Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yökkäilin aamulla koko työmatkan. Hintsusti noloa yökkäillä maanantaina aamukuudelta puskissa. Ilmeisesti rannekkeet eivät toimi pahimpaan aamuoloon, vaikka muuten olenkin välttynyt oksentelulta. Huomenna ja ylihuomenna joudun olemaan koko päivän ihmisten edessä. Ei yhtään hauskaa näillä oloilla.

Muokattu viimeksi:
Mua on kanssa pyörryttänyt aika lailla. :/ No, ihan ymmärrettävää kun en ole ehtinyt syödä rautaa vielä kauan ja neuvolassa ei-kauan-sitten oli hemoglobiini aika matala. Aika hirveää kun näkö pimenee kun työntelen rattaita kaupungilla. Pitää varmaan vaan koittaa olla lähtemättä yksin liikenteeseen hetkeen. :sad001

Mulle on nyt iskeny aikalailla hormoonimyrskyt!! Katon erilaisia perheitä ja tihrustan itkua!

Täällä sama vaiva, melkein purskahdin kaupan kassalla itkuun kun radiosta kuului se Lastensairaalan biisi (Vastasyntynyt vai mikä sen nimi on..?). Vähän nolotti kun yritin siinä itkua pidätellä. :smiley-ashamed008

Luulin jo päässeeni pahoinvoinnista, mutta olikin vain muutaman päivän tauko. Tänään sain taas halata pönttöä. :( Rv 10+2

Tsemppiä teille joilla pahoivointi jatkuu aina vaan! Toivottavasti pian helpottaa! Kaikki sympatiat teille :Heartred

Mä olen ollut niin onnellinen viikon ajan, kun ei ole tarvinnut oksentaa kertaakaan ja nyt en jaksa olla huolissanikaan enää pahoinvoinnin loppumisesta... Saa nyt nähdä oliko pahoinvointi tässä vai vieläkö tekee paluun. Nyt siis rv 10+0.

Mä mielelläni ottaisin vähän pahoinvointia tähän suuntaan.. Viime raskaudessa se oli niin raju ja nyt kun en ole oksentanut kertaakaan, vähän vaan yököttää, pelkään hirmuisesti et jotain on vialla! kun viimeksi mua kaikki lohdutti, et mitä huonommin äiti voi, sitä lujemmin muksu on matkassa!

Nyt rv 9+5 ja tää väsymys on toooosi ihanaa yhdistettynä yöheräilyyn (esim. nälkä tai pissahätä). Sit kun oon väsyny, alkaa heti yökkäyttää. Oon nyt viikon ollu oksentamatta ja ois kiva pitää asia niin. Taidankin tästä painua vällyjen alle, jospa päiväunet parantais.

Kertokaa mulle, milloin tämä uupumus helpottaa? Tuntuu, että vaikuttaa kaikkeen. En jaksa siivota, kokata, lukea enkä nähdä kavereita. Ulos yritän raahautua joka päivä, mutten sitäkään oo kaikkina päivinä onnistunut tekemään. En koskaan oo ollut näin poikki, ja se vaikuttaa mielialaankin. Anteeksi tämä valitus, nyt piti saada vähän purkaa. :/

Aamu alkoi taas hädällä. Ruskeeta tuhrua hieman jota ei sen jälkeen toistaiseksi ainakaan ole lisää tullut. Lisäksi alamahan jomotukset. Eilen just postista hain koti dopplerin jolla saatiin sydänäänet kuulumaan mut nyt taas alko pelottaa kaikki. Miksei vaan voi olla kaikki kaikilla koko ajan hyvin ja raskaus edetä ilman ongelmia. En jaksa. Väsyttää, silmätkään ei pysy auki ja oon ihan omissa maailmoissa täällä harkassa, vaikka pitäis olla aktiivinen ja kiinnostunut. Mietin jo pitäiskö lähtee kotiin kun ei tästä nyt tuu mitään.
Tänään 10+0

Voih :( toivotaan, että kaikki on kattilainen hyvin ♡

mulla odottaa 4,5 h matkustus 5 tunnin syömättömyyden jälkeen. Piti minisipsipussilla korjata olotila.

No täälläkin tuli juuri äsken ruskeaa valkovuodon mukana pyyhkiessä :sorry:

Nyt alkoi huolestuttaa ihan kunnolla, että mitä oikein tapahtuu..

Sugarplum Sprite, oon miettiny ihan samaa tosta uupumuksesta.. ihan järkyttävän aikaansaamaton oon ollu ja tosi turhauttavaa tämmöinen.. ihan ku oisin ite kirjoittanu ton sun vikan kappaleen! Tsemppiä ihan sikana!! Vaikuttaa kyllä niin mielialaan ja kauheen paha mieli pelkästä olemisesta. Mut ite huomannu että kyllä auttaa ku joku ystävä/oma mies raahaa lenkille yms niin kyllä tulee hyvä olo! Nyt vaan lenkkeilykaveria kehiin joka jaksaa kannustaa sua lähtee ulkoilee!! Tsemppiä ♥

täällä myös yksi joka ei voi pahoin. toisaalta esikoisestakaan ei tarvinnut kuin muutaman kerran yökkiä ja kaikki meni kuitenkin hyvin. sitten taas toisaalta tuo edellinen km kummittelee takaraivossa ja sitä toivoisi enemmän jotain oiretta tai tietoa että missä vaiheessa sitä on menossa:smiley-angelic008
muoks.rv 6+3

Tänään 10+0 ja oksennus on kurkussa. Tää viikko on ollu taas ihan kauhea, en oo oksentanu mut yökkäilly tosi paljon. Mahassa kiertää. Lisäksi väsyttää edelleen niin pirusti.

"Ihana" päivä... töissä oksu kurkussa, kaupassa oksu kurkussa, kotona 1,5 h unet ja heti kun nousi ylös niin taas oksu kurkussa. Koskas se hehku alkaa? :D

Täällä on ihan järkkyä tää pahoinvointi joka alkaa iltasin. Ei mitään aamupahoinvointia vaan tämä alkaa klo 15-17 välillä ja kestää siihen asti kunnes yrjö lentää tai kun lähtee nukkumaan. Onko muilla tämmöstä? Viikot 8+1

Ninnaliina, pahoinvointini alkoi yö- ja iltapahoinvoinnilla. Tällä hetkellä herään noin kerran yössä oksentamaan ja aamullakin on edelleen paha olo, jolloin lähinnä vain yökkäilen. Toivon, että meno rauhoittuisi kolmen viikon päästä kun 12 viikkoa on täynnä. Tsemppiä muille pahoinvoinnin kanssa sinnitteleville!

Joo iltaisin rupeaa olemaan kyllä huono olo eikä enää aamuisin! Jännä että aika vaihtuu :D nukkumaan on lähdettävä että huono olo lähtee pois!

Mulla pahoinvointi on pysynyt suht hyvin kurissa. Olenkin säntillinen kellon kanssa syöjä ja vettä tulee juotua tasaiseen tahtiin aina. Sen olen huomannut että matkustaessa saattaa iskeä huono olo vaikka aiemmin ei ole ollut mitään ongelmaa, esim busseissa ja autossa.

Tuolta huhtikuisista huhuilen. Mulla LA 30.4. ja tänään siis poksahti käyntiin rv11+0. Oireet on ollut koko ajan hyvin vähäisiä ja nyt siis jännitän hullun lailla tuota to 15.10. olevaa nt-ultraa.
Ymmärrän kyllä hyvin siis kaikkien teidän huolet, jos mietitte oireettomuuttanne. Voin kuitenkin todeta, että mun esikoisen kohdalla vasta nt-ultrassa vauvan tulo konkretisoitui, koska sitä ennen ei ollut juuri mitään oireita. Ja nyt siis mennään taas samalla oireettomuudella. Tsemppiä kaikille :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin