sitruunahappo monta synnytystä sulla olikaan takana jos saa kysyä? mulla tosiaan tuo 4. raskaus. Eilen uskalsin kokeilla omaa tilannettani, kipeitä supistuksia ei ole ollut lainkaan, tosin menkkamaista jomotusta. Ja tutkimuksesta tulin siihen tulokseen että olen jo 2-3cm auki
mutta oli ns kovat reunat. ja ennen kohdun kaulaa ei ole mitään eli alkaa heti kohdunkaulalla......... jännäksi käy.tosin eka kerta kun uskallan itseäni tutkia raskausaikana.. to olisi neuvola, ajattelin siellä vähän jutella asiasta, voihan olla että olen käsittänyt tilanteeni väärin kun ei mitään kokemusta millainen naisen anatomia on sormin raskausaikana.. ä-pkl:aan en ajatellut olla vielä yhteydessä kun tosiaan ei supistele.. harkkasuppareita kyllä tulee mutta en erota niitä kovinkaan selkeästi. edellisessä synnytyksessä olin avautunut jo 4cm ja oli ollut vasta 2-3 kipeää supistusta..
nyt vaan ärsyttää ku menin tutkimaan, nimittäin tulee heti olo että apua mulla on vielä vaikka mitä tekemättä ja olis ihana ollu jatkaa sitä olotilaa että ihana ku vielä on aikaa eikä tarvi ressata synnytystä että millon se alkaa :D