frozenflower
Sanaisen arkkunsa ammentaja
MaiKhi, auttaisiko Samarin? Sitä saa ohjeen mukaan ottaa huoletta :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omeprazolia kehiin niin loppuu polttelu. Nimimerkillä omppu on mun paras kaveri ollu viimiset 20viikkoo. Ja ihan lääkärin luvalla :).
Toisaalta joku oli kirjoittanut, että hän on nauttinut raskausajasta tosi paljon, mikä oli mukava kuulla, vaikken itse osaa oikein siihenkään samaistua, kun musta ei siis käytännössä tunnu mitenkään erilaiselta kuin normaalisti. 

Mutta siis sain äidiltäni lainaan semmosen lämpötyynyn, mikä on siis ihan lättänä mutta lämpenee ihanaksi kun iskee töpselin seinään. Sen kanssa ei kyllä saa nukkua, mutta oon kyllä siitä saanut jonkin verran helpotusta kun paahtaa lonkat kuumaksi ja sitten sammuttaa ennen kuin nukahtaa, niin se kyllä pysyy lämpimänä peiton alla jonkin aikaa sen jälkeen
. Mutta täytyy varmaan hankkia tommonen kauratyyny ja ja kokeilla jos se ajais paremmin asian :) Kun kyllä nää edelleen tuntuu vaikka oon tota lämpötyynyä ja kuumassa kylvyssä lillunu. Oon tässä jo alkanut pohtimaan että olis varmaan paras kokeilla vesisynnytystä tällä kertaa jos se sit lieventäisi supistuksiakin jne..