Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ollut plussatestistä asti hirveä nuha! Välillä tulee verensekaistakin limaa ja sitten on raudanmaku suussa kun joudun sitä nieleskelemään o_O

Uusi vaiva on reilun viikon vaivannut hengenahdistus. Pienikin kävelylenkki saa tosi tukalan olon ja puhumaan samalla ei pysty, koska muuten tikahtuu :wideyed: Täysi mahakin tuntuu vaikeuttavan oireita :confused:

Mulla rupee nyt pahoinvointi vähän helpottaan! Tänään pystyin syömään aamuleivät vasta töissä! Iltaisin tulee edelleen huono olo, jos verensokeri yhtään laskee. Mutta ihanaa kun olo on nyt paljon normaalimpi! Nyt on 10+5 :)

Pahoinvointi ja oksentelu sen kuin pahenee.. Sunnuntaista lähtien on tullut lähes kaikki takaisin ylös mitä olen suuhuni pistänyt. Eilinen oli poikkkeus, jolloin sain olla iltapäivän okaentamatta, mutta sit menikin ilta ja yö oksennellen.. Nyt odotan soittoa neuvolasta jolloin sit sovittais mitä pitäis tehdä.. Ensiavussa ei siis tänään osattu sanoa juuta eikä jaata kun sinne soitin..
Mut viikon positiivisena lienee se ettei vuotoja ole reiluun viikkoon ollut.
Rv 10+0

Täällä saatiin kotidopplerilla äänet kuuluviin ku vihdoin postissa tuli :) ihana pikkijumputus kuulu♡ nyt tasan 10rv :) kätsä kampe kyllä tuo doppleri

Mamma96: Millaisen dopplerin hankitte? Mulla sellanen puhelimeen liitettävä ja alan olla huolissaan ku en ole saanut kuin kerran EHKÄ kuulumaan ja muutaman kerran ruudulla vilahtamaan sykkeen

Kultu, mullakin ollut "hengenahdistusta" eli hengästyn ja huohotan tosi pienestä. Suuri syy mulla kyllä se, että en oo jaksanut ja ehtinyt väsynykseltä harrastaan liikuntaa muutamaan kuukauteen sillai kunnolla, joten kuntokin varmaan laskenu.

Mulla on tommonen angelsound missä on kaiutin erikseen kytkettävänä.. mullakin oli aluksi hirveen vaikee saaha kuulumaan mut ku sen paikan löys nii kuuluu sit useampaanki otteeseen mut hävisi vähänväliä.. liekkö touhusi siellä jotakin.. Uskon Millie78 että ku sykkeen saa edes vilahtamaan nii siellä elämää on :) ei se tyhjästä sitä sykettä Anna.. hankala vaan ku niin pikkunen vielä nii vaikee se syke löytää sieltä :)

Onko kellään oireina mahan krinnaaminen varsinkin navanseudulta ja samalla inhottavia kylmänväreitä alamahalla. Mulla nyt ollu kaks päivää tällästä. Ja viikon verran maha ollu toosi pinkee alamahasta miekkalisäkkeeseen asti, muttei oo kipeä.... taitaa alkaa mahapyöristymään.

Millie mulla myös unbornheartin älypuhelimeen liitettävä doppleri ja vaatii kyllä hieman aikaa että löytää sen kanssa niitä sykkeitä, itselläni taitaa ainakin olla vielä taaksepäin kallistuva kohtu mikä hankaloittaa sykkeiden löytämistä. Itse löydän sykkeet helpoiten aamuisin kun maha on tyhjä (ehkä lasillinen mehua ennen niin minityyppi herää :)). Iltaisin oon niin turvonnut niin en jaksa edes enää kuunnella kuin aamuisin :happy:

Mulla kans tota ärsyttävää hengästymistä pikkuasioista ja nyt kun pahoinvointi loppu kokonaan tuli kuvioihin jäätävä 24/7 päänsärky :(

Mulla kanssa ollut yli viikon pää koko ajan kipeä! Todella inhottavaa! Niskakin jumissa josta varmaan johtuu..

Pahoinvointi ollut poissa jonkin aikaa ja taas tänään aivsn ylläri-oksu. Oli virhe syödä aamulla viili.

Nibs mulla myös kauhea niskajumi ja pää myös kipeä.. kummia asioita se tämä raskaus kyllä tekeeki :D

Ainakin ton pää kivun yhdistän raskauteen koska normaalisti ei kyllä koskaan oo pää kipiä :D

Pahoinvointi on täällä selätetty, mutta tuota päänsärkyä kyllä on tavallista enemmän. Viimeviikonlopullakin jäätävä komen vuorokauden päänsärky, joka ei lähtenyt särkylääkkeillä mihinkään.

Toi pääsärky on kyllä yks raskausoire. Mulla on jokasen raskauden ekal kolmanneksel ollu jossain vaihees pääsärkyä, joka kestää muutaman päivän putkeen. Normaalisti mun pää särkee tosi harvoin.

Täällä on alkanu nyt naama kukkimaan... ihan 5 finniä vierekkäin posket päällä :D tavallisesti ei oo yhtään :D

Täällä on alkanu nyt naama kukkimaan... ihan 5 finniä vierekkäin posket päällä :D tavallisesti ei oo yhtään :D
Sama -_- ja semmosta pientä näppylää myös. Ja selässä sama homma. Voihan viddu :D

Mulla myös murrosikä tullut takaisin, tosi ärsyttävää! :D normaalisti ei mitään näppylöitä.

Täällä kans tullu pari isohkoa mollukkaa naamariin ! Mullakaan normaalisti mitään ja jos on niin pientä eikä tuommosia mitä nyt :grin

Mä luulin, että tää olo jo helpotti, mutta ei. Täällä mä töissä pidättelen oksennusta

Takaisin