Jezkatz
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mä nyt laitan tänne oireisiin mutta mites, onko muita joiden maha on aivan totaalisen revennyt?! On vähän hämärää niin en saa kunnollista kuvaa (no säästyypähän teidän silmät) mutta tänään katsoin mahaani peilistä ja JÄRKYTYIN. En oo koskaan nähnyt mitään tällaista, mun vatsa on kylkiä myöten täynnä arpia. Ja mites toi napa?! :D
Mulla!!!! Mun vatsa on myös revennyt ihan totaalisesti ja on tehnyt kipeetäkin, varsinkin tosta ihan alavatsasta on kirvellyt välillä tosi pahastikin. Itkin jossain vaiheessa varmaan pari viikkoa joka päivä kun näitä arpia vaan tuli lisää ja lisää ja määrysin miehelle miten mun nätti masu on nyt ikuisesti pilalla :D painoa mulla on tullu raskauden aikana +10kg eli ei mitenkään ihan hirveesti mutta näköjään mun nahka ei vaan kestä tämmöstä. Ja kaiken lisäks mun napa näyttää oikeesti nyt ihan kissan pyllynreijältä, toivon totisesti että se edes palautuu suht normaaliksi :D tää kuva ei siis tosiaan kerro koko totuutta, mun alavatsa on oikeesti kauttaaltaan ihan liila näistä arvista.
rv 38+1