Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kauhistus, mikä tunteiden purkaus tuli... Radiosta tuli Samuli Edelmanin Tähtipölyä. Nyt sit istun autossa parkkihallissa ja yritän koota itseni, että pääsiin kauppaan :sad015
Biisi soi jo paljon esikoisen raskausaikana, mutta silloin ei ollut näin tunteikasta. Ja itse asiassa esikoisen sektiossakin se soi päässä.... HUOH.. . ehkä vartin päästä pääsen kauppaan....

Täällä oireita ilmennyt vasta 10+viikon jälkeen. Lievästi etova olo ja hajuaisti ku koiralla. Ei tarttis olla näin hyvä. en pysty laittaa leivän päälle margariinia ku margariini haisee niin kamalalta.

Ärsyttää kun pari viikkoa vaivannut kurkkukipu osoittautui angiinaksi, nyt joutuu 10 päivää syömään antibioottia. Just ku haluisin olla ilman lääkkeitä.

Täytynee varmaan kokeilla niitä rannekkeita.. Onneks tää pahaolo ei kestä koko raskautta (toivottavasti)

Täällä myös oli rannekkeet käytössä ja auttoi selvästi! Nyt onkin saanu jättää ne pois, kun etoovaa oloa ei enää ole kuin kovan nälän yllättäessä :) Parempi kyllä taitais olla, kun ei paljoa kehuskelisi... *kopkopkop*

rv 10+0

Muokattu viimeksi:
Firstlove voisin lähettää siulle vähän näitä oireita.. Ihan just pakko mennä nukkuun ku nukahan pystyy zZ

mannikka: väsymystä on, työpäivänä jaksan juuri ja juuri puoleen päivään, sitten loppuu duracelista virta. :) Muuta ei sitten olekaan. Huomenna 1. neuvola, 8+3 viikoilla ei edes sydänäänistä saa konkretiaa. Kotona dopplerilla yrittäessä menee vaan hermo.. :sorry:

Sori, tämmöstä malttamattoman jupinaa...

Väsymyshän on hyvin selkeä raskausoire.. :) riippuu vähän istukan sijainnista, mut kohta saattas alkaa kuulumaan, esikosta kuulu 9+6 dopplerilla :)

Mäkin voisin mielelläni lähettää oireita! Luulin jo viikonvaihteessa rv10 että olot on selätetty. Pyhpah, taas pari iltaa menny ihan huonovointisena :(

Mä olen säästynyt pahimmilta oireilta ja aika samaan kaavaan on mennyt kuin esikoisesta. Ainoastaan närästys vaivaa ja väsymys, mut nämä kyllä on aina vaivannut.. Ehkä nyt vaan korostunut :) Toivotaan että jatkuu suhteellisen oireettomana, sillä en odota loppuraskauden liitoskipuja :/

Oon mennyt nukkumaan muutamana iltana kahdeksalta ja nukkunut tyytyväisenä aamu kuuteen. Ihanaa, kun aamulla ja töissä on melko virkeä mutta heti kun pääsee kotiin, iskee väsymys :( eipä paljoa ehdi vapaa-ajasta nauttimaan.

Mie nukun yli puolet vuorokaudesta, hohhoijjaa :D nukkuessa onkin ainut hetki ku en voi pahoin ;) mie ostin ne pahoinvointirannekkeet, enkä oo varma onko niistä apua ku en uskalla olla laittamattakaan niitä joka päivä :D :D onneks on pahoinvointi helpottanu sieltä muutaman viikon takaisesta, mut ei tää vielkään helppoa tämä elämä ole :/

Ja mahaa turvottaa ihan hulluna, siis näkee aivan suoraan sivuprofiilista ett milloin oon syöny viimeks. Ennen pysty syömään vaikka hevosen eikä sitä huomannu mistään ja nyt ruoan jälkeen maha paisuu ku pullataikina :D

Täällä eka oksu tänään rv 13 :D wau!
Se tuli ihan puskista. ..ei ollu ees huono olo

Ihan sama ja vieläpä pariin otteeseen. Ekalla tuli kiire kun esikkoa puin just niin jäi reppana paidan alle piiloon ku en kerenny pään yli vetästä paitaa mut kädet oli jo hijoissa.

Oireet helpottaneet. Julmettu väsymys ja vessassa ravaaminen jatkuu, mut muuten on taas aika normaali olo.

Tuo syönnin jälkeinen mahan pullahdys on ihan hullua. Aamuisin olen niin hoikka ja kun tulen illalla töistä kotiin, niin näytä todellakin olevani raskaana vaikka viikkoja vasta 9+2. Iskillä on aina vitsit herkässä mut nähdessään.

Mulla auttoi oksenteluun se B6-vitamiini :) Pienet olot on edelleen päällä päivittäin, mutta onneksi ei enää oo tarvinnut oksentaa :) Kohdun kasvukipuja on ollut nyt parina yönä peräkkäin, ikävästi juilii aina hetken :/

Takaisin