Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koitin töniä, syödä sokeria, ja kuulostelin rauhassa makuuasennossa, että tuntuuko mitään.Lokakuu, hyvä kun alkoi liikkua taas. Tässä vaiheessa ihan kaikki liikkeet ei vielä tunnu, joten noin voi käydä. Pelottavia tuollaiset tilanteet. Mitä kaikkea yritit, että vauva liikkuisi?

Stella, täälläkin huippaillut muutamaan otteeseen niin, että silmissä pimentynyt ja ollut pakko mennä makuulle kesken työpäivän. Sen jälkeenkin olo on ollut pitkään tosi hutera.
Mulla myös ajoittain puutunut käsi raskauden aikana, aiemmin ei vastaavaa. Toivottavasti sullakin harmitonta, ettei mitään vakavaa. Sinuna soittaisin silti vähintään neuvolaan, jos yhtään epäilyttää/huolestuttaa.
Onko muilla yöllisiä supisteluja? Mulla useampana yönä ollut maha tosi pinkeenä ja kipeenä. Oletan, että supistelua, koska pötsi kivikova. Jännä, aiemmin ollut tosi epäsäännöllistä moinen, mutta nyt monena peräkkäisenä yönä.
Nessu 24+3
Eevskuli, onko sulla supistellut hereillä? Oon pannut merkille, että välillä maha kovettuu myös valveilla. Yöllä en oo nyt herännyt siihen. Esim. jos töissä on ollu tosi kiireinen päivä, illalla saattaa kotona maha kovettua useampaan kertaan. Silloin oon ajatellut, että päivä on ollut liian vauhdikas. Onneks ei enää kesäloman jäljeen ole kuin muutama hassu työpäivä, ja sit ei tartte ressailla töistä pitkään aikaan
Mulla on muuten prikulleen samat viikot kuin sulla! :D
Nessu 25+1