Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla istumatyöläisillä sellaista oiretta, että alkaa särkemään jalkoja, kun päivän istuu? Aamulla on ihan hyvä (mitä nyt polvia särkee ympäri vuorokauden), mutta viimeistään puolessa välissä päivää alkaa särkemään ihan koko jalkoja. Pelkään, että kehittelee suonikohjuja ja niitä mä en halua!!!!!!
TSamalla kysyin hiivaepäilystäni ja hän suositteli alakerran toimintaa tasapainottavaa lääkettä. Sitä olen nyt käyttänyt kolmena yönä, ensimmäisenä kirveli niin suunnattomasti että nukkuminen oli vaikeaa (lääke sisältää c-vitamiinia ja täti varoittelikin että se voi kirvellä).
Onko kellää muuten ollut mitään muutoksia ihossa?
Itsellä oli nuorempana kauhea acne ja ennen kuin esikoista aloin odottaan (2014) niin silloin viellä oli kauhee finninaama, mut sit en tiedä oliko ne kaikki raskaushormonit mitkä sai mun murrosiästä asti jatkuneen kukkivan naaman tasapainoon, niin että kaikki finnit katos kokonaan ilman mitään hoitoa, eikä ne oo sen koomin tullut takasin, paitsi ehkä kerran kuussa 1 tai 2 saatto ilmestyy jonnekkin esikoisen synnyttyä. Ja nyt on kyllä ihan sama, ei oo finnin finniä näkynyt koko raskausaikana. :)
Niin mietin vaan et onko muille käynyt näin vai onko käynyt toisinpäin että on naama puolestaan alkanut kukkiin nyt sit?