Mulla myös närästystä enemmän ja vähemmän, enemmän silloin kun oon syöny jotain selkeesti epäterveellisempää..
Tänään ensimmäistä kertaa sain sitte aikaseks kunnon itkut.. Näin unta että mies pussaili jotain toista naista paikassa, jossa ihastuin häneen. Miehen tullessa töistä kerroin hänelle unen.(Mies tuli kun heräsin) Itkin aivan valtoimenaan ja nauroin samalla sille, että tiesin sen olevan unta, mutta silti se tuntui niin pahalle. Mies ymmärsi että tämä johtui hormooneista ja ihanasti lohdutti mua. Tää oli senkin takia omituista että mun mies ei ole ollenkaan ihminen joka juoksisi muiden naisten perässä eikä minkäänlaisia viitteitä todellisuudessa mihinkään tällaiseen. En ymmärrä mistä tällainen uni tuli :D Jep. Nyt tuli tämmönen stoori, oli pakko jakaa koska ite hämmästyin oma käytöstäni niin hirveesti :D
Oon muutenki nähny hirveesti unia nykyään.
Mulla on btw. sellasta pahoinvointia et ei saa päivän aikana paljonkaan syötyä. Kertaakaan en oo oksentanu, mutta pahoinvointi jatkuvaa, tosin ei kamalan voimakkaana. Laihtunut oon hieman.. Tällainen tilannekuvaus täältä :)
Pakko vielä muokata sen verran että rv tällä hetkellä 7+6