Mrs. Peek-a-boo
Näppärä viestien naputtelija
Minulla on ollut valopalloja näkökentässä silloin tällöin koko raskauden ajan. Muita raskausmyrkytyksen oireita ei ole ollut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mrs. Peek-a-boo, mitä sulle on sanottu neuvolassa, et mistä ne johtuu? Mulle veikattiin migreeniä tai verenpaineen heittelyä...
Oon nyt tässä ihmetellyt, et miten turvoksissa mun alapää on. En esikoisesta muista, et näin olis turvonnut. Onko muilla samaisia oireita?
Muutoinkin mulla on tosi supistusherkkä kohtu ja vähän pelottaakin kun kuitenkin esikoinen syntyi jo viikolla 36+6 ja lapsivedet meni hänestä sillon jo pari päivää ennen...
En nyt kuitenkaan vielä voi synnyttää kun viikkoja on niin vähän 31...
Mulla menee välillä hermot tähän närästykseen, on nimittäin tosi paha. Kaiken kukkuraksi oksentelin koko eilisen päivän, tosi aggren pöpön olin onnistunut saamaan, mutta onneksi kesti vain yhden päivän. Mutta siis sitä edellisen yön valvotti närästys ja nyt taas närästää tosi pahasti. Aiemmin oon saanut sen pidettyä kurissa ihan vaan ruokavaliojutuilla, mutta nyt ei tunnu enää auttavan. Nyt ois muuten kiva "suvantovaihe" menossa oireitten kanssa, eli juuri mikään ei vaivaa liian pahasti, vaikka kaikkea pientä onkin, mutta tää närästys on kyllä todella rasittavaa.