Kyfi se aaltomainen tunne voi olla supistus myöskin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja nyt tämä uusin; aallon tavoin tuleva kipu selässä/vatsassa/rintalastassa, vaikee selittää, tuntuu vähän pistävältä tai ehkä polttavalta kivulta kun siirtyy aaltomaisesti mutta NOPEASTI paikasta toiseen. Ja ei, ei ole närästystä, se on niin tuttua ja tää ei todellakaan oo semmosta.
Kyllä suosittelisin seuraan verenpaineita ja sanomaan neuvolassa tuosta.. itellä aloitettiin just verenpainelääkitys ja olo on NIIN paljon pirteempi (mitä tässä vaiheessa voi edes olla) rv 37+3Ei tainnut olla migreeniä, kun oli vaan epäselvä näkö ja meni ohi. En oo enää vuosiin tarvinut migr. lääkettä, vaan mennyt ihan tyyliin buranalla ohi ja raskaana on auttanu ihme kyllä jopa panadol. Äärimmäisen harvoin saan kunnon kohtausta, mutta ne on kyllä hirveitä. Oisko koko raskausaikana tullut jonkun 3-4 kertaa, että aika vähällä päässyt :). Mut mietin voiko tää olla raskausmyrkytystä kun yhtäkkiä tullut kauhee pussin leuan alle, paino ei oo noussut, voinut huonosti ja ollut väsynyt.. Tosin kaikki voi johtua mistä tahansa muustakin. Tokkopa on mitään.
OIKEESTI?! Mä jo aattelin et pahin olis ohi kun alapainekkin on laskenut siitä korkeimmasta 112 niin 88 ja olo "hyvä" muutenkin siltä kantilra!Kyfi, raskausmyrkytykseen liittyy ylävatsan vannemainen kipu. Se voi vissiin tuntua myös selän puolella lapaluiden välissä tai olla sellainen närästyksen tunteen sukulainen. Olen raskausmyrkytyksen vuoksi osastohoidossa, ja niitä oireita kysellään päivittäin. Jos sulla oli jo se korkea verenpaine, sun ehkä kannattaa olla sinne taysiin yhteydessä ja kuvata oireitasi.
OIKEESTI?! Mä jo aattelin et pahin olis ohi kun alapainekkin on laskenut siitä korkeimmasta 112 niin 88 ja olo "hyvä" muutenkin siltä kantilra!ja eilen oli taas neuvola ja virtsassa ei proteiineja edelleenkään...
![]()
Kyllä suosittelisin seuraan verenpaineita ja sanomaan neuvolassa tuosta.. itellä aloitettiin just verenpainelääkitys ja olo on NIIN paljon pirteempi (mitä tässä vaiheessa voi edes olla) rv 37+3
Raskausmyrkytys ilmenee aina sen proteiinin kanssa.