Minni, mulla ollut jostain vk 25 alkaen about kipua häpyluun seudulla. Yön jälkeen usein pahimmillaan, joskus tuntuu että halkee noi luut tai jotain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kärsitään nyt alaselkäkivusta vasemmalla puolella, ei oikein kärsi kävelläkään kun joka askel kirpaisee niin pahasti. Ja kumartelut myös.. Kiroilen sitä että olen laiminlyönyt selän terveyden jättämällä raskausjoogat ja -jumpat viime viikkoina käymättä, muka muiden kiireiden vuoksi. Eikä kotonakaan tietysti ole juuri mitään jumppailtu. Taustalla on kuitenkin välilevyongelmaa, joten ei kovin fiksua toimintaa tämä... No jospa tämä menis nyt levolla, venyttelyllä ja jumpalla ohi, kuumavesipullo ja parasetamoli myös käytössä... Tänään iltapäivällä on vihdoin ja viimein lääkärintarkastus jossa ultraillaankin, toivottavasti vauvalla sentään olis asiat hyvin...
Arg mulla on alkanut tulemaan sellasta ihme alapääkipua välillä liikkuessa. Tonne röörin seudulle sattuu/ painaa jotenkin ikävästi. Tuntuu että luihin? sattuisi. Kellään muulla tällästä? :O