Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään ja eilen on vähän huimaillut. Koko ajan krapulainen olo :D

Yöpissahädät ärsyttää eniten.

Edellinen raskaus meni aika huomaamattomasti oireilun suhteen. Yhden kerran teki huonoa, kun kahvia haistoin ja hiukan väsymystä. No niin, nyt sitten edellisenkin edestä. Etova olo seuraa lähes koko päivän, välillä jaksoja ettei huomaa. Pari kertaa ruokapöydässä kesken syönnin iski kauhea väsymys, kuin olisi joku vetänyt töpselin seinästä. Wc:ssä saa ravata jatkuvasti. Palelee, palelee, palelee. Huimaa. rv 6+0. Mutta jos turvallisesti on matkustaja kyydissä niin kestää sitä mitä vain :Heartpink

Mulla laskut sekasin .. tänää siis 5+6, eli kohta poksuu taas ! :D

Noh, toivon mukaa täällä oireet alkaa hieman voimistumaa, ku eteenpäin päästää :)

Tän viikon ainoa oire: nälkä, nälkä, nälkä... Sanoinko jo, että nälkä? Olo tuntuu ihan järkyttävän kamalalta, jos ei syö ja se ruokamäärä on ihan pyörryttävä. Toisaalta, sit ku syö kunnolla ja PALJON, niin ei oikein koko raskautta edes huomaa. Niin ja 7+6 menossa.

Sugarplum Sprite mulla ihan sama :) Nälkä. Kokoajan! Ja tympäsee jo yölliset pissalla ravaamiset.. ainakin 4-6 kertaa yössä pitää käydä! :dead: Sitten kun meijän kissa kuvittelee melkein joka kerta että "jahas nytkö se emäntä nousee ylös ja antaa varmaan aamuruuan"...ja alottaa siis vonkumisen ja ravaamisen... :mad: Huoh. EI SAIS valittaa!!! Oikiasti jollakulla on asiat varmasti huonommin eikä muutenkaan tarvis valittaa -se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäkööt! (lähinnä itselleni siis tässä vaahtoan)

Mulla oireiden suhteen on tilanne se, että olen oksentanut viimeksi viime sunnuntaina (jippiii!?). Huono olo tulee jos ei syö 2-3 tunnin välein. :confused: Joten eväitä on pakko kantaa mukana mihin ikinä menenkin. Yökötystä on lähinnä enää aamuisin.

Lisäksi yöllä pitää herätään vessaan 3-4 kertaa ja se alkaa jo väsyttämään hiljaksiin.

Mutta... Tahtomattani olen huolissani pahoivoinnin helpottamisesta. :sorry: Ero voinnissa on niin huikea, että väkisinkin mieleen tulee, että onko masussa kaikki enää kohdallaan. Nyt siis rv 8+1 (tai 7+5) ja np-ultraankin kuukausi aikaa.. Huoh.

Ajattelin nyt kans tänne kirjoittaa ihka ekaa kertaa... Lukenut olen täältä paljon kyllä mutta nyt vasta kommentoimaan uskalsin. Mulla oireina iltaisin palelu siis lähinnä ihan horkassa tärisen ja rintojen kauheeton kipuilu. Turvotusta on aikas tavalla, mutta tämä jo kolmas raskaus ja ikääkin alkaa olemaan niin voi olla, että "paikat löysenee" ja turvotuskin näkyy nopeammin. :shy: Mutta oli miten oli onpas ihanaa olla piiiitkästä aikaa raskaana! :happy: Ja todemmaltahan koko raskaus tuntuu kun vähän oireileekin! :rolleyes:

Hups, tänään oksensin sitten ekaa kertaa. :dead: Aika kamalaa, kun en oikeastaan ikinä oksentele. Vatsataudissakin olen ollut, ilman että oksensin kertaakaan. (Vaikka ei se jatkuva kuvottava olokaan ole kivaa, ei sillä.) Olin ollut aika pitkään syömättä, johtui kai siitä. Pitää muistaa syödä taas säännöllisemmin.

Mulla on välillä hirveitä kuumia ja kylmiä aaltoja. Toi palelu on kyllä kamalaa. :sad001 Onneksi tätä vaihetta ei yleensä kestä kovin kauan. :smug: Se lohduttaa vähän. Tai ainakin ennen mulla on loppunut tällaiset olot joskus 15-20 viikkojen tienoilla. Okei, on siihen aika kauan. :confused: Tai ehkä vaan tuntuu siltä. :grin

Tänään 8+2 ja saikulla tän viikon. Ke kävin yrittämässä töissä mut olin paleltua ja ällööntyä kuoliaaks. Työterveydestä siis loppuviikko saikkua. Voin vaan kadehtia teitä oireettomia! Tissikipu ei haittais mut ruokaa olis kiva saada alas tuntematta ällötystä 24/7.

:D luulin että närästys on loppuodotuksen ihanuutta mutta ei nähtävästi! Tsemppiä nasuvauva!! :D kerro hyviä keinoja päästä siitä eroon jos keksit! :)

Täällä menossa 8+5. Pahoinvointi lähtenyt vähän helpottaa, viime viikko oli ihan kamala. En siis oksentanut mut olo tosi ällö.

Turvotuksen määrä on jäätävä, näytän siltä et oisin vähintään viidennellä kuulla. :D ummettaa myös.. Visiblin on siihen auttanut jollain tavalla.

Onko kellään muulla laskenut verenpaine? Mulla normisti 125-130/70-80. Nyt on ollu 113-119/61-70. Ilmankos on ollu vähän vinkee olo välillä. :D Ja pitäiskö tästä huolestua?

Täällä väsymys painaa ja paha olo velloo! Aivan käsittämätöntä kuinka paljon tulee nukuttua, 10h yöllä ja päivälläkin menee helposti 2h päiväunet. Arvatkaa vaan saako työpäivän jälkeen yhtään mitään aikaseksi?!? ;)
Pahaa oloa on ollut jo pitkään mutta tänään joutui kyllä tosissaan nieleskelemään ettei tarvinnut lähteä kesken työnteon halaamaan pönttöä. Tänään viikkoja 6+0 ja nyt jo sitä toivoisi että oireet vähän edes helpottaisi.

Shayla, mulla oli paineet samaa luokkaa. Kun googlasin niin ovat erinomaisen tasolla. Neuvolassa kyllä kysyi onko huimannut... Outoa.

Täällä myös alhaista verenpainetta ja närästystä. Otan kuitenkin närästyksen/röyhtäilyt mieluummin kuin oksut

Ihanaa, että on muitakin väsymyksestä kärsiviä:grin:grin:grin

Täällä kans saa käydä öisin vessassa jo NYT, mutta onneksi vain kerran ... vielä.:grin

Takaisin