Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ehkä lisääntynyt halut varmaan vasta viime viikon aikana. Sitä ennen ei kyllä tarvinnut paljoa hommailla. ...ja hei, muutenkin kerta viikkoon on minun mittapuussa ja elämäntilanteessa aika usein. Tai ainakin ihan sopiva määrä. :D

Meillä kyllä kerta viikkoon on/olis paljon. :rolleyes: Aikataulut sellaset, että aamulla lähdetään ihan eri aikoihin ja illalla nukahdan alle minuutissa ts. hyvä, jos kerran kuussa saa aikaiseksi, kun osutaan yhtä aikaa pirteänä kotiin. :D Nyt ei ole kolmeen kuukauteen tehnyt ees yhtään mieli, mikä sinänsä tietty kurjaa, mutta tuntuu, että alapää on osin vähän arka ja ajoittain "turvoksissa", että ei ole petipuuhat olleet ekana mielessä. Ja hellyyttä ja läheisyyttä meillä on kyllä muuten tosi paljon, päivittäin halataan ja pussaillaan monta kertaa ja nukutaan ihan lähekkäin ym, että ei tuo niin paljoa häiritse, vaikka just nyt on hiljaisempaa.

Mulla on edelliseen raskauteen nähden kyllä niin yö ja päivä! Esikoista odottaessa oksensin monta kertaa viikossa rv 7-16, nyt ei pahoinvointia lainkaan. Silloin maha oli pieni, olisi hyvin voinut piilotella rv 25 saakka, nyt ei oo ollu mitään epäselvää n. rv 14 alkaen :D ja lähtökilot ja -mitat molemmissa ihan samat. Mua himottaa niin paljon että oksat pois, melkein ärsyttää tuo esikoisen univaihe kun on "ihan must" nukkua äitin ja iskän välissä... :P ;)

Frozenflower, mum ihottuma näyttää aika lailla samanlaiselta, kämmenselissä tota ja myös käsivarren päällä. Yrittäny vaan pärjäillä perusvoiteilla ja käsirasvoilla. Liika käsienpesu töissä kostautuu :/

hep, täällä halut kans kadoksissa:sorry: esikoista oottaessa kuitenkin nuo petipuuhat oli kuitenkin suosiossa pitkälle loppuun saakka jollei jopa lisääntynyt raskauden aikana mutta joo....nyt vähentynyt muutamasta kerrasta viikossa sinne n.1viikkoon kun ei vaan jaksa/huvita:rolleyes:

Täällä on molemmat raskaudet saanu peiton heiluun ahkerammin. Menee ehkä vähän aalloissa mutta selkeesti vilkkaampaa sillä rintamalla

Täälläki oon huomannu, et halut katos ku plussa tuli tikkuu :D mä en välttis jaksais ees kerta viikkoonkaa... :D ei oo kyllä yhtää mun tapasta tämmönen. Jos halut herää sit loppua kohden :D mut eipä tunnu haittaavan isäntää. Muuteki tuntuu erilaiselta koko touhu :o

Zara ja arhippa 19+0

Tämä on oikeasti outo tunne! Harrastin seksiä vasta täysi-ikäisenä ensimmäisen kerran ja seksikumppaneita kertyi vain muutamalle sormelle (mieheni minun kuudes), joten jatkuvat halut ja kokeilunhalu ollut todella suuri.

Nytkin seksi on aina hyvää ja molemmat saa jokaisella kerralla. Silti ei himoja löydy, vaan se on semmoinen 'ok fine' :D
Muutenkin minulla on alapää 'parempi' esikoisen syntymän jälkeen, kun olen osannut treenata lihaksia paremmin.
Voi luoja mitkä jutut taas :D

Minua kans ei kyllä juurikaan huvita myöskään. Hävettää eess sanoa mut raskauden aikana vain muutama kerta takana. Alussa ei pystyny kun oli pahaolo ja väsytti ka nyt ei vaan huvita ja tuntuu erilaiselta. Meillä ei ikinä kyllä kovin aktiivista oo ollu ja siks alussa ihmettelinkin että vauva ees voi olla tulossa :D ja meillä minä kans ehdottelija/ päälle käyjä:DD

Meillä oli esikoisen kanssa molemmilla ihan hullut himot alusta loppuun.:hilarious: Mut nyt sit on asia ihan toinen...
Siinä rv10 kohalla kun mulla alkoi se hirveä veri vuoto ja lääkäristä sanoivat että voi tulla keskenmeno ja et pitäis nyt välttää vähän aikaa yhdyntää ja uimista jne ettei sisään pääse mitään "ylimääräistä". Mutta nyt on ollu jo kuukauden lupa lääkäriltäkin että seksiä saa harrastaa ja kannattaakin niin se rentouttaa ja poistaa stressiä ja tuo hyvänolontunnetta (näin sanoi :grin) ja tottahan tuo. Nyt siis rv21+5 Ja mua kyllä haluttais mutta mies ei anna.. Hän kyllä selvensi asiaa että häntä ei huvita kun mielessä on vain että siellä on vauva mahassa ja ei halua häntä vahingoittaa. Vaikka eihän se ole edes mahdollista!? Et joo kyllä yritän miestä ymmärtää, vaikka tuntuu niin oudolle kun ei esikoisen kanssa "vauva mahassa" menoa haitannut, pikemminkin lisäsi hänenkin haluja. Että täällä kyllä toivoisin enemän kun ehkä kerran kuussa :sorry:

ihan mielenkiinnosta P-JET oliko esikoinen tyttö vai poika? kun pohdiskelin että itsellä esikoinen tyttö ja tosiaan halut ennemminkin nousi ja nyt taas halut aika kadoksissa plussasta lähtien:think005

ihan mielenkiinnosta P-JET oliko esikoinen tyttö vai poika? kun pohdiskelin että itsellä esikoinen tyttö ja tosiaan halut ennemminkin nousi ja nyt taas halut aika kadoksissa plussasta lähtien:think005

Meillä esikoinen oli poika ja himot ihan valtavat. Nyt ei tietoa mikäs tuleva tirriäinen on sukupuoleltaan ja himot on 'njääh'...

Eka oli tyttö. Eli enteilisköhän meille toista tyttöä ja teille poikaa muutenki mulla on ollu sama kaava eka puolikkaan ku esikoisesta oli..

Nyt kun päästy tuohon seksi aiheeseen, niin onko muilla tullut yhdynnän jälkeen seuraavana päivänä rusehtavaa vuotoa?? Täällä yksi joka alkuun säikähti. Liikkuu pikkuinen normaalisti, eikä kipuja, joten rauhoituin. Eikä vuoto mitään ns. vuotoa ole, lähinnä tihkuttanut pariin pikkuhousunsuojaan...

Mamma-79 mulla tuli alkuraskaudessa aina seksin jälkeen muutama tippa. Nyt ei ole hetkeen tullut. Ajattelisin että ei hätää jos raskaudessa ei ole huomattu mitään erikoista, eikä kipuja ole :)

en oo kyllä vuotoa havainnu, mutta ilmeisesti se pieni vuoto voi limakalvojen mahdollisen kuivuuden vuoksi olla ihan normaalia

Mamma-79: minulle nt-ultran yhteydessä lääkäri sanoi, ettei kannata pelästyä, jos verta tihkuu seksin jälkeen. Enkä häneltä edes asiasta erikseen kysynyt. Usein kyse on tosiaan limakalvojen kuivuudesta tai istukan paikasta kohdunsuun päällä (istukka täyttää siis melkein koko kohdun vielä keskiraskaudessa). Ei vauvallasi mitään hätää ole! :)

Huoh, siis täällä taas vaihteeks hiiva. Raskauden aikana ei oo ihan "kunnolla" vielä ollu mut semmosia tuntemuksia kylläkin että olis tulossa. Nyt se on sit pahasti päällä. Omasta mielestä en edes paljon herkkuja ole syöny kun ei tuota suklaata joululahjoista tullu... Noh, tällä mennään taas.
Onko muilla muuten jo tullu semmonen tuskallinen olo tämän pienen kummun kanssa? Siis mä jo epäilen että hakeeko mun kroppa jo tässävaiheessa mieheltä säälipisteitä :) ku joka kerta lattialta tai sohvalta ylös nouseminen tapahtuu niin kamalan ähinän kera. Mitä se onkaan sit keväällä...

Jonanna83, kyl mulla tän pienen kummun kans on välil sellain olo, et ei jaksa :D just ihan samaa mitä mainitsitki. Kevättä odotellessa juu ;D

En tiiä mihi muuhunkaa osastoon tän laittaisin, mut erittääkö muilla nännit nestettä? Aloin äske ihmettelee ku rintaliiveissä märät läntit ja katoin tarkemmin niin nännit erittää samean kirkasta nestettä. :D vissiin(kin?) ihan normaalia, mut tuli henkisesti iha outo olo! Johtuuko jotenkin siitä että maitoa alkaa tulla tisseihin vai mistä? Varmaan tähän jotenki liittyy, mut ihan pihal ku lumiukko kyl muute oon.

Takaisin