Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ihan sama! Skolioosi, muut selkäkivut ja jalkavaivat niin nyt oon elämäni kunnossa :D Voisin ottaa ton alkuraskauden takas, kun jaksoin tehdä kaikkea :DDMulla on melkein huono omatunto, kun mulla on ennen ollut vaivana issiasvaivat, selkäkivut, jalkavaivat sun muut, mutta nyt raskaana ollessa ei ole oikein mitään niistä. Suonikohjutkin näkyvät nykyään vain vähän normaaleja verisuonia isompina.
Tutulta kuulostaa lakritsi. Mulla kans oli viime yöllä hirveitä polttoja jotka piti hereillä. Ei niinkään mitään supistuksia,mutta vatsa oli ihan tulessa ja niitä harjoitussupistuksia tuli koko ajan. Nyt taas polttelee ja välillä tulee kipeitä kramppeja tuonne alavatsalle,vasemmean kyljen puolelle tosi ikävä olo kun ei tiedä et mitä tää meinaa vaikka jo viides tulossa niin silti taas ihan ulalla :) tunnin lenkki käveltiin,kun vietiin esikoinen eskariin niin silloin kivut helpotti mutta nyt kun istahti niin kivut palasi.. 40+0