Käyrillä makailen, pumpumpumpumpum! Onse niin ihanaa vaan kuunnella tota pienen ihmisen sydämen jumputusta. On kuulemma aikamoista ruuhkaa täällä, niin voi kestää iltaan asti. Nälkähän tässä tulee :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sen lauantain migreenikohtauksen jäljiltä oon saanut nyt joka päivä lievemmän kohtauksen. Tänään aamulla heräsin suoraan järkyttävään päänsärkyyn ja soitin terveyskeskukseen lekurille aikaa, mut ne laittokin mut suoraan päivystykseen. Siellä pääsin samalla lekurille joka hoiti mua lauantainakin. Se konsultoi äippäpolia, kun protskut oli pissassa yhdellä plussalla, mutta kun verenpaine alhaisempi kuin aiemmin, niin tuskin on raskausmyrkytystä. Soitti myös neurologille joka tuli katsomaan mun silmänpohjia ja kun ne oli kunnossa, ei tarvinnut lähteä Meilahteen magneettikuvaan. 2 viikkoa se kirjoitti mulle sairaslomaa, sit pitäs ollaki enää viikko töitä ja sit lomille... Te muut päänsäryistä/migreenistä kärsivät! Ootteko saanu muuta lääkkeitä kun panadolia? Mulle kirjoitti taas vaan grammasta panadolia isomman purtilon...Te muut päänsäryistä/migreenistä kärsivät! Ootteko saanu muuta lääkkeitä kun panadolia? Mulle kirjoitti taas vaan grammasta panadolia isomman purtilon...