Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin kyllä oon jo tovin odottanut että nään meidän vauvan! Ei oikein malttais enää kun kahdeksan viikkoo laskettuun aikaan. Ja muutenkin olis kiva et loppuis nämä kivut ja vähän ehkä kaipaa jo sitä omaa kroppaa ja jaksamista.. :(

Sulla taitaa olla laskettuaika paljon myöhemmin kun meillä muilla. Itsellä menossa rv 39 :-)

39+5. Mä kyllä oon nauttinu raskaana olosta, mulla toki ollu kaikinpuolin niin helppo raskaus. En mäkää nyt kumminkaan siis ihan ilman vaivoja ole päässyt, mutta ei oo mitään suurempaa ollut. :rolleyes:

Voisko kukaa muu olla raskaana viel pari kuukautta, jos tietäis tarkan päivän millo syntyis? Ku siis mul on jo rv40+5 (ensimmäinr)ja oon mailman huonoin odottaa etenkää jos ei oo tarkkaa aikaa...

Joo täällä tuli ja meni laskettu aika, eikä mistään supistuksistakaan tietoa.. Onkoha konstei millä saada synnytyksen käynnistymää? Turhauttavaa phuhhuh!

Joo mä taidan näköjään tulla jälkijunassa teistä muista! Mutta täältä tullaan rytinällä perässä. :D Mä voin vaan kuvitella kuinka malttamaton mä oon noilla teidän viikoilla kun ihan mitä vaan voi tapahtua ihan koska vaan! Jos mä nyt jo mietin tätä asiaa niin paljon! :o

Kyfi, tää ketju on elokuisten puolella. Jos haluat jutskailla samoilla viikoilla olevien kanssa, niin kyllä täältä palstoilta löytyy myös samassa kuussa oleville oma keskustelupalsta :)

Täällä laskettu aika tänään, ja ei merkkejä tulevasta vielä. Tosin jokainen pieni selän kokotus tai vihlaisu saa aikaan toiveikkaita "jospa tänään" -ajatuksia. Tylsää vaan odotella kun kaikki on jo valmiina.

Tuska päivä! Vaavi laskeutunu jotenkin kuoppaansa ja tuntuu että puskee päällä ulos. Tj 10 pv

Täällä supistellu kaks viimestä yötä aika kipeästi useamman tunnin putkeen, mut sit aina lopahtaa. Limatulppaa tullu viimeks sunnuntaina isompi möykky. Tänään ollu vatta aivan sekasin, mutta saapi nähdä millon pääsee lähtee tositoimiin. Tänään jo 40+5. . :/

Onko muilla ollu samaa vaivaa elikkäs että seksin jälkeen ihan hirveä paineen/puuttumisen tunne alapäässä. Siis ihan semmosta ku olisit painanu monta tuntia menemään o_O

Mietin vaan et onko jotenki normaalia vai mitä hittoa täs nyt tapahtuu :grin

Koko yön jomottanu selkää ja mahaa. En saanu oikeen nukuttuu ku odotin vaan et supistukset voimistuu, mut ei mitään. Ja sit näin unta et pääsin synnyttään. Plaah. Koko ajan vaan odottaa et joko nyt....vai nyt.....Toivon vaan et tapahtuis jotain ennen käynnistystä, vähän jänskättää...

Mua supisteli kipeästi eilen 2-10 minsan välein koko illan. Käytiin sit näytil sairaalas ja pettymys oli suuri kun ei ollut kuin sormelle auki ja kohdunkaulaakin jäljellä joku sentti :sad001 Eihän tässä mikään hätä olis syntyä vielä mutta mä pelkään että tästä vauvasta tulee joku jättiläinen jos hirveesti menee yli :nailbiting::woot:

Täällä ei mitään oireita ja kärsimättömyys on suurta :) Tosin vasta 38+5.

Täällä ollut myös paljon supisteluja sekä kipeitä että ei niin kipeitä. Huomenna onneks taas polilla kontrolli lapsiveden määrästä jolloin selviää että onko tarve käynnistää vai ei. Toivoisin että ei tartteisi vaan synnytys lähtisi itsestään käyntiin kun sen aika on.. Jännityksellä kuitenkin odottaa että onko nämä supistukset saanut aikaiseksi kohdunsuuta mitään.

Me miehen kanssa nautitaan vielä lapsettomuudesta. Ollaan käyty elokuvissa ja melkeinpä päivittäin lounaalla keskustassa. :-)

Onneksi ei ole yhtä helteinen elokuu kun viime vuonna!

Täällä ei edes supistele. Muuten vain tukala ja huono olo... Ylävatsa tuntuu välillä kovettuvan. Vauvan pää on kuulemma hyvin jo asettunut ja olisi valmis syntymään. Tykkää kuitenkin vielä masussa vaan hengailla.

Me miehen kanssa nautitaan vielä lapsettomuudesta. Ollaan käyty elokuvissa ja melkeinpä päivittäin lounaalla keskustassa. :)

Juu, mekin ollaan käyty elokuvissa ja syömässä ym. mutta puolisolla ei ole varaa käydä joka päivä, eikä kyllä mullakaan tavaksi asti nyt kun tulotaso tippuu :rolleyes: Sitten kun on tylsää, niin surffaan aivan liikaa nettikaupoissa ja tulee tehtyä heräteostoksia sekä vauvalle että itselle. Pitäis vähän rajottaa ettei lähde lapasesta! Kaupassakin tuntuu kaikkea ylimääräistä tarttuvan mukaan varmuuden vuoksi vauvaa ajatellen :p

Tulis jo vauva pian että olis muutakin ajateltavaa.

Mulla on sellainen ikävä oire, että toinen ranne menee koko ajan sijoiltaan ja on tosi kipeä. Hankin siihen rannetuen, joka auttaa vähän. Kummallisia raskausoireita... "olen raskaana, joten mulla on ranne paketissa" :rolleyes:

Takaisin