Oireet

- munasarjoja ja kohdunseutua jomottaa, vihloo
- alaselkää jomottaa
- päätä särkee
- aivan järetön jano kokoajan
- pissattaa
- väsyttää
- seesteinen olo
- kiukuttaa (tästä mieskin tiesi ennen kuin plussa tuli että odotan)
- itkuherkkyys (tirautin just megaitkut uudenvuoden ILOTULITUKSILLE!!! )

Mäkin itken joka asiasta :"D Toi toinen osapuoli jo totes eilen, että tätäkö tää koko raskausaika tulee olemaan :D

Voi mörökölli, miks ihmismielen pitää keksiä tyhmiä ajatuksia? Nyt ressaan että onko mulla kohdunulkoinen kun mulla on toispuolista kipua. :arghh:

Rouvaskainen: Missä sulla on kipua? Oon ymmärtänyt et olkapäähän pistelee ja sattuu jos kohdun ulkoinen. Mutta sekään ei aina sitä tarkoita. Ite painin saman paniikin kanssa sen vuodon takia. Mulla vaihtelee ainakin kivun paikka puolelta toiselle jatkuvasti.

Mullon ollut tänään aivan karsee palelu!!! On velourasu päällä ja tuplasukat, untuvapeitto ja villaviltti. Siltikin tulee kauheita kylmän väreitä, niin et oikeen pahaa rekee. Inhottavaa x(

Jennyhannele, kipuja on parin päivän sisällä ollut eniten vasemmalla alamahassa, niinkuin munasarjassa. Niitä ei ole koko ajan, vaan välillä. Se on semmaista jomottelua ja välillä pistelyä. Tämän lisäksi kylläkin koko kohdussa tuntuu repäisykipuja.

Äh toi kylmyys, se on niin jännä kun mikään ei oikeen auta siihen, ei oikein edes paksu pukeutuminen!

Rouvaskainen; mulla kanssa pää tekee tepposia ja kuvittelen milloin tuulimuna raskautta ja milloin kohdun ulkoista... :sorry: ja mulla tuntunut myös oviksesta lähtien vasemmalla puolella pääsääntöisesti kipuilua. Välillä tuikkii kohtua, mut yleensä tuntemukset vasemmalla...

Rouvaskainen: Mulle neuvolasta ainakin sanottu, et keltarauhanen oireilee alkuraskaudessa ylläpitääkseen raskautta. Paljon sulla oli viikkoja kasassa?
Mulla on aika samallaisia kipuja meinaan ollut n.viikon verran.

Kiitos Desiree84 ja Jennyhannele vertaistuesta! Mulla on nyt oviksesta laskettuna 4+5. Kyllähän tällaiset kivut siis voi kuulua asiaankin. Pitäis nyt vaan relata! Helpommin aina sanottu kuin tehty :D joka päivä varmaan joku uus pelonaihe..

Mulla on niin huono olo koko ajan... pelkään vähän väliä että oksennus tulee.
Tein tänään vielä digi testin ja se näytti 2-3viikkoa :) tänään 4+4 (oviksesta 4+6)

Mulla kans vasemmalla puolella kolmen päivän ajan nyt juilinut. En ole suuremmin huolestunut, kuitenkin ajoittain tuntuu myös oikealla ja koko kohdun alueella pieni tuntemus jatkuvasti päällä. :)

Kanssasisaret koettaa nyt relata :) Kun mulla oli kohdunulkoinen ainoa oire oli kummallinen ruskea vuoto.. Ei raskausoireita tai kipuja. Testit antoi vain haaleaa plussaa ja digi näytti aina vaan 1-2 vaikka olis pitänyt olla 2-3 tai 3+. Hyvin menneissä raskauksissa on ollut juilimista, puolelta toiselle vaihtelevaa kipuilua, repäisykipua jne ;) Nyt siis relax ja nauttikaa! Murehditaan sitten vasta jos on syytä <3

Ihanat kanssasisaret, kiitos! Varsinkin Sheidi, sanasi rauhoittavat. :) eikä nämä kivut mitään hirveen kovia ole. JA olen saanut hyvinkin vahvat viivat testiin ja ajallaan digiin 2-3. :) sitä vaan niin toivoo että kaikki menis hyvin. :smiley-angelic001

9ad004bd151983bae295bee409608e6a

Täällä melkoinen maha rv5. . Järkyttävän pahoinvoinnin kera

Montakohan tulossa tai viikkoja enemmän näiden oireitten perusteella..

Takaisin