Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla nyt 9+4. Joskus viime viikolla ehkä alkoi tuo nälkä hellittää. Kuulostaa Jelppis rankoilta nuo sinun yöt, toivottavasti rauhoittuisi pian!

Täällä kanssa ällötystä päivittäin ja illalla saa pönttöö halailla. Joskus aamullaki, mutta harvemmin. Viime viikolla oli kaks hyvää päivää. Ihan ku ei olis raskaana ollukkaa, mut kolmas päivä oli sit kahen edestä... Alavatsaa kiristää välillä ja ne menkkajomot hieman voimistunu. Nii ja nälkä on kans koko aika, mut sit ei tee oikee mieli syödä. Enkä oikee tiiä mitä tekis mieli :D suolanen on hyvää ja joskus makia :p jotenki tuntuu vaikeelta, ku haluis syödä, mut sit kroppa laittaa vastaa, vaikka hirvee nälkä ! Ota nyt täst selvää...

Meille tuli tänää kutsu nt-ultraa, joka on 6.11 ei loppupeleissä enää kauaa !!
Ja täällä puol sukuu, jo jotaa aavistanu vaikka mitää ei oo sanottu ! :o vatsas on kyllä hyvää turvotusta, et taidan hupparia alkaa kaivamaan kaapista, ettei nyt näy ennen aikojaa :D

Mut jotenki tuntuu olo 'tuskaselta', jos Nii ja voi sanoo... Toivottavast koht helpottaa :)

Zara 8+4 (neuvola 9+0)

Minkälaisia kohdun kasvukivut on? Mulla on ollut viime päivinä välillä koviakin vatsakipuja, etenkin viime yönä oli. Pahoinvointi rupee täällä pikkuhiljaa helpottamaan, vaikka äklöä ja täyteläistä oloa löytyy edelleen.

Katski mulla kans jomotuksia ja välillä vihlontoja on viikon verran alavatsassa ollut. Oon pistänyt ne normaalin piikkiin ja vois varmaan olla just jotain kasvukipuja. Pikkuhiljaa kun tuon kohdunkin pitäis alkaa nousemaan ja oikeesti näkymään ja tuntumaankin. :)
Tänään 10+4

Täällä jo hirveitä liitoskipuja.. Varsinkin jos paljon on touhunnu rv 9 menossa. Esikoisesta oli loppuraskaus yhtä liitoskipua

Mullakin tuntuu vähän kohdun kasvu. Välillä on tosi kireä olo, vaikka yhtä löllöhän toi maha on ulkoisesti kun ennenkin. :grin Oon kyllä positiivisesti yllättynyt siitä ettei se satu. Odotin ihan hirveitä kipuja sen perusteella miten on peloteltu alle vuoden sisällä sektiosta raskautumisesta. No, hyvä vaan näin. :rolleyes:

Mullakin lantion seudulla ja nivusissa tuntuu jotain löystymistä ja kipuilua... Jo nyt. :eek: Koitan ajatella positiivisesti; ehkä kroppa tällä kertaa sitten toimii niinkuin pitää h-hetkellä, kun aloittaa valmistautumisen näin aikaisin. :grin

Vissiin jonkin sortin oireeksi tullu joka aamunen aivastelu rumba :D Kauheen hehkee olo aina aamusin ko muutenki on nenä tukossa niin sitte aivastelet sen puoli tuntia - tunnin joka aamu ja suunnilleenki räkä poskella koitat juua aamukahvia. :oops:

mh- mullakin on ollu tavallista tukkosempi nenä ja aivastelua. Aiemmin aattelin että se johtu flunssasta mikä oli jonkun aikaa sitten mutta nyt se vaan jatkuu ja jatkuu niin kai sekin joku raskausoire on o_O

hei täälläkin tuota aivastelua, minäkin kyllä ajattelin että olisi ollut jotain uutta flunssaa päälle puskemassa kun hädin tuskin edellisestä selvinnyo_O nyt onkin sitten tuota mahaa kivistellyt tämän päivää..toivon mukaan olisi nyt niitä kasvukipuja:rolleyes:

Mun akuutein oire, tai oikeastaan ongelma on se että keksin mitä syön seuraavaksi. Ja syödähän saa tosiaan koko ajan. Töihin raahaan hirveesti ruokaa ja puputan menemään. Ongelmaksi tän tekee se että alas menee joka pv eri asiat(onneks hedelmät aina, kop kop) ja tuntuu et silti syön koko ajan samaa ku just hedelmät ja esim karjalanpiirakat uppoo. Leipää menis mut sitä ei vatsa kestä!! Perhana viekööt. Sanoinki miehelle et jos joku kysyis miltä tuntuu olla raskaana niin vastaisin et nälältä, syömiseltä ja pissaamiselta...

Minäkin oon miettinyt, et voiko mitenkään olla mahdollista et ekstra limantuotanto liittyy raskauteen.. Varsinkin aamulla tosi tukkonen olo ja sit aivastellaan..

täällä myös valkovuotoa, pitää ihan käydä tarkistamassa välillä että alkoko vuoto sittenkin:rolleyes: rv 7+2

On, mutta mie kerkesin ynnäillä, että sillon ko pitäis olla menkat niin se on runsaimmillaan. :D

Tänään 9+1 <3
Vielä ei uskalla hurrata, mutta vähentynyt tuo jatkuva pahoinvointi, jos vain muistaa syödä vähintään 2h välein. Eilen jopa pojan kanssa 3h uimahallissa, välillä kävin juomassa pillimehun ja heti uimisen jälkeen sämpylä ja limsa, joten pärjäsi hienosti. Kylläpä on hienoa myös se, että osaa taas nauttia elämän pienistä jutuista, esimerkiksi siitä, että jaksaa tehdä jotain pojan kanssa. Tuo jaksaminen kun on ollut heikkoa kolme viimeisintä viikkoa...
Välillä olen vetänyt oireiden runsauden iän piikkiin, mutta täällä olen huomannut, että eipä näytä olevan iästä kiinni tuo oireilu!
Kaikille meille toivon oireiden helpotusta ja paljon onnea odotukseen!!

Takaisin