Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä muutamat syövät B6 vitamiinia pahoinvointiin. Mikä on annostus?

Mää oon syönyt sen 3x25mg ja mulla se on auttanut oksenteluun :) Lifeistä löytyy 50mg kokosena tuota vitamiinia, niin sitä on helpompi annostella. Paha olo tulee edelleen, jos en syö tarpeeksi tiheään, mutta nyt sentään pystyn syömään oloiltani :)

Täällä taas kolmatta kertaa tulee verta .. kyllähän tämä on p****tä vois jo loppua nuo vuodot.. :( :( Nyt rv 8+4

Mullakin tuli silloin muutama viikko sitten (rv 7 tmv) muutamana päivänä vähän vuotoa. En käynyt lääkärillä tms kun oli niin vähäistä eikä kipuja, ja oireet jatkuneet. Näin neuvolasta sanottiin että nou hätä. Sullakin varmaan kaikki ok, kun kyllä niitä kipuja kuulemma olis tullut jo noilla viikoilla 7-->.

Nojoo ja ku niin monta kertaa tota verta tullu jo et ei jotenkin usko et merkitsisi keskenmenoa. Ois tullu aikoja sit km jos toi veri siihen liittyy.. kai jotain muuta mut häiritsee kyllä että mistä se veren vuoto oikeen johtuu

Ja se on vaa yhen kerran se ku sitä verta tulee ja se on siinä. Sit vaa ruskeeta vähä aikaa ja siinä se. :)

Mamma oliko jo ultrattu? Istukka voi olla kohdunsuun päällä, jolloin välillä vuotelee.. Yleensä siirtyy itsekseen ylemmäs raskauden edetessä.

No mulle sanottiin ainakin et limakalvot vaan on niin hauraat ja rasituksessa nyt, niin voi tulla helpostikin verta. Vielä helpommin vaikka seksin jälkeen tmv. Mulla tuli ihan ilman rasitusta mut normaalia sekin. Ja vuotoa voi tulla ns koska vaan (ei esim. vaan silloin kuin normaalisti menkat olis tullut niinkuin googlesta löytyy paljon..)

On se ultrattu viikoilla rv 6+4 vaa ei vissiin sillo vielä näy ees istukan paikka mut keskiviikkona seuraava ultra. Sitä istukkaa oon itekki miettinyt .. Ja kans noita limakalvoja

Täällä tuntuu että pahoinvointi vain pahenee. Ja lisäksi on aivan tolkuton väsymys koko ajan. Yöllä saa sitten herätäkin 1h välein vessaan :D Onneksi ei tarvitse nyt olla töissä, hyvä että pakollisista kauppareissuista selviää. Kaikesta huolimatta on onnellinen olo koko ajan <3

9+2

Huomenna klo 13 on ultra jossa tarkistetaan että kirpulla on kaikki hyvin, ja samalla sit tietty selviää hematooman tilanne. Tällä hetkellä ei ole muuta kuin pientä rusehtavaa vuotoa, joten ollaan positiivisin mielin..
Pahoinvointia ja oksentelua mulla on ollut päivittäin viimeisen viikon aikana.. Kohta 2 viikkoa kestänyt ummetus kiusaa tällä hetkellä melkein eniten..
Rv 8+5

Mulla oli jo hetken hyvä olo, mutta sain viikonloppuna oksennustaudin ja järkyttävä etova olo tuli takaisin. Tuntuu, että en meinaa millään palautua taudista. Aamulla olen ihan virkeä, mutta kahden tunnin päästä olen aivan loppu!

Ummetus ei oo kyllä kivaa. Mulla vatsa toimii kanssa huonosti. Normaalisti käyn useamman kerran kakkoshädällä ja vatsa pelaa kun junan vessa. Nyt kuitenkin asiaa on vain aamulla ja silloinkin kuralla. Loppupäivän kerään ilmaa ja turvotusta ja äh, tuskasta.

En tajuu, mutta jos oon töissä olo on lähes normaali! Esikoinen oli pe ja la kipeä, joten maattiin vaan sohvalla ja mun olo oli aivan järkky koko ajan. Viime viikkokin ma-to meni hyvin töissä. Ehkä mun huonovointisuus on vähän korvien välissä? Töissä en ehdi ajatella asiaa? Toisaalta loppu viikosta väsy saattaa vaikuttaa myös oloon.

Ihania ultrauutisia Helmiella :) Nautihan oireettomasta raskaudesta!

Mulla mikreeniä jatkuvasti. Pitkään ollut pois ja nyt raskauden aikana vähintään kerran viikossa. Luultavasti liittyy jotenkin hormooneihin. Ja nyt pari päivää nippaillut munasarjojen kohdalta. En muista tällaista olleen aikaisemmissa raskauksissa. Jospa tämä kuitenkin olisi normaalia...

Mulla on kanssa migreeniä nyt ollut, kun hormoonitoiminta muuttui. Esikoisen aikana oli myös alussa migreeniä, mutta pysyi poissa tähän raskauteen saakka.

Niinu mulla on ollu kokoajan sama juttu. Töissä on ollut iha hyvä olla mutta vapaapäivinä kaikkea muuta :( olen kanssa miettiny et kuvittelenko vai mitä helv o.O ?! Sama väsymyksen suhteen. Kotona väsyttää ja ilman päiväunia ei pärjää mutta sitten esim iltavuoro menee ihan heittämällä ilman väsymyksiä.
No oli mitä oli, pääasia että töissä pystyy olemaan normaalisti :)

Mulla kanssa työpäivät menee hyvässä vireessä, mutta kun pääsen kotiin, huomaankin kuinka väsynyt olen. Ja se pahenee viikon edetessä. Viikonloppu meneekin sitten työviikosta palautumiseen.

Te, jotka olette pidemmällä, niin milloin väsymys helpottaa?
Nukahdin äsken keittiön lattialle, kun esikoinen samalla tyhjenteli kaappia pakasterasioista! Ehkä väsymykseen saattoi vaikuttaa viimeyön viisi herätystä ja viime viikonlopun oksutauti. Mutta tää oli kyllä minulta pohjat: keittiön lattialle!

Tintsu viime raskaudessa toinen kolmannes oli vähän helpompi, mut kyllä muuten väsytti ihan tolkuttomasti.. Samalta näyttää täällä, just nukuin 1,5h päikkärit ja ei vaan jaksa nousta sängystä.

Takaisin