Oireet

Kuinka paljon muilla on vielä alavatsakipuja?
Kun meikäläisellä päivittäin joko koskee vihlovasti tai sitten että alkaisi menkat. Ja hyvin useasti alavatsa "tuntuu"..
Vähän huolestuttaa.. :S
 
kyllä mulla ainakin on sellainen pieni jomotus välillä alavatsassa, mulla viikkoja nyt 4+3 :) ja noita kipujahan voi kestää pitkällekin ja on täysin normaalia lähes aina, jos eivät ole järkyttävän kovia!
 
mulla on niin voimat pois olo että jouduin viemään pojan mummille päiväksi ja koiraa käytin sen verran että sain roskat vietyä, huh! siis flunssa onneksi vain, toivottavasti ainakin tää veto pois -olo johtuu siitä, eikä ole pidempiaikaista. mä oon siis onneksi vielä kotona huhtikuuhun saakka esikoisen kanssa.
 
Täällä ihan ummikkona vaikka toinen tulossa :D
Miua pelottaa ettei vaan esikkoa odottaessani oli viikolle 15 asti ihan järkyttävä väsymys. Nukkui kuinka paljon vaan niin vielä väsytti.. itkien lähettiin töihin kun ei olisi jaksanut... ja saikkuahan ei tietysti haettu...
Nyt ollut pientä väsymystä ilmassa, mutta onneksi pientä.. ja tosi etova olo. Paljon pahempana kun ekalla kerralla. Että jos ei oikeessa paikassa nieleskele niin lentäis. Ja koko päivän tuollainen olo :P
 
Jonppu täällä menossa nyt ehkä Rv5+5 ja joka päivä sattuu ja vihloo mahaan ja myös "tuntuu" alavatsa. Kivut eivät kuitenkaan ole niin kovia etten pystyisi olemaan niin olen siitä päätellyt että kai kuuluu asiaan :)
 
Miten teillä toiminu maha? Mul on nyt vetäny ihan jumiin :sad001 pari päivää jo. Oisko hyvii ideoita miten saa toimiin
 
mä taas ravaan vessassa vähän väliä, eli maha toimii vähän liiankin hyvin :/ auttaisko luumun syönti, jos saisit sillä helpotusta?
 
Mulla oli joku viikko sitten noita alavatsa kipuja, muistutti menkkakipuja, mutta enään niitä ei ole näkynyt :) nyt rv 4+4 ja mäkin ravaan vähän välii vessassa!
 
Mulla toiminut maha normaalisti. Äippä2015 soita neuvolaan ja kysy neuvoa, sieltä mäkin soitin neuvoa kuiviin limakalvoihin :)
 
Mulla alkaa vissiikin noi vatsakivut helpottaa. Iltasin aina tulee sellain vihlova jomotus alavatsaan, mutta vuotoa ei ole. Tänään ensimmäinen päivä jolloin oikeastaan olen voinut olla täysin huoleti. Kiukkusuutta on tullut ja ensimmäisen kerran oli todella etova olo tänään, sellaista vatsan poltteluakin oli et ihanku ois tulossa oksennus, mut onneks ei tullut. :D huomenna lähtis rv 5 käyntiin.
 
Mulla vatsa toimii ihan hyvin ja joinakin päivinä vähän liiankin hyvin. Apteekista saa myös sellaista nestemäistä litkua, olikohan sen nimi Levolac tai jotain sinnepäin, jota ainakin esikoista odottaessa sain ummetukseen. :)

lumihiutale minkälaisia vinkkejä sait noihin kuiviin limakalvoihin? Mulla taitaa olla vähän samaa vaivaa.. :confused:
 
No mutta kohta varmaan huolestun kun ei masuu satukkaa enään niin paljoa :D pitää alkaa tekee raskaustestei, et papu on varmasti menossa vielä mukana :wink

mulla vatsan kanssa kans pieniä ongelmia, mut kyllä se siitä.. :D
 
Mullakin vatsakivut vähentyneet paljon! :O rintojen arkuus tosin ei häviä mihinkään :D
 
Oletteko muuten huomanneet mitään eroa virtsan värissä tai hajussa? Mulla on muuttunu jotenkin tosi keltaiseksi ja haju on sellanen jännä, jotenkin imelä.. :hilarious:

Rinnat on kyllä tosi turvoksissa ja kosketusarat. Ei meinaa rintsikoihin mahtua.. :grin
 
Mie oon huomannu ton pissan värin ja hajun muutoksen.. pissa on TOSI tumman keltaista ja haisee sellaiselle.... makeelle.. ja en haistele pönttöä vaan pisti oikein nenään kun tein viimeisimmän raskaustestin... :D
 
Täälläkin on sitä jomotusta alavatsalla. Etovaa oloa oli viime viikolla ja alkuviikosta, mutta nyt on kaksi päivää mennyt kuin en olisi raskaana ollenkaan. Tuntuu vain siltä, että kuukautiset ovat alkamaisillaan. Hassua, kun esikoisesta oli niin selkeät oireet (pahoinvointi, väsymys, arat nännit) eikä tätä alavatsan jomotusta. Mutta jokainen raskaus on erilainen.
 
Äippä: täältäkin löytyy kohtalo toveri! Vettä nassuun reilusti. Lenkkeily ni saat tavaran liikkeelle. Luumu ym. Lisäks jos ei mikään auta ni 2 laxoberon kapselia ni jo irtoo aamulla ja helpottaa. Mut kysy ekaks neuvolasta.

Mulla vähentynyt noi krampit. Eilen pelkäsin kunnon kramppeja kun puuhasteltiin ukon kans mut ei ja tänään ei koko päivänä yhtään mitään. Vatsa voisi toimia vaan vähän useammin.
Oi. Saispa ees vähän kokoa näihin ketun nokkiin :D mulla esikoistakin odottaessa vasta ku maito nousi ni sain kivaa pyöreyttä näihin. Multa kai puuttuu jotai rinta kudosta. Maitoakaan ei paljoo tullu... ukko on tyytyväinen näihin. Mut itse en. Sit ku lapsi luku on varmasti täynnä käyn kyllä laittaa näihin sitä pyöreyttä... :D itteä häiritsee niin paljon!

Tänään Prismassa käveltiin juusto hyllyjen läpi ni siellä hais sellanen pilaantunu maito.... en kysyny ukolta haistoko se mut mun nokkaan se oli ihan selkeä. :D ei oo ennen haissu.
 
Takaisin
Top