllä kuullu että alavatsassa voi tuntua vihlontaa.
 
Takaisin
Top