Oireet

ImageUploadedByVau Foorumi1449425594.824619.jpg

kattokaa tää turvotus! oikeesti ei tässä oo mitään järkeä. en voi pitää mitään kireätä päällä ettei kukaan tuu onnitteleen. kiva vastata että joo moi oon rv4+6 :D ja oon siis ihan normaalipainoinen eikä mulla nyt tällaista oo ennen plussaa ollut. okei nyt on ehkä vähän överisti tänään syötykin mutta silti, huh! koskahan tää lakkaa...
 
no onneks on muitakin! joo tota ei saa vedettyä sisään millään ja kun ei mulla oo normaalisti mitään tollasta niin tietysti pelkään että jotain pielessä :S
 
Täällä samanlainen turvotus ja ärsyttää ku ei pysty laihistaa edes.. mut ehkä se katoaa..☺
 
Tää kanssa yhtyy tohon älyttömän turvotuksen kerhoon. Mulla tuo turvotus alko jo muutama päivä ennen plussaa ja jatkuu ja melki pahenee vaan. Täällä se alkaa jo aikalailla aamusta. Kovasti harkitsen että äitiysvaatteita alan kaivamaan komeroista :D ja tää älytön ruokahalu koko ajan, tuntuu että mikään ei riitä :D Mutta voi että mä nautin tästä :Heartred
 
Vähän vielä negatiivisempaa....
Onko joku oire, joka kertoisi tuulimunasta? Päässä kun vaan pyörii kaikkea huonoa... :sad001
 
mun kummitytön äidillä kun oli tuulimuna niin sillä oli ihan samat oireet kuin muissa raskauksissa. kroppa kun silloin kuvittelee olevansa raskaana ja yleensä oireet sen mukaiset. en tiedä onko kaikilla siis näin mutta tämä ainakin yksi kokemus. selvisi hänelle ultrassa rv12 vasta siis.

eli siis ei niitä kannata miettiä ja murehtia :Heartred itsekin välillä mietin että "mitä jos" kaikenlaista mutta sitten rauhoitun ja ajattelen että nyt tapahtuu mitä on tapahtuva enkä mä sille murehtimalla mitään mahda.
 
Kun mulla oli tuulimuna, niin raskaustestin viiva ei tummunu ollenkaan, oli aina vaan se hailu, ja sit alkokin vuoto.
 
Ihana lukee täältä muittenkin oireista ja samaistua! Eka raskaus eli kaikki on ihan uutta ja outoa:D Kohta 4+6:) Turvotus on mullakin ihan hirvee! Oli kiva olla äitin juhlissa ku ihmiset ihmetteli ku en juo enkä poltakkaan enää ja yritin peitellä mahaa etteivät tajua. Ehkä kahtena aamuna vähän etonu mut ei kyllä ainakaan muuten vielä. Unettomuutta on ja yölläkin saatan herätessä joutua syömään ku mahaan oikein sattuu ku kurnii vaikka söin vasta muutama tunti sitten. Vessassa ravaamista, menkka kipumaisia tuntemuksia varsinki yöllä! Repäsy kipuja jos tekee liian nopeita liikkeitä. Jano. Palelua ja hikoilua. Ja mullaki on muuten kurkku tuntunu jotenki kipeeltä, tisseistä puhumattakaan! :D
 
Eilen meinas sydän pysähtyä kun miehenkanssa seksin aikana tuli hiukan verta! Hommat loppu siihen kun sen huomasin. Soitin päivystykseenkin :D Olin muka iha varma et noni siinä se keskenmeno alkaa. Olikin kuulemma aivan tavallista vuotoa pikkumäärä. Onko muilla tullut tällästä slaagia?:D mä mietin yölläkin herätessäni että miksei mulla ole jo huono olo tai okseta. Kopeloin omia tissejäkin että onhan ne vielä kipeät. Hirvee analysointi omista oireista! Melkein toivos oksettavaa oloa :O
 
Huhhuh rv6+2 ja tämä pahoinvointi on aivan järkyttävää! Oksensin äsken ja kahvia ei pysty juomaan hajun takia. Muutenkin kaikki hajut alkavat etomaan
 
mäki yökkäsin äsken mutta en tirdä oliko ne stressistä johtuvaa vai vsit muuten vaan...kun ei ollu paha olo ees. mull siis on yökkiminen ihan normaalia pikku stressissäki tai jos jännitän.
 
Mie toivoisin jotain oireita... alavatsakipuja on päivittäin, mut jotain muuta... edes sitä etovaa oloa.. tosin tänä aamuna ei pystyny kahvia juomaan... mit ees jotain muuta.
Miulla ei ole edes sellanen olo et oisin raskaana... voiko olla raskaana, tuntematta että on raskaana? Oliko tää ekalla kerralla näin 'vaikeeta' henkisesti?
 
Jonppu, joillakin ei tuu raskausoireita ollenkaan. Mikä on harmillista juuri siksi että pitää sitten koko ajan varmistelma onko raskaana vai ei :sad001 Halauksia sulle :Heartred

Täällä kanssa aika huono-olo. Oksennusta ei onneksi vielä ole tullu. Ja tunne herkkä minusta on tullu. Ei pysty kuunteleman asiakkaiden tarinoita silmäkulmia pyyhkimättä välillä :,(
 
Ei oikein mitään oireita enää kun ehkä väsymystä ja välillä vatsatuntemuksia. Mut nääki saattaa helposti kuvitella. Nyt 5+0. Viikko sitten oli vielä lisäksi nännit kipeät ja jano+vessahätä koko ajan. Ultra varattu omalla kustannuksella 22.12. jos sillä pystyisi jo todeksi uskomaan :)
 
Lucky87: Lopetin tupakoinnin 2 viikkoa ennen inseminaatiota. Ensimmäinen viikko oli hankalampi lähinnä siks että koko ajan oli sellanen olo että pitää mennä parvekkeelle, ei mun sitä tupakkaa niinkään mieli tehnyt vaan polttamista :D Mut sen jälkeen ei oo kyllä tehny enää edes tiukkaa! Oon itekkin tosi yllättyny miten kivuttomasti on menny vaikka oon polttanu 12 vuotta ja lopetin kertalaakista. Puoliso polttaa edelleen mutta lupasi ennen uutta vuotta lopettaa :)
 
Minäkin oon aivan täysin oireeton. Ei huonoa oloa tai mitään muutakaan. Yritän nauttia tästä niin paljon kun vaan voin. :) Parempi näin, kun että olis paha olo. Voihan se toki edelleen tulla milloin vaan. Mutta on tosiaan koko ajan sellanen olo että onko tässä edes raskaana vai ei.. Mutta uskotaan testeihin (3 oon tehnyt :D ), turha maalata piruja seinille turhaan. :)
 
Minäkin lähes oireeton, kaikki oireet kun on niin lieviä, että ne vois olla mielikuvituksen tuotettakin. Edellinenkin raskaus oli samanlainen ja välillä unohdin silloin ja nytkin että olen raskaana. Kyllä se sitten konkretisoituu kun maha alkaa kasvaa ja varsinkin kun alkaa potkut tuntua. :)
 
Takaisin
Top