Oireet

Höhöhööö, tänne ilmesty näköjään myös aamupahoinvointi. Mäkun olin ihan sitä mieltä, että iltapahoinvointi riittäis! :D Mäkin voin nyt liittyä teidän Finniystävyksiin, leuka kukkiii jee! :troll:
Finniystävät -klubissa on kyl tilaa, tervetuloa! :D

Hahaa, tänään on täällä ollu yllättävän rauhallinen päivä jättifinnien suhteen, lähinnä tollasta miniskidiä naama täynnä :D

Täällä karsea pahoinvointi yök... turvottaa myös ja palelua :) menkkajomot ja painon tunne mennyt jo ohitse

Täällä raskausviikkoja 4+4, menkkajomotusta alavatsalla, reisissä, selässä. Kovaa väsymystä, nukun jotain 12-13h yöllä. Nännit aristaa, kylmä ja hirvee nälkä koko ajan. Voisin syödä norsun. Muuten aika hyvä olo ;D

Mannikka joo mulla on kaks lasta jo... Voihan se olla niinkin, et kohtu on jotenkin nopeemmin venähtäny tai jotain eikä siks tunnu koko ajan. :) ehkä sekin hetki tulee, että toivoisi tätä oireettomuutta.

Jennyhannele niinhän se tais mennä! :joyful: mulla muuten kanssa tunteet tooosi herkässä, itku tulee ainakin kerran päivässä nähtävästi. :rolleyes:

Leijona83 mulla ainakin aika vähäisiä oireita vielä ja nyt mennään 4+3.. Ja samanmoiset ajatukset, että onko tuolla vatsassa oikeasti elämää vai ei. :nailbiting: mut yritetään ottaa rauhassa, ei se ainakaan murehtimalla parane!

Pakko tulla kertomaan, kun huomasin että moni jännittää kun ei ole oireita. Mun koko raskaus oli oireeton, ei siis mitään, terve vauva syntyi kesäkuussa :) nauttikaa kun ei tarvi painia pahan olon ja muun kanssa!

Mä ilmottaudun myös oireettomien kerhoon. En laske tätä väsymystä, turvotusta, ilmavaivoja, finnejä ja jatkuvaa nälkää, koska ne nyt on vaivaa vähän väliä muutenkin :grin Odotan tässä jännityksellä sitä hetkeä, kun kahvi ja jauheliha ei enää maistu, ja aamut sekä illat menee posliinia halaillen. Eihän tää muuten tunnu todelliselta! :p Öisin kun kääntää kylkeä, niin silloin kyllä tuntuu jäätäviä repäisykipuja.

Huh, tänään alko ällötys.. Ei oo laattailua tarvinnu harkita, mut varmaan lähipäivinä. Rv5+0

Desiree, mulla ei ollut ekassa raskaudessa minkäänlaisia tuntemuksia mahassa. Muuten kyllä yrjöilin kovasti jne, mutta joillekin ei tule ollenkaan oireita :) tää toinen raskaus on alkanut helpommin, mutta nyt on taas sitten ollut noita vatsakipuja.

Kahvi ei alkanut ällöttää viimeekskään, mut hyvin hitaasti menee alas :D oon tässä jo viikon ajan juonut vaan aamulla puolikkaan mukillisen.. Ei se pahaa oo mut ei vaan mee alas enempää. Mut oonkin kahvihullu, pahimmillaan on mennyt reilu pannullinen päivässä :rolleyes:

Mä en oo saanu kahvia alas enään moneen päivään, sen kyllä huoma hedarista! Oon kokeillut teetä, eipä tunnu ajavan samaa asiaa :D Mullon tänään tähän mennessä kamalin päivä. Mikään ei mee alas ja oksu lentää.. Wippii!

Huhhuh, eipä kyl kuulosta järin houkuttelevalta toi pahoinvointi :D Jaksamista kärsiville, jospa helpottaa piakkoin (tiedän yhden joka oli tosi huonona koko raskauden). Viimeks muistan kun ittee hampaitten pesu yökötti, mutta muuten ei huonovointisuutta tainnu olla. Jospa menis nyt samoin :P Lähiviikot sen näyttänee.

Miuna hyh kun tuli elävästi mieleen yökkäily takahampaita pestessä :eek: tänne rantautu tänään ällö olo. En ees pystynyt satsumaa syömään.. Sitä ootellessa et millon eka laatta lentää.

Täällä on vatsan juilintaa ja kipuja. Mut mul on jouduttu vatsaa leikkaamaan paljon joten kiinnikkeet siellä kipuilee. Muuten on ok olo.

Pahoinvoinnista en ole kärsinyt ikinä enkä usko et nytkään.

Mulla yleensä alkuraskaus se helpompi. Vk 20 jälkeen saa jännätä kuinka kohtu kestää. Siitä sitten ravataan ultrissa.

Mut sinne on aikaa :)

Täällä taisikin olla jo puhetta hiusten rasvoittumisesta.. Tuntuu että tulee super nopeasti likaiseksi ja hiukset haisee omaan nenään ihan kamalalle!! Käskin miehen tuoksutella ja ihan normaalille ja samalle kuulemma tuoksuu kun aina ennenkin :D

Wheelchair mama, oliko niin että siulla on kaks sektiota taustalla? Seurattiinko jo ekan jälkeen kohdun kuntoa? Itsellä kiireellinen sektio takana ja ei ainakaan oo missään tullut ilmi et mitään seurantaa ois raskaana. Eipä kyllä maha kipuilekaan juurikaan, että ehkä olen säästynyt pahemmilta kiinnikkeiltä..

Takaisin