Oireet

Jossain luki että tulee kun vauva aiheuttaa jotain painetta tuol alhaalla tjtn. :grin eli kai se voi tulla jos lapsi on vaan laskeutunu o_O
 
Voihan se olla, ja varmaan joku hormonikin voi tehdä (niinkuin esim nännien tummeneminen).. vauvan pää kyllä nyt tuntuu melko alhaalla.
 
No saa nähdä, mä olisin kyllä aivan valmis jo synnyttämään. Isäntäkin oli merkitty isyyslomalle maanantaista alkaen.. Sanoin kyllä että ihan turha kuvitella että jää lomalle ennenku lapsi syntyy :eek:
 
No piti se ittekki tarkistaa että miltäs se meikäläisen takamus oikein näyttikään ja siellähän näytti purppura viiva olevan jo koko matkalla :grin:eek:
Voisikohan toi nyt kumminki olla esikoisen jäljiltä vaan, en jotenki usko että on paikat vielä auennu vaikka jatkuvasti supisteleekin :grin
Minä kans vilkasin ekan kerran nytte ja koko matkalla piiitkä viiva. Harjotus suppareita on koko ajan mut mitää merkkiä synnytyksestä ei vielä ole. Rv38 menossa. Eli ei vissiin meinaa mitään toi viiva....liekkl ollu siellä aina...
 
Joo ei siitä vissiin mitää voi päätellä :sad001 Oliski ollu kiva jos olis joku mistä pystyis vähä päättelemään että millon syntyis :grin Ei auta vissiin ku odottaa kärsivällisesti o_O
 
Tyttö synty perjantaina ja yllätti kätilötki :D :D mut siirrettiin saliin vauvan.sykkeitten takia ja kovaa ne siä meinas ehkä lauantaina tai sunnuntaina syntyy hahaha mua ei siis kuunneltu kyllä oikeen siinä asias ja si neiti syntyki rytinällä ja tuli kätilölle kiire :D
 
Mulla on tuo häntäluun alue ollut parisen päivää kipeä, eräänlaista painetta tai jotain. Ihan kuin olisi istunut monta tuntia putkeen. Tuntuu pääasiassa silloin kun kävelen. Mahtaakohan enteillä jotain..
 
Mulla on kans ollu koko alapää sen tuntunen että olis tosissaan istunu pitkään paikoillaan tms. Tosi inhottava kun tuntuu silloinkin kun istuu esim. pissalla :eek: ihan kuin joku yrittäis puskea läpi :wideyed:
 
Hei kirjotan nyt tännekkin! Onko muilla samaa, viikkoja nyt 32+1. Navan viereen sattuu aivan kamalasti, liikkuminen tekee kipeetä välillä niin että täytyy pysähtyä kesken kävelyn,nukkumistakin tää on ruvennut häiritsemään. Tätä on jatkunut n. Viikon verran, vauva ehkä liikkuukin vähän vähemmän kun esim. Pari viikkoo sit. Ei oo mitään harjoitus suppareita eikä mitään vuotookaan tuu. Liitoskipuja? Mahakin parin viime viikon ajan kasvanut tosi hurjaa vauhtia et raskausarpiakin on ilmestynyt nyt ihan kiitettävästi, onko tää vaan jotain vatsan kudosten venymistä..? Vai pitäskö ihan käydä jossain?? :sad001( huolestuttaa...
 
Hei kirjotan nyt tännekkin! Onko muilla samaa, viikkoja nyt 32+1. Navan viereen sattuu aivan kamalasti, liikkuminen tekee kipeetä välillä niin että täytyy pysähtyä kesken kävelyn,nukkumistakin tää on ruvennut häiritsemään. Tätä on jatkunut n. Viikon verran, vauva ehkä liikkuukin vähän vähemmän kun esim. Pari viikkoo sit. Ei oo mitään harjoitus suppareita eikä mitään vuotookaan tuu. Liitoskipuja? Mahakin parin viime viikon ajan kasvanut tosi hurjaa vauhtia et raskausarpiakin on ilmestynyt nyt ihan kiitettävästi, onko tää vaan jotain vatsan kudosten venymistä..? Vai pitäskö ihan käydä jossain?? :sad001( huolestuttaa...
Oisko mahan kasvukipuja jod noin nopeesti kasvaa. Kannattaahan sun soittaa neuvolaan jod epäilyttää.
 
Mulla ainakin huomasin että siinä kohtaa missä istukka oli niin tuntui välillä kipuja.. Tietty noilla viikoilla se kasvu on nopeaa joten sekin varmasti antaa omat tuntemuksensa. En ehkä itse huolestuisi, mutta teet niinkuin parhaaksi näät :-)
 
Oisko mahan kasvukipuja jod noin nopeesti kasvaa. Kannattaahan sun soittaa neuvolaan jod epäilyttää.
Mä soitin kyllä neuvolaan, sielä ne vaan "rauhotteli" ja sano et jos menee sietämättömäks niin menee sit vaikka päivystykseen. Mut en mä osaa luokitella mikä on sietämätöntä, ei tää nyt IHAN koko aikaa satu...
 
Mulla ainakin huomasin että siinä kohtaa missä istukka oli niin tuntui välillä kipuja.. Tietty noilla viikoilla se kasvu on nopeaa joten sekin varmasti antaa omat tuntemuksensa. En ehkä itse huolestuisi, mutta teet niinkuin parhaaksi näät :-)
Mistä tiiät missä kohtaa on istukka? :D Vai neuvolassako sulle näytettiin?
 
Pongasin tänään taas ehkä limatulppaa.. Oli semmonen tulppamainen "pötkö" limaa mut toisaalta tommosta on kyllä tullu jo monta viikkoa aina välillä vähän niin onkohan kumminkaan limatulppa vai vaan sitkeää valkovuotoa :wideyed:
 
Joo ultrassa ne kertoo missä se sijaitsee. Mulla vähän sama homma ton limatulpan kanssa että en tiedä onko valkovuotoa vai tulppaa. Mutta päivä kerrallaan ja supistus kerrallaan elellään meillä :-)
 
Takaisin
Top