Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ollaan tänään vaan itkua tihrustettu ja nukuttu, ei pysty käveleen alapääkipujen takia, navan viereen sattuu tosi paljon koko ajan kun seisoo ja tuntuu että vauvan liikkeet yrittää tappaa mut kun ne sattuu niin paljon... hyvää viikonloppua vaan mullekkin... :'(

Mua rupee kypsyttämään tää jatkuva vessassa ravaaminen ja kun kaikki meneminen pitää suunnitella sen mukaan että jos ja kun sattuu pissahätä yllättää :D

Mua rupee kypsyttämään tää jatkuva vessassa ravaaminen ja kun kaikki meneminen pitää suunnitella sen mukaan että jos ja kun sattuu pissahätä yllättää :D

Sanoppa muuta! Koiran kanssakin ihan mielenkiintoista, kun ei edes lenkkiä saa mentyä ettei olis taas pissahätä :D

Edellisessä raskaudessa kuljin paljon helsingissä, niin silloin oppi kyllä listan siisteimmistä ja ilmaisista vessoista... Nyt kenkillä en oo vielä kertaakaan joutunu kyykkypissalle, vaikka lähellä on ollu pari kertaa. Nyt ei sitäkään enää uskaltais, kun todennäköisesti kellahtais ku koppakuoriainen ja tarvittais nosturi, jotta tämän tuhon sais taas pystyyn. Siellä sitä sais puskassa sätkytellä ja housut kintussa huudella ohikulkijoita apuun!

Hahaa, ootte te sissejä. :) Kyllä mä oon aivan suosiolla opetellut käymään koiran metsälenkeillä välillä useammankin kerran kyykkypissalla, pakosta. Ei nimittäin mene puolta tuntia vessakäynnistä, ja varsinkin kun on liikkeellä, että taas pissattaa. :D

Tänään ollut jotenkin kummallisen "rauhaisa"'ja kivuton olo. :o Ihan kaikki kivut kadonnut viime yön aikana kun TUHKA TUULEEN. Vois sanoo et olo melkein "seesteinen" :D Ei tää taidakkaan syntyä vielä aikoihin vaikka vielä eilen olin sitä mieltä että lähipäivinä kun kivut oli ollut viikon verran jo todella kovat! :o

Mikähän piru se nyt valvottaa. Ja miks ei voi tyytyväisenä valvoa jos ei kerran uni tuu. Kierrän esikoista ympäri, pyörin ja hyörin ja ottaa päähän niin hemmetisti kun en saa nukuttua.

Täällä kans uni loppui kesken.. Ei kuitenkaan tekisi mieli nousta. Tässä kuitenkin saanut jo nukkua pari viimosta yötä kokonaan. Ei liikaa hyvää kerralla ;)

En mäkään ole käyttänyt sukkia vielä kertaakaan sitten kevään! :D Kaikki kauhistelee miten voin kulkea niin vähissä vaatteissa mut mä oon niin lämminverinen enkä periaatteesta käytä sukkia ennen lokakuuta! :D

Mun on pakko käyttää sukkia. Niin kamalasti alkaneet jalat kuivua ettei ole tosikaan. Saan rasvata niitä ainakin kolmesti päivässä.. :| tosin nilkat on alkaneet hiukan turvota, huomaa kun sukat painaa jäljet.

Vauvan todella kovat potkut tuntuvat inhottavilta öisin. Muutoin tuntuu, että olen kävelevä zombie ja väsyttää koko ajan. Hirmu saamaton olo. Kävelyt ym. pannassa, kun alkaa supistella ja vihloa mahaa.

Täällä on vaan alapään jomotusta joka on aika kovaa, mut sitä on kestänytkin jo pari viikkoa niin kroppa rupee "tottuun" tuohon kipuun. Muuten oon aika pirtsakka ja siivoillut ja touhunnut edes jotain joka päivä. Sit jos väsyttää niin sit nukutaan, oli kello mitä hyvänsä. Oon alkanut antaa kropalle jo periks ja levännyt sillon kun siltä tuntuu. Viikko ja 6 päivää laskettuun aikaan, ja sille päivälle sovittiin myös käynnistys aamu 9 jos ei ennen sitä päätä saapua jo maailmaan. Eli joka tapauksessa ihan kohta hän on täällä <3 Nyt täytyy koittaa vaan "nauttia" viimeisistä viikoista! Rv 38+2

Vauvan todella kovat potkut tuntuvat inhottavilta öisin. Muutoin tuntuu, että olen kävelevä zombie ja väsyttää koko ajan. Hirmu saamaton olo. Kävelyt ym. pannassa, kun alkaa supistella ja vihloa mahaa.
Toi kävelevä zombie on oikein osuva kuvaus myös musta :D
Nyt 35+1 ja alkaa huumori loppua tähän oloon. Vielä monta viikkoa jäljellä ellei päätä tulla aikaisemmin.

Takaisin