Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noniin. Vuodatan taas tänne paniikkini. Kävin juuri vessassa ja pyyhkiessä paperiin tuli ruskeaa. Pönttö oli myös tumman keltaruskeaa pissaa täynnä. Ei siis yhtään veristä, limaista, kokkareista..ihan kun vain pissa olisi värjäytynyt ruskeaksi!
Mitä ihmettä..?
Tyhmä kysymys mutta voiko eilen syömäni karamellisoidussa kastikkeessa valellut ribsit ja seesamisiemenöljy/soija vaikuttaa??
Vai onko vaan vanhaa verta?
Taas pelottaa..
Moony Haluaisitko valaista tietämätöntä? :) Meillä ei mainittu mitään ja mietin kun koko yön oli sellainen olo että olisi virtsaputkea särkenyt. Mitään muita oireita en ole huomannut ja tänään taas ihan ok olo. Mietin voisko se kuitenkin olla vaan kohtu joka painaa, koska on painanut moneen suuntaan viime päivinä ikävästi.Mua ainakin varoteltiin ekassa neuvolassa oireettomasta pissatulehduksesta mikä on yleistä raskaana.
Moony Haluaisitko valaista tietämätöntä? :) Meillä ei mainittu mitään ja mietin kun koko yön oli sellainen olo että olisi virtsaputkea särkenyt. Mitään muita oireita en ole huomannut ja tänään taas ihan ok olo. Mietin voisko se kuitenkin olla vaan kohtu joka painaa, koska on painanut moneen suuntaan viime päivinä ikävästi.
Täällä hyperemeesin pahin vaihe näillä näkymin takana (sormet ristissä koputan puuta yms yms), olin foorumillakin hiljaa pitkän aikaa kun ei energia riittänyt edes istumiseen. En jälkikäteen ymmärrä yhtään miten raahauduin töihin joka päivä. Ei ole kauheasti muistikuvaa monesta viikosta, muistan vaan mikä oli kauheinta oksentaa ja mikä tuli paremmin ylös.Täytyy sanoa että sellaisen kuukauden verran oli kyllä aivan järkyttävää menoa. Nyt ollut 2 vkoa siedettävää eikä enää jokapäiväistä helvettiä, jee! Tänäänkin tuli "klo 19 oksu" ajallaan, mutta 1-2 krt päivässä tuntuu helpolta kestää. Alkaa olla taas ihmisolo, kun jaksaa käydä suihkussa seisten ja voi oikeasti syödä, vaikka suurimman osan aikaa on edelleen huono olo. Elämä voittaa taas pikkuhiljaa, oon niin iloinen!
No kuulostaa kieltämättä hassulta, että varoitellaan jostain täysin oireettomasta. No kai ne sen noista pissanäytteistä sitten bongaa, tuntuu että niitä pitää alku-keskivaiheessa olla vähän väliä antamassa.En oikein osaa sanoa muuta, jäi mullakin vähän auki. Kyseli siis onko mulla aijemmin ollut ja kun sanoin että tunnistan kyllä jos tulee niin sanoi että raskauden aikana se on yleistä oireettomana. Sitä en nyt sitten tiedä mistä sen sitten tunnistaa?!
Kuulostaa muuten tutulta. Mustakin tuntuu että on viimiset pari kuukautta eletty aika sumussa. Selviytymistä päivästä toiseen. Alkaa onneks pikkuhiljaa helpottaa, mutta vieläkään ei kyllä normaali olo. Jospa pian kun huomenna on se maaginen 12vkoa täynnä.