6.10 oli neuvola ja silloin pissi oli puhdas ja paineet hyvät (en muista mutta suunnilleen joku 120/75) mä voisin tietty tk:lta kysyä voisiko joku tarkastaa sen pissitestin jos kävisin tekemässä.. Senhän voi tehdä mihin aikaan päivästä tahansa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No höh, en jotenkin ajatellut että se magnesium vaikuttais niin paljon, että lopettaisi ne supistukset sit kokonaan.. sitähän kun suositellaan just menkkakipuihin alaselkään..
Kun ne pari oikeaa supistusta, mitä mulla on olleet, on just sellaisia, että tuntuvat alaselässä, pakaroissa ja sisäreisissä.. pitääpäs kysyä vielä vaikka neuvolasta, että voiko se vaikutus olla niin iso, että pysäyttää jo käynnistyneen synnytyksen.
Näkyykö kellään silmissä joskus sellaisia valokipinöitä tai "tähdenlentoja"? Pitääkö niistä huolestua?
Äääääähh! Eilenhän täällä kehuin, ku ei oo verenpaineet yhtään koholla, vaikka välillä tähtiä näkyy.. No äsken mittasin: 145/97 p.101. Normaalitilassahan ne on 110/75-luokkaa.. Ei jaksaisi nyt mitää ä-poli rumbaa..
34+3
Mittasin joo useampaan kertaan. Äitini mittari on minulla edellisestä raskaudesta lainassa edelleen ja hyvä niin. Silloinkinhan minulla oli korkeat paineet ja vietin osastollakin öitä seurannassa. Muita oireita ei onneksi ollut ja vauva oli päälle 4kg syntyessään.Mittasitko varuilta vielä uusiksi? Olitko ihan "normitilassa" kun mittasit? Pitäisköhän minunkin hankkia oma mittari..