Oireet

Täälä on rantautunut törkee väsymys. Eilen ihan samoihin aikoihin alko silmien pilkkiminen ja simahin sohvalle. En oo koskaan harrastanu päikkäreitä. Ihokin jotenkin arkana, ihanku olis kauheesti kuumetta ja lihaksia särkee. Ihan veto pois! Onneks saan tän illan olla ihan yksikseni, avokki lähti kaverille kattelee fudista ja kömpii joskus yöllä kotiin. Ah rauha. :D

Tuntuuko muilla alavatsalla semmosta pientä poksumista? Ihan kuin saippuakupla puhkeaisi. Tää voi toki johtua suolistosta ja kaasusta joka pyrkii ulos :rolleyes:Siis oikeesti tosi noloa, mutta aavistelin ensimmäisen kerran siitä, että voisin olla raskaana, kun alkoi ilmavaivat, joita ei normaalisti ole :oops::grin

Mulle on ilmestynyt finnit naamaan. Ah niin hehkeitä nää raskausoireet!

Jennyhannele, mulla ihan sama, hohhoijjaa. En oo vastaavaa väsymysastetta kokenut. Ihan kun olis kokoajan vähän kännissä :D

Mulle myös tupsahtelee näköjään finnejä ympäri kehoa, nice. :shifty:

Lälly, finniystäväni :D kuulostaapa hauskalta tuo "kuplinta" alamahalla. Mulla ei ihan vastaavaa ole, mut eiköhän raskaus voi sellaistakin aiheuttaa. :)

Lälly: Mullakin tuntuu tommosta poksumista ja kauheesti painetta tuntus olevan, vatsallaan maatessa tuntuu epämukavalta. Ja ihan jäätävä turvotus, ihanku olis puolessa välissä raskautta :D :D

Lälly, Alavatsalla ja mahassa navan korkeudella tuntuu vaikka mitä kummaa.. Sisuskalut alkaa vissiin antaa tilaa :D ja ihme muljahuksia..
Finnejä leuassa, kaulassa, niskassa.. -.-

Mua vaan etoo ja mä palelen koko ajan, yrjö ei oo viel lentänyt eikä oikein muitakaan oireita, mutta ei mulla ole ollut aiemmistakaan.

Hahah finniystävä - nauroin! :grin Mulla kans tota väsymystä. Silmät tuntuvat iltapäivästä lähtien sumeilta ja luomet raskailta. Vielä ei ole tarvinnut päikkäreitä ottaa.

Mä löysin piimästä pelastuksen, mummi vinkkas ja hemmetti toimii! Vasta vartti sit vetäsin lasillisen huiviin ja nyt jo huono olo ja vatsan ahdistus helpottunut! Suosittelen koklaamaan, jos piimän makua kestää :)

Mä just ostin itsekin piimää ihan vaan koska tekee sitä hirveesti mieli :D En mä sitä normaalisti ikinä juo.

Lälly ja Rouvaskainen, mulla myös tupsahtanu hirveästi finnejä... eilen ihmettelin, että mikä tuolla selässä kutiaa, niin aivan jättimäinen finnihän se siellä! :eek:

Jennyhannele, pitääkin muistaa toi piimä, jos alkaa vatsassa kuplimaan liikaa.. :wink

Väsymys ei vielä ole sellasta, että vois nukahtaa seisaalteen, mut eiköhän sekin sieltä viikon parin kuluessa taas ilmaannu. Varmaan just sopivasti, ku aloitan uudessa työssä, niin nuokun sitten siellä??!! :dead::grin

Hei ihan oikeesti tää nälkä :p neiti herätti yöllä joskus viiden aikaa ja maha vaan muris. No sitkeenä aattelin et en nouse syömään.. Kymmeneltä olikin sit ihan järkyttävä nälkäkiukku :D

Huh, sitä pahoinvointia ootellessa.. Pahoin pelkään et ens viikolla alkaa. Jännä nähä kuin käy, viimeeks klo 12 oli aina pahimmat olot :D kiva kun sillon pitäs olla töissä..

5+2 ja pientä etovaa oloa ollut koko illan. Ja mun hiukset haisee pahalta vaikka oon pessyt ne alle vrk sitten.. Olin jo unohtanut et ällösin hiusten hajua viime raskauden alussa. Lupaavia oireita vaikka ei niin kivoja.

Höhöhööö, tänne ilmesty näköjään myös aamupahoinvointi. Mäkun olin ihan sitä mieltä, että iltapahoinvointi riittäis! :D Mäkin voin nyt liittyä teidän Finniystävyksiin, leuka kukkiii jee! :troll:

(On pakko päästä jonnekin avautumaan, kun ei minnekään vielä uskalla puhua. Nyt 4+3 menossa syksyisen keskenmenon jälkeen.)

Sitä on koko ajan melko tietoinen raskaudesta. Jos ei alavatsaa vihlo tai tunnu painetta, niin rinnat aristaa. Finnit kukoistaa ja aika ajoin vähän äklöttää. Ihan mahtavaa!

Takaisin