Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Proteiinit olleet plussalla nyt kolmessa testissä reilun viikon aikana. Viikko sit ti oli labratesti, sen jälkeen oon käynyt tikuttamassa neuvolassa. Huomenna laitan labraan vielä yhden testin (sain paketin neuvolasta mukaan tiistaina). Supistelut jatkuu edelleen, mulla on ollut pari kertaa ponnistamisen tarvetta ja rinnoista tulee nestettä (ne on myös arat). Yleisfiilis on ihan hyvä, niin kauan kuin istun tai makaan. Vaikka mun olo on ihan hyvä, oon jotenkin sitä mieltä, ettei tää tuu pysymään sisällä loppuun asti.
Meillä ihan sama tilanne ollu viimeisen 1,5 viikkoa... Huoh, kunhan muuttuis ennen vauvaa.Väsyttää... Ihan jatkuvasti on tosi nuutunut olo. Eikä kyllä oloa helpota esikoinen, joka ei taas suostu nukkuun kun muutaman tunnin omassa sängyssään ja sitten kömpii kainaloon.
Eikö sun proteiineihin oo ton enempää reagoitu? Mulla oli maanantaina protskut plussalla ja eilen äitipolille tullessa olivat maksa-arvot heilahtaneet myös. Tänään onneks arvot jo parempaan päin. Päänsärky on ollut aivan kamalaa...
Neuvolassa on nähty pelkästään viime viikon labratesti ja tiistain tikutus. Tiistaina olin käynyt pissalla puoli tuntia ennen tuota tikutusta niin epäiltiin, et ei vaan ollut tarpeeksi aikaa edellisestä vessakäynnistä. Siksi tein tänään tuon tikutuksen uusiks. Labralähetteen ja testipaketin sain mukaan kuitenkin tiistaina. Aattelin, et teen testin huomenaamulla ja toivon, et se näkyy maanantaina tiedoissa kun joudun kuitenkin käymään lääkärillä hakemassa lisää saikkua. Ei nää supistukset näköjään mee ohi.
Eli olet raskausmyrkytysepäilyn takia osastolla? Onko ne antaneet arviota siitä, pääsetkö vielä pois sieltä?