Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on varmaan supermatalat hormonitasot, koska en ole huomannut koko aikana minkäänlaista herkistymistä. :D En ole itkuisempi, en yhtään huonolla tuulella tai väsynyt. En ole muutenkaan siisteysintoilija, eikä ole sellaista nytkään näkynyt, ainakaan vielä... En tiedä pitääköhän huolestua, kun olo on kaikin puolin ihan tavallinen.
vasta-aine E heikko, ärsyttävää kun ei oikein mistään löydy mitään tietoa tuostaMikäs vasta-ainetulos mietityttää? Rh- vai joku muu?
En nyt tiedä kuuluuko tämä ihan tänne mutta pakko avautua... Meillä siis kotona juuri kaksi vuotta täyttänyt ihana pieni poika ja mulla on ollu jo vähän aikaa vauvan tulon takia pelko siitä, että riittääkö mun rakkautta vielä yhtä paljon tuolle jäbälle kun vauva syntyy. Siis mitä jos unohdan tän ihanan fiiliksen enkä paapokaan häntä enää niin paljon ja samalla tavalla. Toisaalta taas pelkään myös sitä et mitä jos se vauva ei ookaan yhtä ihana, enkä saa luotua tähän uuteen tulokkaaseen samanlaista sidettä. Huoh, hormoneja, tiedetään. Mut pakko oli avautua tämän pään tuntemuksista... :)