Oireet

Mulla tuntemukset vatsassa loppuneet melkein tyystin....toivottavasti ei tarkoita mitään pahaa... :sorry: onko teillä muilla jatkuvasti tuntemuksia mahassa?

Järvenhenki onnea ja tervetuloa! Täällä saa hyvää vertaistukea. :happy:

Muokattu viimeksi:
Mulla kyllä jatkuvat juilit vatsalla, pieniä taukoja mutta melkein koko ajan tuntuu jotain. Mutta raskaudet ja oireet on erilaisia :)

Mulla on tällä hetkellä fyysisesti suht oireetonta, vähemmän menkkajomoja tissivihlaisuja ku mitä viikko sitten. Repäisykipuja aivastaessa, yskäistessä ja ylösnoustessa tulee jonkun verran. Lisäks väsyttää ja palelee.. Itteä ei ainakaan vielä huolestuta, päivä kerrallaan mennään :)

Desiree, siullahan oli jo lapsia niin jospa kohtu vaan venähti nopsaan ja nyt lepää :) ei miullakaan koko ajan tunnu.. Ja ihmetyttää navan korkeudella olevat tuntemukset :o

Ei mullakaan kokoaika tunnu, välillä on monta oireetonta tuntiakin :) Ja eikös se vähän niin menny, että ei vuotoa- ei huolta! :)

Täällä oikeastaan vasta odotellaan niitä "kunnon oireita" (5+2). Tällä hetkellä ilmassa lähinnä väsymystä, rintojen arkuutta, hajuherkkyyttä (nenä on kuin poliisikoiralla ja tietenkin kaikki haisee pahalle...), janottaa ja vessähätä on koko ajan. Mutta ei esimerkiksi pahoinvoinnista (vielä) tietoakaan.

Välillä ihan tuntuu, että onko siellä edes ketään kun aika mietoa on mielestäni tämä oireilu? Ilmeisesti täällä kuitenkin muitakin kohtuullisen vähäoireisia odottelijoita on? :anyone

Leijona, ei miullakaan hirveesti oo vielä oireita, rv4+6. Viikon sisään oottelen kuitenkin pahoinvoinnin alkua..

Mulla ilmesty nyt vasta viikolla 5+ pahoinvointi ja väsymys. Oviksesta asti ollukkin sit jos jonkinlaisia oireita :D
Mun tosi rakas ystävä, on edelleen täysin oireeton ja laskettuun aikaan enään 7vkoa jäljellä. Ainut "oire" raskaudesta on ollut masu ja potkut. :D

Mä kyllä luokittelisin itseni hyvin vähäoireiseksi. Ainakin vielä. :D lähinnä vaihtelevaa kipua alamasussa, väsymystä, jatkuvasti kylmä, tosi lyhyt pinna, nännit tosi arat, finnejä pumpsahdellut, koko kroppaa sormia myöten turvottaa. Ihan jotain tosi lievää pahoinvointia sillon tällöin. Nää kaikki on tällä hetkellä melkoisen lievänä ja töissä pystyn ihan oikein hyvin oleen, lähinnä väsymys haittaa hieman. Ihan hyvillä fiiliksillä poden näitä oireita, raskaus tuntuu todellisemmalta. :)

Voimia kaikille oireiden kanssa!

Rv 5+1

Pitimä kysyäkkin: Käyttääkö täälä joku muukin piilolinssejä? Mulla on nyt muutaman päivää tuntunu linssit ihan hiekkapaperilta ja ei meinaa nähdä kun siristelemällä kunnolla. Joku ehkä joskus maininnut, et alkuraskaudessa saattaa piilolinssit tuntua epämukavilta tms :o

Aijaa, enpä oo kuullu! En tosin itse käytäkään. Muuten vaan silmät on jotenkin ehkä vähän kuivemman oloiset, joten voihan siinä jotain perää ollakin? Mielenkiintoista mitä kaikkea raskaus kropalle tekeekään!

Mun tosi rakas ystävä, on edelleen täysin oireeton ja laskettuun aikaan enään 7vkoa jäljellä. Ainut "oire" raskaudesta on ollut masu ja potkut. :D

Ihanat ainoat oireet :happy: Ja juu, oon toki googlaillut aika paljon, että on niitä oireettomia/vähäoireisia odottajia myös paljon. En sitten tiedä, mikä masokisti oikein olen kun vähän sitä posliininhalailua jopa odottelen. Kai se olis SE todellinen oire, joka vakuuttais mut raskaudesta :wacky:

Mulla tänään 5+4 ja yllättävän vähillä oireilla. Tissit kipeet ja vatsaa nippailee ja vihloo jonkun verran, väsymystä on ja oon kyllä erittäin kärttynen, finnejä tulee koko ajan hirveesti, palelee, koko ajan nälkä ja jano ja vessasaa joutuu ravaan mutta oon tyytyväinen että pahoinvointia ei juuri oo ollu vielä. Eilen alko vähän paheneen mutta esikoinen on mahataudissa niin voi johtua siitäkin. Hajutkaan ei oo ottanu niin pahasti mut jotkut entiset herkut maistuu kamalalta.

Mulla on sama fiilis, en voi uskoo että oon todella raskaana ku ei oo tullu sitä perus laattamista ja ällötystä :D

Hajuaistikin on kyllä parantunu! Ja onkohan sekin oire et aina vessassa käydessä pitää varmistaa ettei tuu verta.. Pelottaa että menee kesken, vaikka toisaalta onkin luottavainen olo.

Leijona83: Mäkin vielä viimeviikolla odottelin pahoinvointia. No nyt lahjoittaisin sen mielelläni eteenpäin! Mut joo, kyllä tää konkretisoi hyvin tätä raskautta :D

Mulla myös vielä toistaiseksi vähän oireita, ajoittan alavatsassa tuntemuksia ja väsymys iltaisin. Mutta niinpä tais oireet viimeksikin alkaa kunnolla vasta 6+ viikolla. Ja nyt täytyy nauttia, kun vielä on energiaa ja hyvä olo, ei se todennäköisesti kauaa kestä! :)

Wiivis: Melko samanlaiset oireet täälläkin ja vkoja 5+4 myöskin. Mä en onneks oo pahalla tuulella, mutta itken joka asiasta! Eilen aamulla kun mun avomies laitto vahingossa mun kahviin väärää maitoa, aloin itkeä? :D
Hahaa!

Mulla riippuu ihan päivästä, välillä raivoo ja välillä itken vaan :D mies vaan sano että joo, en ajatellu tän raskauden muuttavan sua ihan näin paljoo :D

Takaisin