Soitin äsken terveysneuvontaan, kun "kivuttomia" supistuksia on nyt ollut ainakin kolme päivää lähes tauotta (alkaa aina kun nousen seisomaan, eikä meinaa hellittää millään). Lisäksi on pahoinvointia ja vetistä valkovuotoa (joka on kyllä jatkunut jo pitkään eikä ole pahentunut viime päivinä). Th oli sitä mieltä, että pitäisi lähteä heti päivystykseen ja soittaa matkalta, että olen tulossa. Järkytyin niin, et piti itkut tirauttaa miehelle, joka lähti herättämään kuopusta päikkäreiltä ja pukemaan vanhempaa. Mä kerkesin siinä sen verran rauhoittua, että päätin soittaa etukäteen sinne Naistenklinikalle, että onko tosiaan niin vakava tilanne, et pitää tulla. Ne sanoivat vain, että ei kuulosta ihan akuutilta, ota grammanen panadol ja aikaista seuraavaa neuvolaa, jos mahdollista. Sanoin, et mulla on mahdollisuus käydä huomenna työpaikkalääkärillä, niin kannusti siihen, koska sieltä on sit kuitenkin mahdollista tarvittaessa laittaa lähete päivystykseen. Eli otin sen panadolin ja kattelen tilannetta huomisaamuun, sit lääkäriin jos olo on vieläkin näin kurja. Vauvan potkutkin tuntuu pahalta kun vatsa on jotenkin kipuherkkä.