Antibioottikuurille jouduin
Kolme viikkoa sitten olin rajussa influenssassa, josta paranin ihan toimintakuntoon, kunnes viikko sitten vointi alkoi jälleen heiketä. Torstaina kävin päivystyksessä hoitajalla ja silloin vielä jatkettiin seurannalla, mutta tänään pisti lääkärille, joka totesi selkeän poskiontelontulehduksen molemmilla puolilla. Pääoireena mulla on ollut yskä, mikä on päiväsaikaan limaisempaa ja yöaikaan kuivaa ja kutittavaa. Olen valvonut neljä yötä voimakkaasti yskien ja joka yskäisyllä repii alavatsaa aivan kauheasti.
Nyt ei auta muuta kuin syödä sikiölle turvallinen Kefexin ja toivoa, että vointi lähtisi tästä kohenemaan. Tuntuu, että jälkitaudin myötä raskausoireetkin häventyneet, ja olen ollut kovin varma viikonlopusta lähtien, että kohdussa ei voi olla kaikki kunnossa tällaisen myllytyksen jälkeen. :'( Ei kuitenkaan mitään poikkeavia vatsakipuja eikä vuotoa eikä mitään keskenmenoon viittaavaa muutenkaan, ainoastaan oireet hieman hellittäneet, ei iltaisin päänsärkyä eikä kuvotusta enkä herää enää öisin kuin kerran vessaan, ennen jälkitautia heräsin kaksi kertaa.
Rv 8+5