Heipsu. Antakaapas mielipidettä, kantsiiko tällaisesta olla yhteyksissä neuvolaan vai onko ihan normaalia.
Mulla on nyt parina kolmena päivänä särkenyt päätä, ei mitenkään koko päivää, mutta aika ajoin. Tänään pää on tuntunut kipeältä aamusta asti. Särky ei ole migreenimäistä vaan sellaista vähän tuikkivaa, normaalin päänsäryn tuntuista.
Samoin nyt on pikkuisen kuumeisen tuntuinen olo, koko pää tuntuu helottavan, mutta kun mittasin, lämmöt oli jopa matalammat kuin yleensä (kahdella mittauksella 35,8 ja 36,0). Lisäksi mulla on useamman päivän ajan ollut aaltoilevan huono olo, kuvottaa ja yököttelee, maha on sekaisin. Selkä ja kyljet on kipuilleet koko viikon.
Olen tosi harvoin kipeänä, siis edes kuumeessa. Migreeni tai perus päänsärky vaivaa ehkä kerran tai kahdesti vuodessa.
Nyt rv 36+1. Vedänkö vaan peiton korviin ja lepäilen vai kantsiiko laittaa neuvolath:lle viestiä? Turhasta en viittis napista, jos onkin vaan tavallista flunssanpoikasta tms. Mutta ensikertalaisena odottajana en myöskään tiedä, mikä kuuluu tässä vaiheessa raskautta asiaan ja mistä pitäisi huolestua.