Mulla kanssa huoli kun liikkeet olleet vajaan viikon verran paljon vaisumpia. Hitaita ja hentosia, muutama kantapään tai pehvan kova työntö saattaa tulla kylkeen päivän aikana mutta aiempaan myllerrykseen nähden hiljaista. Siksi käytiinkin viime vkl polilla ja hyvältähän se kuitenkin sydänkäyrien mukaan näytti. Ilmeisesti vaan jotenkin ahtaampaa vauvalla tai kääntynyt selkä eri päin tms. Inhottavaa silti kun joka päivä pohtii että onko se nyt liikkunut tarpeeksi.
Rv 39+5. Tänään myös neuvola ja pitää jutella tuostakin. Toinen juttu on sanoa nyt sadannen kerran tästä ei enää normaalilta tuntuvalta turvotuksesta. Ei ota tosissaan kukaan ja vaivaa tosi pahasti myös ohimoiden turpoaminen kivikoviksi palloiksi aina kun syön. Ihan kuin sarvet olis päässä! Kuulemma johtuu varmaan leukaperien turvotuksesta (mulla naamakin tosi turvonnut) ja ongelmia ollut aina vähän leukojen kanssa, mutta tällaiset patit jo vähän ihmetyttää!
Rv 39+5. Tänään myös neuvola ja pitää jutella tuostakin. Toinen juttu on sanoa nyt sadannen kerran tästä ei enää normaalilta tuntuvalta turvotuksesta. Ei ota tosissaan kukaan ja vaivaa tosi pahasti myös ohimoiden turpoaminen kivikoviksi palloiksi aina kun syön. Ihan kuin sarvet olis päässä! Kuulemma johtuu varmaan leukaperien turvotuksesta (mulla naamakin tosi turvonnut) ja ongelmia ollut aina vähän leukojen kanssa, mutta tällaiset patit jo vähän ihmetyttää!

kuulemma niin hyvä tilanne että puhkaistaan suoraan kalvot. Jotenkin kauhistuttaa käynnistetty synnytys!! Esikoisesta meni vedet spontaanisti.