Oireet

Mulla on rinnat turvonnu jo nyt vähän! Mulla siis silarit mutta implantti on lihaksen alla, joten ei vaikuta mitenkään maidontuloon :) Saa nähä millaset utareet tulee :O ja mille rinta näyttää imetyksen jälkeen. :D Mun nenään haisee kaikki kans voimakkaasti. Jopa asiakkaat töissä,hyh. Oli ällöttävää täyttää likaset tiskit koneeseen äsken.. :D
 
Enu sama täällä rintojen kanssa. Sanoin just miehelle että vkl lähetään rintsikka ostiksille ja justiinsa :D

Jn, niimpä, jokainen raskaus on erilainen. Itsellä esikoista odottaesaa oli huono olo ja väsymys. Keskenmenneessä raskaudesaa oli vain väsymys. Nyt on ekaa kertaa ihan jäätävää turvotusta ja rinnat kipeänä ja jo tässä vaiheessa aika turvonneet.

Täällä on alkanu huono-oloa tulemaan enemmänkin. Sitä on eka ollu caan iltasin, nyt sitä on aamusta asti :) Oon tosi mielissäni näistä oireista :Heartred
 
Täällä on taas todella oireetonta, jos ei tietäisi niin ei todellakaan tietäisi olevansa raskaana :D. Oli pakko tehdä vielä yksi one step, ja leffaviivat tuli vihdoin, että kyllä se tyyppi kyydissä on ♡.
 
mullakin alkaa olla sen verran turvonneet että pitää ottaa käyttöön edellisen raskauden aikaiset liivit. mä jouduin viimeksikin ostamaan jo ihan alussa ja siitä aina parin kuukauden välein kun ei vaan mahtunut :D sit imetykseen tietysti omansa taas ja sit kun imetys loppui viime keväänä niin sit piti taas lähteä ostaan pienemmät. kyllä on tullut 2v aikana ostettua paaaljon rintsikoita.
 
Täällä huono olo aamusin, rinnat kipeet, menkkajomoja/viiltelyy alamahassa,jano koko ajan. Vatsa jo vähän toimii.mitenkähän pitkään noi menkkajomottelut kestää.neuvolalääkäri kyl sanoi, että ihan normaalia kohdun kasvusta johtuvia.kaks keskenmenoo takana, niin pelottaa kaikki. tänään rv 5
 
Meikällä on sitten se _väsymys_ tullut, niinkuin esikkoa odottaessa... ja nyt kun on 24/7 viihdekeskus neidille, niin mistä sen virran löytää?
On myös nänneihin ruvennu sattumaan ja hetkittäin tuntuu että maitoo valuis ;D
 
mulla on taas alkanu vatsan polttelut, ihanku närästäis, mut sit ei kuitenkaan.. se johtunee kai siitä pahoinvoinnista, en tiedä.. mun positiivinen ajattelutapa on kadonnut ja oon taas tosi levoton ajatuksistani.. mietin mm. keskenmenoa tai kohdunulkoista raskautta.. ajatteleeko kukaan muu näitä?

Mies on kyllä tosi onnellinen papusesta, mut itse en osaa oikein iloita vielä kun pelottaa taas..
 
hhidi, itsellä myös negatiivisia ajatuksia.. en luota ollenkaan siihen että kaikki voisi olla hyvin. Ensimmäisen kerran voi vasta huokaista np-ultran jälkeen, jos siellä sydän sykkii... koska ennen sitä, eihän voi tietää onko mahassa edes jotain elollista...
 
Mulla myös ajatukset hieman negatiivisiä noitten keskenmenojen jälkeen, uus ultra on kahen viikon päästä.josko siellä näkyisi sitten sydämen syke, voisi rauhoittua.
 
Tsemppiä negatiivisiin ajatuksiin. Itsellä ei niitä ole (vielä). Keskenmeno itsellä ollut huhtikuussa. Nyt otan päivän kerrallaan. Mutta on jotenkin myös varma olo, vaikkakin kroppaansa kuulosteleekin koko ajan.
 
Mä olen kans miettinyt et menisin yksityiselle ultraan jo viikolla 7. Mies ihmettelee mun negatiivista ajattelua. Mulla ei ole keskenmenoja ollut, mutta siltä mietin niitä tai että olis tuulimuna :S Ootan vaa että sais tietää että siellä on varmasti jotakin. Taitaa psyykkeen takia pakko mennä yksityiselle :D
 
Ei hemmetti jo NYT tätä iltaturvotusta! Yritän tässä pukeutua pikkujoulusyöminkeihin ja näytän siltä että odottaisin ekaa viikolla 20 :D APUA! ja asiaa ei auta, että muutkin äitejä... noh, onneksi tavaraa löytyy myös omaa takaa, niin toivottavasti luulee et oon vaan lihonu...
 
Jonppu, sympatiat sinne :D Täällä on kanssa ihan järetön turvotus päällä. Ei meinannu farkut mennä kiinni ollenkaan tänään. Hauskaa vaan, että näitä samoja farkkuja käytin esikoista odottaessa melki loppuvaiheille asti :D Pitää kohta harkita niitä äitiysvaatteita. Kun ei vaan haluais että kukaan töissä tietää vielä moneen viikkoon tai jopa kuukauteen.
 
Hetu92 : ootko kuullu tai lukenu koskaa mistään että voiko implantti vaikuttaa maidon laatuun jotain. Voiko siitä irrota jotain kemikaaleja läpi jota sit tulee maidon mukana vauvalle. Kun mä oon jostain kuullu ettei sais imettää jos on implantit... voin olla väärässä.
:D tää paniikki varmaan ainaki itsellä johtuu siitä että tiedän ettei se lapsen saanti ole niin helppoa ku terveys tiedon tunneilla aikanaan väitettiin. Tieto lisää tuskaa!




Mammu83 : mä olisin varmaan vähän rauhallisempi jos olis jotain oireita. Mut ei mitään.

Hhdi: juu on kyllä päivittäin. Varsinkin viimeyönä ku 3 aikaan heräsin siihen että ihan ku puukolla olis vetänyt alavatsan auki kaks kertaa. Kramppas kyllä ihan totaalisesti.
 
Jos implantti olisi laitettu lihaksen päällä niin silloin ne maitotiehyeet olis voinut vaurioitua eikä imetys onnistuis. Mutta se on tuolla alimpana eikä sieltä mun käsittäksee vaikuta mihinkään :) Tosin entiedä onko nää enää niin hyvännäköiset imetyksen jälkeen. Mulla on ystäviä ketkä on käyneet just imetyksen jälkeen laittaa tissit, koska lapset "imeneet tyhjiksi pusseiksi" rinnat. :D Hitto välillä mustakin tuntuu ihan tavalliselle. Kuin ei edes olisi raskaana. :O
 
Hetu92: se on todella rasittava tunne. Kun saa pelätä että onkokaan sitä raskaana edes kun ei mitään ole. Se on niin yleistä että jotai ees on. Laihtunutkin olen. Ja esikoista odottaessa olin niin turvoksissa ihan ku joku emä porsas.
 
Soitan maanantaina varmaan pariin paikkaan yksityiselle ja kysyn mitä maksaa jos haluan varhais ultraan.. Työkaveri kertoi hirveen jutun kun se vaimolla todettiin tuulimuna vasta sillon vk 12 nii siitä sitten varaamaan aikaan kaavintaan. Voi taivas miten inhottavaa. Mielummin haluan tietää aiemmin jos ois jtn tommosta.. :sad001 On erittäin vaikea luottaa tähän! Haluan olla varma. Epävarmuus risoo mua!! Toivottavasti en tartuta tätä oloa muihin. Mutta tälle musta tuntuu :D
 
Onko muilla jo linea negra? Mulla ei esikoisesta sitä ollut, mutta se ilmestyi synnytyksen jälkeen (!) ja nyt on vahvistumaan päin. Mielenkiintoista nähdä, kuinka tumma lopulta on.
 
Heippa :) tässä mietiskelen tätä valkovuodon määrää, valuu pitkin jalkaa. Voisiko se olla joku enne? Lapsettomuushoidoissa käydään. Folli irtosi 30-1 pv. Ma-ti aikana. Sain pregnyl piikin kyytipojaks maanantaina. On myös turvotusta. Ehkä tää johtuu vaan lääkkeestä. R-testin voin ottaa vasta jouluksi.

Kiva nähdä lyckia87 täällä
 
Miekin oon ajatellut mennä yksityiselle ultraan. Se hinta on kummiskin aika pieni siihen mielenrauhaan nähden. Mulla menee päivät jo suht oireettomasti, siks ehkä pelottaakin oon ite niin turvoksis ettei toivookaa saada omia housuja jalkaan.
 
Takaisin
Top