Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävely onnistuu välillä paremmin, välillä huonommin. Mutta aina vähintään supistelee kävellessä. Joskus kun vauva liikkuu samalla ja painaa päätään alaspäin, on pakko pysähdellä kävelyn lomassa kun sattuu niin kovaa. Häpyluukivut on mulla voimakkaimmat kun yritän nousta sängystä ylös.
35+5
Sama mulla, en tosin usko että mulla on supistuksia vaan tuonne oikealle puolelle kylkeen alkaa "repimään" niin kovaa että liikkuminen on mahdotonta.
Mites teidän väsymys? Tuossapa justiinsa vetäsin 3 tunnin päikkärit...
Sama mulla, en tosin usko että mulla on supistuksia vaan tuonne oikealle puolelle kylkeen alkaa "repimään" niin kovaa että liikkuminen on mahdotonta.
Mites teidän väsymys? Tuossapa justiinsa vetäsin 3 tunnin päikkärit...
Väsymys. Voi kyllä.. lääkäri soitti tänää mun kilppareista,ja niinku arvasin"nää sun arvot on tosi hyvät ja en kyllä tiiä et mitä nyt pitäs tehdä" haukku mut samalla läskiks jolla on iha varmasti uniapnea(ei iha näillä sanoilla mut se oli se pointti)..joo on mulla ylipainoa,tiedän! Kuitenki se määräs annosnoston(vaik oliki sitä mieltä ettei sitä tarvita),mikä kuulosti mun korvaan aivan älyttömän suurelta koska olin ite aatellu et jos jatkossa ottaisin vaik yhtenä päivänä vähä enemmä lääkettä..ja nyt pitäs ottaa neljänä päivänä enemmän..voi tervetuloa liikatoiminta! Mietin nyt vaa et otanko riskin ja alan syömää kerralla noin paljon enemmän vaiko kokeilenko aluks iha pienellä nostolla..
Miten onkaan RAIVOSTUTTAVAA ettei lääkäri voi perehtyä mun papereihin ennen ku alkaa säätämää tollee.. tahon nimittäi seuraavan kerran mennä sairaalaan synnyttämään,en rytmihäiriöiden takia...
T4v:llä ei kuulema raskausaikana oo mitää väliä.. et se tsh on se tärkeempi.. en sit tiiä. Mä oon huomannu et mulla noi tsh:n muutokset tuntuu kyl heti,enimmäksee väsymyksenä.. mulla alkaa sydän jyskyttää ja tulee rytmihäiriöitä sekä reippaalla vajaalla että myös liikatoiminnalla.. sillo ku mul tää todettii ni mun tsh oli 88,1(ja ehin vuoden kulkee sairaalassa rytmihäiriöiden takia).. :O paino nous reilusti ja raskautuminen oli haasteellista..tän vuoden alussa saatiin vihdoin lääkitys kohalleen, paino läks laskee reilusti ja ens kuussa syntyy pieni..
Mä en tiedä alkaako täs viikkojen vähetessä tulee vainoharhaseksi, mut mistä voi tietää et tihkuuko lapsivettä? Kun en jotenkin jaksa uskoa, että mun nivuset hikoilis niin paljon et on pikkarit ihan kosteet koko ajan. Muutamia epämiellyttävän tuntusia supistuksia tullut parin päivän aikana, mutta en menis sanomaan että ne mitenkään kipeitä on ollut.. lähinnä ehkä sellaista menkkajomotusta aaltoillen
Mites teillä kävely onnistuu? Mun häpyluu tuntuu että se halkee! Joka askeleella tuntuu kauhea paine.. ilmeisesti liitokset löystyy, mutta on kamalaa