Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rannekkeet tulee 2kpl paketissa ja pitää olla molemmat käsissä et vaikuttaa. Asentaminen on tarkkaa hommaa koska kyseessä akupisteet jotka täytyy löytää. Helpotus tulee muutamassa minuutissa. Paketissa hyvä ohjeet miten pisteet löytää.

Paketin ohje on tosiaan hyvä!!!

MaiKhi, kuulostaa raskaalta viikolta. Toivottavasti olosi on silloin parempi ja kaikki menee hyvin. Kovasti tsemppiä!

Otin Sea bad-rannekkeet pois yöksi. Laitoin ne aamulla takaisin tassuihin ja menin syömään. Oksensin taas koko aamupalan. En tiedä onko aamupahoinvointini niin paha etteivät rannekkeet auta siihen vai eivätkö ne ehtineet olla riittävän kauan tassuissa. Niin tai näin niin taas mentiin..

Minä pidän 24/7, ainoastaan suihkuun/saunaan mennessä otan hetkeksi pois...

Mamma-79, rannekkeet painoivat sen verran häiritsevästi, että ajattelin ottaa pois ne yöksi. Täytyy kuitenkin jatkossa pitää niitä suosiolla öisinkin. Tänään on ollut välillä hieman ällöttävä olo, mutta ilmeisesti rannekkeet vievät pahoinvoinnilta pahimman terän pois, jei :)

En ole kertonut töissä vielä raskaudesta ja haluaisin hoitaa hommat normaalisti mahdollisimman pitkälle. Toivottavasti siis pahoinvointi pysyy jatkossa kurissa.

Muokattu viimeksi:
Rannekkeiden nappulat painoi ranteita ikävästi, pehmustin nyppylät laastarilla. :D Laitoin siis rannekkeen sisäpuolelle laastarin pehmikkeeksi. Käytän 24/7 suihkussakäyntiä lukuunottamatta.

Mulla on alkanut nyt päänsäryt päivittäin, enkä ole saanut niitä oikein katkeamaan.. olen vältellyt särkylääkkeitä koko raskausajan mutta nyt on annettava siitäkin periksi. Uskaltaako panadolia syödä ihan sen maximi annoksen näin raskaana ollessa, eli 1g x 3/pv?

Ninnaliina, uskoisin että voi. Kysyin neuvolasta, kun olin flunssassa et mitä saan käyttää. Sanoivat et tulehduskipulääkkeet eli Burana tms. ehdoton ei, mut panadolia voi ottaa normaalisti. Mulla ei vaan ainakaan päänsärkyyn oo kyl panadolilla mitään vaikutusta, koska ovat mulla useinmiten lihasperäisiä. :( Toivottavasti sulla auttaa!

Juu panadol 1g max. Neljästi päivässä on ok. Se neljä on.ehdoton raja. Muuta ei sit oikein saakkaan ottaa

Ähh.. Miespä tokaisi, että "Eipä meillä ole varaa ihan joka asiaa ostaa raskauden takia".. Ensimmäinen asia olisi nämä rannekkeet olleet (raskaustestien lisäksi)..
Ei ymmärrä yhtään, että mikääm ruoka ei maistu/kaikki etoo niin voimakkaasti. Suuttui sitten, kun kerroin että pelkkä ajatuskin perunalaatikosta yököttää...

No hei! Yökötys katosi pariksi tunniks, kun huusin hieman ;) Niinpä huomenna tehdään ruuaksi perunalaatikkoa, katsotaan miten iloisesti sitä pönttöä sitten halaakaan...

Miten te muut pärjäilette väsymyksen kanssa? Täällä väsymys on saanut jo aika eeppiset mittasuhteet. Nukun 12-15h/vrk. Ulkoilen päivittäin koiran kanssa, syön monipuolisesti ja terveellisesti, ei apua..

Pahoinvointi on onneksi rauhoittunut huomattavasti. Pyörrytystä on ollu nyt enemmän kuin aiemmin. Tänään viimeks otin lukua keittiön lattialla kylmä hiki otsalla. Ei kivaa. :( ens viikolla tsekataan hemppari jos johtuu siitä.. Niin ja koskaan ei oo aiemmin elämässäni närästänyt, nyt on koettu sekin ilo!

Mut pari viikkoo vielä ja sit pitäis helpottaa.. :D Tästä olotilasta on kyl raskauden onnellinen hehku kaukana.. Rv 10+1.

Temppiä kaikille kovista oireista kärsiville!

Itse olen toistaiseksi päässyt aika vähällä; pientä jatkuvaa etomista, hillitön nälkä ja jatkuva väsymys ovat läsnä. Välillä käyvät hermoille, mutta sitten kun miettii mitä voisi olla, niin helppoahan tämä on.

Kauhulla olen lukenut teidän muiden oireista! Oma kasvanut ruokahalu (eli siis jatkuva nälkä) ja väsymys eivät tunnu lainkaan pahoilta kun vertaa monen muun pahoinvointiin. Toivottavasti niistä rannekkeista monet saavat kaipaamansa avun. Ja Frozenflower, osta ne rannekkeet sanoi mies mitä tahansa! Jos ne auttaa, ovat ne joka pennini arvoiset. Olen niin kiitollinen omasta miehestäni. Hän on jaksanut tukea minua vaikka en aina kaikista helpoin ihminen olekaan. Esikoista odottaessa olin jotenkin rauhallisempi ja seesteisempi kuin yleensä, nyt on asiat toisin... Silti mies jaksaa kuunnella purkauksiani ja valitusta ja naputusta. Koitan kyllä hillitä itseäni, mutta joskus ei vaan pysty... :sorry:

Mulla oli esikosta niin kauhee pahoinvointi, et oksensin ihan läpi raskauden ja vielä synnärilläkin! Rannekkeista oli kyllä vähän apua ja kun söi kaikkea kylmää! :) nyt tällä kertaa ei oikeastaan ole kovin paljon ollut oloja! Pientä kuvotusta ja huimausta! Toivottavasti tällä kertaa pääsis helpommalla! :)

Shayla87, ootko saanut mistään apua pyörrytyksiin? Luin jotain vanhoja palstoja niin joku puhui esim salmiakista..

Mulla ollut nyt kanssa 2 päivää päänsärkyä ja tänään töissä iski kylmä hiki ja meinasi taju lähteä. Mietin kanssa johtuuko hemoglobiinista tai matalasta verenpaineesta. Todella ärsyttävä tunne :(

Se riippuu vähän siitä mistä johtuu. Mulla just yritetään selvittää onko kyseessä hemppari vai verenpaine. Verenpaine on mulla matalahko ollut nyt raskausaikana.

Verenpaineesta johtuva huimaus vain yleensä oireilee esim kun nouset ylös istumasta tms. Eli kroppa ei ehdi mukaan verenpaineen muutoksiin. Matalaan verenpaineeseen auttaa kyllä just esim. salmiakki, lakritsi, kahvi..

Jos on anemiaa niin alan popsia sit lisärautaa. Nytkin oon syönyt mm. pinaattia ja punajuurta joissa rautaa on luontaisesti paljon.

Sarsai, mulla on just vastaavaa päivittäin! Joillakin saattaa liittyy myös verensokeriin. Raskaana ollessa kroppa reagoi verensokerin laskuun voimakkaammin. Kannattaa syödä tasaisesti n.3h välein niin ei ainakaan sen takia tuu paha olo. :)

Selvitellään mikä vaivaa. Tai sit mun kroppa on muuten vaan vähän nyt ymmällään siitä et mitä tapahtuu.. Käyn verikokeissa keskiviikkona.

Testissä pahoinvointiranneke... Toistaseksi ei apua, mutta pitää ottaa mies avuksi asentaan...

Mulla kans ollu tota huimausta. Mulla todettiin anemia hb115 ja omaan myös matalat verenpaineet yläpaine joskus alle 100.. mut ehkä oon tottunu ku en enää pelästy ihan niin paljoo joka kerta ku silmissä sumenee. Huimausta ollu siis jo ennen raskautta.
Uutena oireen vanhojen poistuessa mulle on tullu kohdun kasvukivut. Kannoin painavaa ostoskoria ja sit ostokset kotiin ja alko ikävästi vihloon kohtua. Tänään sama siivotessa. Oon sit vaan istuskellu ja levänny ni on menny ohitte. Aina välillä ylösnoustessa vihlasee isommin. Uskon kuitenkin et nää on ihan normaaleja kipuja!

Onneks ei oo tarvinnu aiemmin tällaiseen tottua! Ennen raskautta mulla normi paineet n. 128/75 ja hb 155. Nyt on ollu paineet about 110/60 ja hb oli 3vko sitten 130. Hb tuolloin siis vielä todella hyvä, mut saa nähdä onko laskenut lisää..

Halimami, ihan normaalilta kuulostaa. :)

Ajattelin päiväunien auttavan huonoon oloon, mutta se oli karmein koko tämän raskauden aikana. Yritin napata näkkäriä välipalaksi, mutta se pyrki vain ylös. Onneksi pojan jäätelöä oli vielä pakkasessa, sillä maha rauhottui.

Kyllä käyn ostamassa ne pahoinvointirannekkeet heti huomenna (apteekki jo kiinni nyt), turha sen miehen on minun rahankäyttööni puuttua, varsinkaan kun ei ole joutunut itse kokemaan näin huonoa oloa lapsen tulon takia.
Kunhan olo ei mene niin huonoksi, kuin edellisessä raskaudessa.

Ähh.. Miespä tokaisi, että "Eipä meillä ole varaa ihan joka asiaa ostaa raskauden takia".. Ensimmäinen asia olisi nämä rannekkeet olleet (raskaustestien lisäksi)..
Ei ymmärrä yhtään, että mikääm ruoka ei maistu/kaikki etoo niin voimakkaasti. Suuttui sitten, kun kerroin että pelkkä ajatuskin perunalaatikosta yököttää...

No hei! Yökötys katosi pariksi tunniks, kun huusin hieman ;) Niinpä huomenna tehdään ruuaksi perunalaatikkoa, katsotaan miten iloisesti sitä pönttöä sitten halaakaan...

Hephep, ostappa vaan ne rannekkeet itelles, kustansi kotiin kannettuna 19,90e ja mieheltäs et kysele yhtään mitään!!!

Takaisin