Oireet

On melkonen vatsa! Mulla alkoi viimeksi samanlainen turvotus n. viikolla 6, aina iltaa kohti paheni. Ei muuta ku äitiysvaateostoksille :) Todennäkösesti jos oma raskaus olis silloin jatkunu pidemmälle, niin viikolla 12 vatsa olis ollu pienempi kuin alkuraskaudessa!

Yök tätä pahoinvointia .... :grumpy:
Puhutaan aamu pahoinvoinnista... No mulla on kyllä ihan koko päivästä. Esikoisesta ei ollut yhtään näin vahvoja oireita näin aikaisin eikä kyllä plussakaan tullut niin vahvana ja aikaisin kuin nyt.... Kauheeta jos siellä oikeesti olisi kaksi o_O

Oho tuota Mamma96:n mahaa :)

Ja voi kurjuus Emböyn pahoinvointia :/ Onko teillä suvussa kaksosia? ;)

Mä sain vihdoin aloitettua raskauspäiväkirjani, suosittelen jos joku jaksaa kirjoittaa. Kirjoitin viime raskaudessakin ja kivaa kun voi kattoa että mitäs viimeksi, mulla on tosi surkee muisti. Just katoin edellistä, että ei oo ollu hirveetä väsymystä, jospa ei tulis nytkään (:

Meillä ainakin kasosriski molemmilta puolin..testi näytti haamua kp20/31 ikinä ei oo niin aikasin neljättä kertaa raskaana ja oireet on järkyttävimmät ikinä

Mä niin yhdyn tähän pahoinvointiin. Närästää niin ettei oo ennen nähty ja vatsassa möyryää. Melkeen jo toivosin et tulis oksu, niin helpottus. Eikä oo edes lähikauppaa missään lähellä, et sais vichyä haettua. Yffh

Moi, täällä yksi odottaja viikolla 5+0. "Kiva" kuulla että muillakin on samanlaisia oireita, mulla nimittäin alkoi tänään menkkajomottelemaan toista puolta ja levisi selänkin puolelle ja pieni paniikki meinasi tulla että oliko se nyt tässä. Pari panadolia myöhemmin vaan pikkusen nipistelee.

Mutta huh huh kun on perus menkkaturvotus + jouluähky niin näyttää siltä kun olisi jo puolivälissä

Mä en oikeen tiedä miten mä kuvailisin mun oloa :D Jotain kuoleman krapulan ja kovan kuumeen väliltä ehkäpä? x)

Kiitos Sheidi rauhoittelusta! :) en tiiä miten sitä nyt pelkää koko ajan, että kaikki ei oo kunnossa... Ekassa raskaudessa en vissii tajunnut pelätä ja toinen raskaus alkoi, kun esikoinen oli 11 kuukautta, niin silloin ei yksinkertaisesti ehtinyt pelätä mitään. :hilarious:

Nyt mua jännittää, ku testiviivat ei vielä oo yhtä vahvat... Koskakohan uskaltaisi sen digin tehdä? :facepalm: kuinka nopee teillä muilla viivat ollu yhtä tummat tai digi näyttänyt 2-3 viikkoa? :oops: ja nyt on menossa 4+0 täällä...

Mamma96 sulla on komea maha! :) jospa siellä kaksoset köllöttelee?

Desiree84, mulla 4+0 tehty testi tossa kuvassa ylempänä, eli ei samanvahvuiset viivat. :) nyt 4+3 menossa, digin ajattelin tehdä ens viikolla ehkä?ImageUploadedByVau Foorumi1451718373.802060.jpg

Lilium, huh kiitos nyt helpottaa, mulla samanlaiset suurinpiirtein! :joyful: ja pc: n testeillä oon tehnyt. No ehkä mäkin sit uskallan ens viikolla testata digillä?? :rolleyes:

Mulla on ollut nyt kahdessa ekassa oikealla tosi kova kipu alusta loppuun ja nyt on tässäkin, aikasemmissa ultrattiin ja epäiltiin kystaa tms mutta eipä sieltä mitään löytynyt, se on vaan jotain selittämätöntä kipua mutta enää en ressaa siitä :)

Mulla oli eilen illalla järkky turvotus, ei menny ees ulkohousut kiinni mitkä on ollu vähän reilun kokoset :D ei tekis yhtään mieli alkaa vielä ostaan äitiysvaatteita mut joutunu kyl aikasemminkin luopuu joskus rv8 omista housuista ku puristaa niin paljon turvotuksen takia

Täällä oireina valtava turvotus iltasin, nälkä, jano ja pissittää :D vielä ei oo huono olo.. Nyt ois rv4+4

Esikoisen odotuksessa en tarvinnut ollenkaan äitiyshousuja (oli tosin lämmin kesä) ja kakkosessa jouduin aloittaa käytön jo 8 viikolla :grin

Onko muillakin käynyt niin että maha kasvaa sitä nopeammin mitä useampi lapsi on?

Vaan mulla onkin jäänyt vatsalihasten erkauma että turvotus näkyy muutenki tosi helposti heti

Mie otin esikoisen kaa mammahousut käyttöö rv6 :'D tosin turvotuksen takia. Nyt on jo illalla niin kamala turvotus et varmasti esim normi farkkuja ei pysty pitää rv4+4 :)) viimeeks raskausmaha tuli näkyviin rv12, nyt varmaan vähän aiemmin ilmestyy :p

Mä tein ekan haamun myös dpo9 ja tasavahvat viivat tänään dpo15. Nyt voikin lopettaa testailun :D

Takaisin