Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on närästys loppui kun seinään kun vaihdoin ruokavalioni Jutan diettiin; toivon ettei ihan vielä tulisi takaisin raskauden " takia" .. . Närästys On ehkä maailman inhottavinta:wideyed:

Mulla myös närästystä enemmän ja vähemmän, enemmän silloin kun oon syöny jotain selkeesti epäterveellisempää..
Tänään ensimmäistä kertaa sain sitte aikaseks kunnon itkut.. Näin unta että mies pussaili jotain toista naista paikassa, jossa ihastuin häneen. Miehen tullessa töistä kerroin hänelle unen.(Mies tuli kun heräsin) Itkin aivan valtoimenaan ja nauroin samalla sille, että tiesin sen olevan unta, mutta silti se tuntui niin pahalle. Mies ymmärsi että tämä johtui hormooneista ja ihanasti lohdutti mua. Tää oli senkin takia omituista että mun mies ei ole ollenkaan ihminen joka juoksisi muiden naisten perässä eikä minkäänlaisia viitteitä todellisuudessa mihinkään tällaiseen. En ymmärrä mistä tällainen uni tuli :D Jep. Nyt tuli tämmönen stoori, oli pakko jakaa koska ite hämmästyin oma käytöstäni niin hirveesti :D
Oon muutenki nähny hirveesti unia nykyään.
Mulla on btw. sellasta pahoinvointia et ei saa päivän aikana paljonkaan syötyä. Kertaakaan en oo oksentanu, mutta pahoinvointi jatkuvaa, tosin ei kamalan voimakkaana. Laihtunut oon hieman.. Tällainen tilannekuvaus täältä :)

Pakko vielä muokata sen verran että rv tällä hetkellä 7+6

Muokattu viimeksi:
Närästys vaivaa täälläki vaikka ei juuri mitään voi pahoinvoinnin vuoksi syyäkkään. Närästykseen oli pakko alottaa omeprazol 40mg ku tuntui koko ruokatorvi olevan ihan tulessa. Lääkettä kohta viikon syöny ja on kyllä auttanu. Suosittelen!

Sit ku viel sais tän 24/7 vaivaavan pahoinvoinnin katoaan tai edes hetkeksi helpottamaan nii ois aika jees. No nyt tarvii vaan olla iloinen kun kiloja lähtee vaikka koko ajan syö mitä mieli tekee....eli ei mitään :laughing021

Nuo oudot unet vaivaa kans öisin. Mitä oudoimpia... Ja syystä tai toisesta näen vauva unia, ei siinä mitään, mutta kun ovat kaksosvauva unia... :woot:

Nää mielialan vaihtelut on jotain ihan omaa luokkaansa, eilenkin rupesin ihan yhtäkkiä itkemään ja sitten mies sanoi että enää ei ainakaan epäilystä ettetkö olis raskaana ja sekös mua rupes sit samaan aikaan naurattaan.. Siinä sit itkin ja nauroin samaan aikaan ja tunsin itteni todella tomppeliks.. :)

Täällä kanssa unet on olleet mitä erikoisempia! Yhteistä kaikille unille tuntuu olevan se, että ne herättävät tavalla tai toiselle voimakkaita tunteita.

Mulla ei ole tullut varsinaista närästystä muuten, mutta koko ajan saa röyhtäillä :rolleyes:

Ja sitten palaan vielä kerran tähän loppuneiden oireideni aiheuttamaan ahdistukseen... En saanut nukuttua enää viime yönä, kun mietin vaan, että miten ne oireet tollain loppu ja vielä näillä viikoilla kun pitäisi olla melkein vahvimmillaan jos on ollakseen. Noh, olen siis itse sairaalassa töissä ja kollegan kautta pääsin gynen polille ultraan ja siellä se syke tahdikkaana edelleen oli nähtävissä ja alkio oli taas kasvanut kovasti.:angel1 Huh, mikä helpotus. Mutta kyllä ne sielläkin oli vähän ihmeissään, että oireet rauhoittui juuri näillä viikoilla, ei ole kuulemma tosiaan ihan tyyppillisintä. Tänään siis rv 8+2.

pitää muuten lisätä että näppylöitä on niskaan ja selkään alkanu tulemaan:shifty:

Mulla tänää herätessää nännit enemmän kipeet ja tuntu, että tissit kasvanu yhdessä yössä :D huono-olo pysyny kurissa ja 4h päikkärit vapaitten kunniaks :D

Zara 6+1

Ärsyttää tämä oireiden aaltomaisuus. Aina hyvän päivän sattuessa innostun joko se pahoinvointi alkaisi hellittää, mutta sieltähän se taas palaa viimeistään seuraavana päivänä. Täytyy vain pysyä positiivisena: jos keskiarvoja seuraan, pahoinvointia jäljellä enää viitisen viikkoa.... :( :D

Juu samaa mieltä siitä että oireiden aaltomaisuus on ärsyttävää! Hyvinä päivinä jo innostuu siitä että on parempi olo ja seuraavana päivänä vetästään matto jalkojen alta kun etova olo tulee takasin. Onneksi pahoinvointi on kuitenkin itselläni tosi lievää moniin teihin muihin verrattuna jotka joudutte pönttöä halailemaan. Itselläni on aamut kaikkein parhaimpia ja huono olo tulee yleensä iltapäivällä tai illalla. Nukkuminen helpottaa pahaa oloa,samoin kevyt reippailu ulkoilmassa. Väsymys on lisääntyny koko ajan ja iltasin oon jo kymmeneltä ihan valmis nukkuu :) työpäivän jälkeen iskee myös väsymys. Lisäks meinaa syysflunssa olla tuloillaan joten senkin takia on vähän kurja olo tällä hetkellä...

Voi apua eilinen kauppa reissu.. :grin oksennusta niellen sai ostokset suorittaa. . Ja voi yök kun siellä kaupassa tuoksui vasta leivottu korvapuusti! Yleensä rakastan, mut nyt en ois voinut kuvitellakaan kamalampaa hajua :wideyed:

Saa nähdä milloin mies saa alkaa hoitamaan kaupassa käynnit jos se jatkossakin on yhtä tuskaisaa :grin

Minä en lapintiira ole pystynyt pariin viikkoon astumaan kauppoihin enää niin kauhee öklötys alkaa siellä hajuista ja pelkästä ajatuksesta. Kamalaa olla näin "laiska" kun ei pysty mitään tekemään. Rajoitan jo miehenki ruokia kun en vaan kestä tiettyjä hajuja kotona. :D

En tajua miten tästä selvii hengissä jos tätä kestää vielä 3-4 viikkoa tai pahimmassa tapauksessa enemmän! En haluais valittaa mutta oikeesti meinaa epätoivo tulla ku pitää taas töihin yrittää!! Pää hajoo tähän. ..

Hei onko teillä muilla tissikipu hävinnyt? Mulla oli aiemmin toai kipeet ja arat tissit jonka jälkeen nännit kipeyty mut nyt on jonkin aikaa ollut jo ettei rinnuksissa juurikaan tuntemuksia enää ole. Pahaolo kyllä edelleen..

Tissikipu on jäänyt pelkästään nänneihin. Niissäkin lähinnä jos painelee. :D Turvoksissa kyllä edelleen.

Muistan kans edellisestä raskaudesta, et tissikipu helpotti alle kymppiviikoilla. ;) Sitte ottavat uuden kipujakson, kun maito nousee... :D Mut se oli erilaista kipua. ;)

Tissikipua on satunnaisesti. Nyt kun en käy kuin viikonloppuisin ja satunnaisesti iltaisin töissä, niin olen huomannut, että voin pahoin öisin tai jos en saa nukkua riittävästi! Mm. viimeyönä alle 5h unta, niin olo oli karmea aamusta. Sai nieleskellä, ettei mahanesteet lentelisi.

Muuten täällä on aika oireetonta. Maha väliin sekaisin ja piereskelyä kylläkin havaittu :fart005
Jos en olisi testejä tehnyt, niin en edes osaisi arvata että olisin raskaana. Edellisessä kun oloja todellakin oli..

Täällä sama homma, oireita huomattavasti vähemmän kuin ensimmäisestä lapsesta. Tosin viikkoja on vasta 5+0, et vielä kerkee tulla vaikka mitä... Mut esikoisen kohdalla oli jo tässä vaiheessa vaikka mitä. ;) Oireita en tosin kaipaa, mulle kävis oikein hyvin helppo raskaus, kun edellinen oli kaikkea muuta. Sanontahan menee niin, et poika vie terveyden, tyttö kauneuden. Jospa siis tällä kertaa olis se tyttö. ;)

Takaisin