Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kukaan kokeillu B6-vitamiinia pahoinvointiin? Auttoiko? Näyttää siltä, et pahoinvointi löysi tiensä tännekin, nyt rv 5+6. Viime raskaudessa oksentaminen alkoi kuudennella viikolla ja kesti viikolle 15... Nyt en halua kokea samaa!!! Iski paniikki löytää tähän keinot heti. :D

Öklötystä täällä edelleen on ja flunssa myös. Ärsyttävä olo siis kaikinpuolin. Ja ärsyttää kun pitöis syödä koko ajan. Oon niin huono syömään säännöllisesti mut nyt kyllä huomaa heti jos ruokaväli yli 2-3h niin johan alkaa yökityttää.
Nyt uutena oireena on tullu alavatsan vihlonnat. Ei samanlaista jomotusta kun ihan alussa vaan selkeästi vihlontamaista. Ajoittain ne tulee ja ohi menee mut selkeesti uusia oireita. Lieneekö kohdunkasvua ja liikkumista vai mitä lie..
Tänään 9+1:)

Täällä tänään 5+5 ja tää turvotus on aivan kaameeta!! Maha on ku kova ilmapallo, housut puristaa. Ihan järkyttävää o_O rinnat on arat, alavatsaa vihloo/nipistää, valkovuotoa, etoo, illtapäivällä alkaa väsymys joka jatkuu iltaan, aamulla taas pirteä ja ihmeen hyvin jaksaa nousta jo aamuyöllä. Oon muutenki aika herkkä itkeen niin nyt sit itku vielä enemmän herkässä. Tää siis neljäs raskaus ja missään ei oo ollu pahoinvointia/oksentelua sellasta pientä etomista lukuun ottamatta. Toivon että ei tuu nytkään.:hungover:

Kattilainen, mulla tänään 9+0 ja pari päivää ollut tuota vihlontaa myös, kohdun kasvukipuja ilmeisesti. Harmi vaan, kun sen mukana tuli oksentaminenkin, jolta oon aiemmin välttynyt. Tänään en oo oksentanut, mut yökkäyttää välillä kamalasti, eikä oikein mitään tee mieli. Pitäis ostaa kaappi täyteen ruokaa, niin paljon vaihtelee se, mitä millonki voi syödä.

Väsyttää... Pitäs ulkoilla, mut sydän alkaa heti hakkaa tuhatta ja sataa, se sit jotenkin saa olon oksettavaksi. Tosin kaikki muut oireet on ihan siedettäviä, paitsi toi paha olo.

Tässä tää... Aivan kauheeta!!! Ja pitäis sinne 15 viikolle ainakin saada pidettyä piilossa. Ei oo ikinä ollu näin pahaa turvotusta näin alussa2015-10-02 18.43.28.jpg :sad001

Mulla on levottomat jalat ja nyt se ilmenee niin et herään yöllä siihen et koko kroppa on levoton. Niin hirveetä. Piikkimatto auttaa asiaan! Suosittelen!

Siinä meni 3pv sängyn/sohvan pohjalla, olo aivan järkyttävä. Koko päivän etova olo, ei oksentamista. Väsymys mahdoton, nukuin noin 18h vuorokaudesta. :sleep011 :hungover: Kolme päivää työt jäi, pakko olla töistä pois, ei olisi kyennyt tekemään mitään. Tuskissa menin ja tilasin Sea Band rannekkeet, ihan sama onko uskon tai minkä asia, mutta apua oli saatava. Tänään ranteessa molemmat ja olen ollut pystyssä koko päivän. Leiponut ja tuusannut koko päivän. En tiedä sattuko hyvä päivä vai onko näistä apua... aika näyttää, mutta NÄITÄ PÄIVIÄ LISÄÄ!!! :gen014:happy093

Onko teillä ollu sellasii tuntemuksii, että tuntuis ihan ku menkat alkais ? Semmoin ihme kipuilu. On vissii niitä 'menkkajomoja' ? :) mulla ilmenee abaut 2-3 x päivässä. Kesto vaihtelee puolesta minuutista muutamaa minuuttii.
Mamma-79, hyvä jos jotaa apua noista rannekkeista sulle :) eiköhän se vointi ala parantua, ku pidemmälle pääsee. Toivon mukaa ! :)

Mulla etominen satunnaista, mut kumminki ollu nyt joka päivä ja voimakkuudet vaihtelee. Muutaman kerran oon jo oksentanu ja muutamat vielä päälle, kökimistä pöntöllä vai miten vois asian ilmaista :D ja palelee ihan jatkuvasti !!!! Voisin melkee talvitakin laittaa päälle sisätiloissaki...

Zara 7+1

Zara, mulla ainakin löytyy tota menkkajomoilua. Just tässä sohvalla istuskelen ja telkkaria kattelen ku alko yhtäkkiä taas jomottelee ja olin nii ajatuksissani että hetken ajattelin jo että nytkö ne menkat alkaa :D sit muistinki ettei niin kuulu tapahtua.. Ja noi juilinnat kestää ihan just sen tosi pienen hetken vaan!

Mamma-79, minäkin jouduin olemaan eilen pois töistä pahaksi heittäytyneen pahoinvoinnin takia. Tilasin paniikissa samaiset pahoinvointirannekkeet ja nyt vain toivon, että niistä on apua!

Ai niin ja täälläkin juilii vatsassa muutaman kerran päivässä ja noustessa nopeasti ylös tuntuu ikäviä repäisyjä.

Muokattu viimeksi:
Täällä myös on sitä "menkkajomottelua".

Kauhea olo oli koko aamupäivän, kun kotona ei ollutkaan mitään syötävää ja kun lähdettiin sitten ostamaan, niin miehen äitiä piti kuskailla ympäri kyliä yli tunnin ajan.. Kauppaan kun päästiin, niin teki mieli vain ahtaa jotain naamariin. No autolle asti sain odotella.

Nyt alkaa jo helpottamaan, mutta haluaisin jo makoilemaan, mutta äitini on kylässä.. Hetkeksi jo vessaan lukittauduin ;)

Ei oo hyvä olo ei, toista aamua putkeen oksettaa ja päässä vaan humisee. Jännittää ens viikko, tiedossa luontoretki oppilaiden kanssa, matkustamista bussilla ja junalla, yöpymistä veljen luona ja pitkää päivää... Voi kääk!

MaiKhi, kuulostaa raskaalta viikolta. Toivottavasti olosi on silloin parempi ja kaikki menee hyvin. Kovasti tsemppiä!

Otin Sea bad-rannekkeet pois yöksi. Laitoin ne aamulla takaisin tassuihin ja menin syömään. Oksensin taas koko aamupalan. En tiedä onko aamupahoinvointini niin paha etteivät rannekkeet auta siihen vai eivätkö ne ehtineet olla riittävän kauan tassuissa. Niin tai näin niin taas mentiin..

Pitäisiköhän itsekin käydä ostamassa tuollainen ranneke. Onko teillä vain yhdessä kädessä vai molemmissa?

Etovaa oloa kokoajan, syöminenkin kauhistuttaa, kun en voi enää henkeä pidättämättä keittiöön mennä. Sillä hetkellä kun jotain syö, olo on hyvä, mutta heti kun lopettaa, niin tekisi mieli vain nukkua ja se kun ei oikein ole mahdollista..

Ois tarpeen näköjään heti, mutta ku tuppukylän apteekki on kii.. Toivottavasti huomenna selviää töihin niin voi sinne apteekkiinkin sitten mennä. :D

Mies lähti ekalla 112-kauppahälytykselle hakemaan "jotain mitä voi imeskellä". Täällä ei oo pysyny ku jääpalat sisällä ja koko ajan yökkiny tuolla vessassa mahanesteitä myöten kaikkea ulos. Tervetuloa viikon 7 hormoniryöppy :(

Rannekkeet tulee 2kpl paketissa ja pitää olla molemmat käsissä et vaikuttaa. Asentaminen on tarkkaa hommaa koska kyseessä akupisteet jotka täytyy löytää. Helpotus tulee muutamassa minuutissa. Paketissa hyvä ohjeet miten pisteet löytää.

Mamma-79, minäkin jouduin olemaan eilen pois töistä pahaksi heittäytyneen pahoinvoinnin takia. Tilasin paniikissa samaiset pahoinvointirannekkeet ja nyt vain toivon, että niistä on apua!

Ai niin ja täälläkin juilii vatsassa muutaman kerran päivässä ja noustessa nopeasti ylös tuntuu ikäviä repäisyjä.

Tsemppiä!! Toivottavasti saat myös apua niistä!! :Heartpink Kaksi päivää oli kokonaan poissa pahoinvointi ja tänään pariin kertaan hiukan nieleskelyä, mutta ei mitään pahaa ollenkaan, pärjää kyllä :happy: Hiukan meinannut ottaa luonnon päälle tuo töistä pois olo. Ekasta lapsesta tosiaan ei ollut mitään pahoinvointia ja työt eivät "kärsineet" kuin aivan loppuvaiheessa raskaudesta. Työkaverit eivät tiedä raskaudesta, pomo kyllä pakosta tietää, koska jouduin sumplimaan neuvolat ja ultrat työajalla, kun teen päivätöitä. Työkaverit kyllä kyselevät ja inhottavaa valehdella, kun en halua vielä asiaa paljastaa, koska ei läheisetkään tiedä...

Pitäisiköhän itsekin käydä ostamassa tuollainen ranneke. Onko teillä vain yhdessä kädessä vai molemmissa?

Etovaa oloa kokoajan, syöminenkin kauhistuttaa, kun en voi enää henkeä pidättämättä keittiöön mennä. Sillä hetkellä kun jotain syö, olo on hyvä, mutta heti kun lopettaa, niin tekisi mieli vain nukkua ja se kun ei oikein ole mahdollista..

Juuri tuollaista oloa minulla oli myös koko ajan...:depressed: Suosittelen kyllä kokeilemaan, josko olisi apua, minulle ollut... ONNEKSI!!! Netistä tilasin ja tuli parissa päivässä kotiin kannettuna!!

Takaisin